AndroidHealthClinic
R

2e foto, zelfde dag als 1st pic.

• Media owner RaJa
  • Datum plaatsing
Stats uiteraard zelfde als bij 1st pic. foto van benen komt binnenkort.
Dus zo ziet een 1.93 m en 95 kg met 10% bf eruit na 2 jaar naturel trainen? Zeer goed fysiek, maar het lijkt erop alsof er ergens iets niet klopt.

@ TheStranger: kben 23
@ Grijpwijk: kun je me vertellen wat er niet klopt, als je de verhouding met mijn benen bedoelt zul je gelijk hebben haha...

@ Johanheeze: wat bedoel je??? Badell?, if so, I don't get it...
@ Stranger & Grijpwijk: please explain?

Goed fysiek hoor absoluut, maar twee jaar trainen en ook nog naturel komt erg ongeloofwaardig op mij over. Anyway fysiek is een streven voor mij, geef je er een 9 voor

@ vrete mot je: (zeer waar trouwens, je naam) voor schouders standaard 1 press oefening, 1 side raise oefening & 1 bent over raise oefening. Per onderdeel varieer ik wat.

@Grijpwijk en stranger, wat klopt er niet?

Een soortgelijk fysiek had ik al in mn eerste trainingsjaar en ook naturel, kan dus wel.

Als de stats en duur wat je aangeeft ( mij ben je kwijt, wat betreft het wel geloven...) zou ik als ik jouw was het volgende doen:

1. School omiddelijk stop zetten.
2. Verhuizen naar de VS.
3. Proberen een ''fitness college beurs'' ( of iets wat er op lijkt) te versieren.
4. Charles Glass gaan contacteren.
5. Dietisten,prive trainers etc... regelen

En wanneer de progressie zich voortzet en dit alles lukt dan gooi jij binnen nu en 5 jaar hele hoge ogen op de mr. O....

Zelfs wanneer dit gekuurd is voor 2 jaar, is het erg deftig resultaat !!

Ergens klopt er iets niet. Zowel?

'' God blessed you with potential for becoming a serious American Pro''

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RaJa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
15.128
Aantal reacties
111