MuscleMeat
R

2e foto, zelfde dag als 1st pic.

• Media owner RaJa
  • Datum plaatsing
Stats uiteraard zelfde als bij 1st pic. foto van benen komt binnenkort.
@ HCNR1: Het zou ook heel nuttig zijn als je eens een foto van jezelf post. Misschien ben jij wel zo goed, dat je naar Muscle Rock mag verhuizen joh...

Als hij nu al dan niet heeft gekuurd, dat laat ik even in het midden.

Top fysiek, voor mij een streefdoel, je hebt een beetje weg van Dolph Lundgren in zijn jonge jaren (Drago in Rocky IV -dacht ik- allesinds 1 v d Rocky - films)

9,5/10

Btw: "There's only one thing worse than being talked about, that's not being talked about." M.a.w. moest je een pannenlat zijn zou niemand hier woorden aan vuil maken.

Altijd mooi om te lezen, zo bijzonder is het nou ook weer niet etc... blablaaablaaaaa

goed fysiek, dat zeker. genoeg geouwehoert over kuren etc. gewoon goed bezig kerel. ga zo door.

Ik word echt moe van dit zielige kut gejank op het forum. Als iemand met beetje degelijke genen een foto post moeten jullie hem onderuit halen om jezelf beter te voelen ofzo. Dit is netjes, maar niet zo fucking spectaculair hoor. Vrij weinig massa maar goed droog en proportie. Ben zelf niet echt onder de indruk.

En wat is er met jullie aan de hand met dat trieste gesmeek om routines en logjes. Denken jullie nu echt dat er een wonder oefening of schema is die je neit gezien hebt waardoor je wel groot word. Kom op zeg.... wat een naive kinderen hier.

Ik ben fan...
alleen weet ik nu wèl waarom zovelen hier hun gezicht wazig maken (waaronder mezelf) anders had je een 10 gehaald ;)
Grapje uiteraard, ik wil geen rommel met zo'n grote kerel ;)

RaJa, I wish I had more hands, so I could give you 4 thumbs up! :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Ik vind het heel knap van je dat je dit fysiek in 2 jaar voor elkaar hebt kunnen boksen! Het moge duidelijk zijn dat je een gedisciplineerde kerel bent met een serieus eet- en trainschema! Heb je, voordat je begon met trainen, nog aan diverse sporten gedaan?

haha ja idd, dat gevraag om schema's en setjes is idd bullshit. hij heeft goede aanleg voor een borst. je kunt zijn schema wel copieren maar daar ga je niet evenhard van groeien als hij doet ;)

keep up the good work :thumbs:

@ HCNR1: wat heb jij dan wel bereikt in 2 jaar tijd? Fysiek zoals Ronny C. ws! Tssssss.... Geef toch gewoon toe dat RaJa goed bezig is. Great genetics.

Heel goed bezig. En ik geloof zeker dat je niet hebt gekuurd. Ik vind zelfs dat voor iem die 95 kg weegt met een vet% van 10% dat je er niet eens zo groot uitziet. Hiermee bedoel ik mee dat ik je geen 95 kg zou schatten, maar dat is alleen vanuit deze foto ik heb je rug en benen namelijk nog niet gezien en dat kan natuurlijk wat schelen. Ik zeg dit, omdat mijn fitnessmaat er groter uitziet en 91 kg weegt bij een vet% van 9.6 % (hij is 1.92m). Oja btw hij doet ook alles naturel en heeft dat bereikt in anderhalf jaar, vandaar dat ik wel geloof dat dit naturel is. Ikzelf train ook anderhalf jaar ongeveer echt serieus zonder tussenpozen, maar heb nog niet zo'n fysiek, misschien ook omdat ik ernaast basketbal, maar goed hoe dan ook ik blijf streven naar het uiterste :D. Ga zo door man dit soort foto's (met de info) blijven me motiveren.

Hey kerel,

Ik heb bewust in het midden gelaten wat er niet aan klopte. Dit omdat ik dat gewoon niet weet en je nergens van wil beschuldigen. Je geeft zelf al aan dat je benen niet fatsoenlijk zijn, dat kan een verklaring zijn. Ook wordt er idd nergens een rug getoond. Is die in orde? Misschien sta je ook wel een tikkeltje droger dan 10%?

Ik heb niet beweerd dat dit fysiek onmogelijk is. Als je bv kijkt naar benchmarc, die kerel is ook gortdroog en goede proporties, maar mist de massa. Jij hebt misschien een soort zelfde lichaam maar met die extra massa, al blijft aan de hand van een foto moeilijk te beoordelen in welke mate. Ook heb je hier vast een dikke pomp en gunstige belichting.

Hoe dan ook oog je hier erg goed en beter dan 99% na 2 jaar, maar benen trainen is wel een must.

@ Grijpwijk: Over dat bf% kun je gelijk hebben, maar ook daarover heb ik al eerder wat gezegd. ergens tussen deze posts staat ook, 10 % OF droger. die 10 is dus een richtlijn, t zou iid best 9 of 8 kunnen zijn (niet minder trouwens).
over benen, uiteraard train ik die wel, met evenveel aandacht, en zo niet met een hogere intensiteit dan de rest. aanleg (en mijn lengte) spelen ook een rol.

Ik ben ook 1.93 m en heb het precies omgekeerd. Mijn benen hebben redelijke aanleg, maar mij UB is veel lastiger vol te krijgen. Lengte uit zich vooral als nadeel in mijn armen.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar je krachtstats?

Eén woord: PATTAT!! (wat ongeloofelijk formitastisch zeer goed betekent in het Vloams!!)

Super fysiek!

prachtig genomen foto ook, toont heel groot. Post ook foto's van je rug en benen ben erg benieuwd.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RaJa
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
15.131
Aantal reacties
111
Beoordeling
0,00 0 reviews