AndroidHealthClinic
Foto Contests

Tito Raymond

Ik heb vorig jaar ook meegedaan. Ben haast niets gegroeid helaas, maar m'n
benen zijn dus wel gegroeid, denk ik, vooral ook in kracht.
Vorig jaar woog ik 79kg en dit jaar is het eigenlijk hetzelfde gebleven. ben
ook niet echt een bulker, maar wil er ook heel het jaar goed uitzien, al zal
dat natuurlijk ten koste gaan van de gains.
Ik heb wel een aantal weken wat extra gecut en elke week onder de zonnebank
gelegen.
Qua vet% weet ik niet, maar dat zal niet veel zijn denk ik. (mss onder de 6%
ofzow).
Ben trouwens 1,74 lang.
jezus man!:D egt fokking droog..iets te droog naar mijn smaak..maar zeer goede prestatie!

Gortdroog! En ook dikke borst.
Moet eerlijk zeggen dat ik het totaalplaatje niet echt mooi vind, (is mijn smaak) maar dit is wel een prestatie van formaat!
Enige minpuntjes zijn de onderarmen en poses.

trouwens.. sta je er het hele jaar door zo bij? Want echt gezond lijkt me het niet. Ik denk dat dit % zo rond de 4-5% ligt, gezien de aders die over je (onder)buik lopen!!! En de dwarsstrepen. Dit is wedstrijddroog man!

ah jullie allemaal met je extra massa. Ik vind hem mooi staan zo. Inderdaad zeer droog maar smaken varieeren ik wil ook ooit wel eens zo droog staan. Hoe heb je dit geflikt, veel spierweefsel verloren?

t*ring, ik dacht dat ik ooit droog was....vooral die aders aan de zijkant buik!! Dit moet een pittige cut zijn geweest.

Voor mij ben jij de torenhoge favoriet.
Geweldige fysiek vind ik, droog en duidelijke massa. Doe daar nog wat kilotjes extra spiermassa bij op hetzelfde vet% en je krijgt van mij een 10.
En ik weet niet wat het is maar ik vind dat je wat weg hebt van Arnold, zeker op die front double biceps pose (foto rechts bovenaan), en dat kan je uiteraard alleen maar als compliment beschouwen.

Voorkant is erg goed. vind je rug op een of andere manier wat minder. maar super fysiek kerel! knetter-droog!

Echt goed man, teringdroog gewoon. Aders over heel je buik, ziekelijk gewoon. Goed in verhouding allemaal ook, erg nice!
Vind het niks te droog, is wel mooi juist.

En mensen die zeggen dat er meer massa bij moet moeten nog eens denken... Ik weet zeker dat als deze kerel 10kg vet erbij had, iedereen zou zeggen: zwaar massief! We praten in bodybuilding over spiermassa, niet over vet. Aan eenieder... ga eens zo droog staan en kijk wat je overhoudt aan gewicht. Neem zijn lengte in acht... Hij is 1m74 en weegt 79kg. Met dit vet% is dat echt niet weinig hoor.

Vindt dat er een soms wat raar wordt gesproken hier.

Ik stem zelf niet omdat ik ook mee doe met de contest.
Maar dit is ongeloofelijk zeg! Zo het hele jaar podium droog.. Ben benieuwd hoe jouwn voedingschema eruit ziet.
Erg netjes dit, en Benchmarc heeft een goed punt te pakken!

Media informatie

Categorie
Contest 2005
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
22.418
Aantal reacties
110
Beoordeling
0,00 0 reviews