MuscleMeat
Foto Contests

Tito Raymond

Ik heb vorig jaar ook meegedaan. Ben haast niets gegroeid helaas, maar m'n
benen zijn dus wel gegroeid, denk ik, vooral ook in kracht.
Vorig jaar woog ik 79kg en dit jaar is het eigenlijk hetzelfde gebleven. ben
ook niet echt een bulker, maar wil er ook heel het jaar goed uitzien, al zal
dat natuurlijk ten koste gaan van de gains.
Ik heb wel een aantal weken wat extra gecut en elke week onder de zonnebank
gelegen.
Qua vet% weet ik niet, maar dat zal niet veel zijn denk ik. (mss onder de 6%
ofzow).
Ben trouwens 1,74 lang.
Hey Bro

Ziet er super uit! Borst buik en benen zijn echt heel goed en mooi laag vet % rond de 5% ofzo? Verder lijkt je rug iets achter te lopen op je borst en benen. En persoonlijk zou ik iets meer massa wat mooier vinden! Ik geef geen cijfer omdat ik zelf ook mee doe met de wedstrijd.

niets aan toe te voegen dan dat je luiten (hoe moeilijk ook) misschien wat groter moeten, het zou zielig zijn daarmee een punt eraf te halen

Welk vet?
Dit is dus echt superdroog.
Ook goede borst.
Maar met iets meer massa op armen en kuiten zou het af zijn.

Super mooie fysiek maar zie ik nu gynecomastia??

Qua fysiek een negen

Super man, vorig jaar heb ik je een 7 gegeven omdat ik alleen maar de voorkant gezien had. Maar nu ik alles gezien heb ben ik echt zeer onder de indruk!!

Super mooi physic alleen wel heel xtreem droog naja ik had het graag 2% hoger gezien maar dat is een mening van mij zou wel leuk zijn als je een reactie zou posten op alle vragen van iedereen ;) had je kunnen verwachten he met zon physic, enige vraag van mij is naturel? lijkt me haas onmenselijk om zonder "hulp" zo droog te worden als jij nu bent? Geen hulpmiddelen gebruikt nou Dan wil ik jouw genen ! ;)

Ik vind dit wederom net als alle andere fysieken, erg goed. Maar jij bent eigenlijk de enige die zo laag zit in zijn vetpercentage. Daarom verdien je van mij een 9!

Media informatie

Categorie
Contest 2005
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
22.418
Aantal reacties
110
Beoordeling
0,00 0 reviews