Fitness Seller
Foto Contests

Tito Raymond

Ik heb vorig jaar ook meegedaan. Ben haast niets gegroeid helaas, maar m'n
benen zijn dus wel gegroeid, denk ik, vooral ook in kracht.
Vorig jaar woog ik 79kg en dit jaar is het eigenlijk hetzelfde gebleven. ben
ook niet echt een bulker, maar wil er ook heel het jaar goed uitzien, al zal
dat natuurlijk ten koste gaan van de gains.
Ik heb wel een aantal weken wat extra gecut en elke week onder de zonnebank
gelegen.
Qua vet% weet ik niet, maar dat zal niet veel zijn denk ik. (mss onder de 6%
ofzow).
Ben trouwens 1,74 lang.
Ok ik ben dus 22 jaar en train dus 4,5 jaar. Ik zit in het "offseason"natuurlijk wel wat percentages hoger in vet, want hier ben ik vrij uitgedroogt idd.
Eten, hmm gewoon net als iedereen eigenlijk. 6 maaltijden per dag met veel eiwitten (vooral melk) en wat shakes voor, tijdens en na de training.
Voor het cutten ben ik een aantal weken langszaam lager in carbs gegaan, vooral de laatste week was het vrij afzien. At iets van max. 150 gr carbs, wat normaal toch wel min 500-600 is.

Iig bedankt voor de complimenten en de nodige tips.

DAMN mega droog ! Ziet er goed uit, alleen aan je abs werken vind ik, als je zo droog staat moeten je abs beter kunnen uitkomen.

Jammer trouwens dat je zo weinig op het forum komt. Ik denk dat er een hoop mensen geïnteresseerd zijn in jouw cutmethodes.

Ik merkte ook al wat gyno op de eerste foto aan de linkertepel. Maar zo verwaarloosbaar dat je toch een vette acht krijgt.

super hoor, alleen jammer dat sommige delen er een beetje 'engig' uitzien doordat je zo droog bent

prachtig! zou zelf 2/3% hoger willen zitten, met wat meer massa maar dikke respect hoor!
Probeer vooral je onder en bovenarmen wat groter te maken, dat zou je fysiek naar perfectie brengen.
En heb je eigenlijk een kuurverleden? (als je daar geen antwoord op wil geven mag dat ook natuurlijk).
Een 9

Respect voor je vet%.
Ziet er prima uit. Net iets te freaky voor mij maar je ziet iig dat hieraan serieus gewerkt is.
TOP!!

Overbodig die opmerkingen van "te droog" "ziet er eng uit" want hoe kan een bb nu te droog zijn. Daar gaat het juist om, zo veel mogelijk spieren en zo weinig mogelijk vet.

erg droog, misschien wel iets te droog gezien de massa(ik doel op je lat spread, waar je schouders nogal knokig zijn)
voor de rest zeer goed

Media informatie

Categorie
Contest 2005
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
22.418
Aantal reacties
110
Beoordeling