Fitness Seller
paraman

overzicht

• Media owner paraman
  • Datum plaatsing
vergelijking 2008-2009

lengte: 1.61m

gestart met trainen: juni 2006

ik heb het laatste jaar echt keihard getraind

door zware examenperiodes heb ik 3 keer 2 weken niet veel kunnen doen en ben ik telkens teruggevallen

dit is wat ik bereikt heb dit jaar

http://i26.tinypic.com/16lhfdj.jpg

edit:

ik heb 2700-2900 kcal gegeten

ben van de 58 kg naar 63 kg gegaan en nu ben ik terug aan het cutten en zit ik weer op 60 kg

ik heb nooit een maaltijd gemist

altijd voldoende eiwit, gemiddeld vet en mijn complexe koolhydraten bij het ontbijt en rond het trainen

enige wat ik niet goed doe is slapen, ik slaap gemiddeld 6-7 uur per nacht

probleem bij mij is vooral de exaamperiodes

na 1 exaamperiode kom ik meestal een kg vet bij en verlies ik een kg spiermassa

hierdoor graak ik geen bal voorruit en dat gebeurt 3 keer per jaar

komend jaar heb ik nog maar 1 exaamperiode en hoop dus komend jaar 2-3 kg te winnen

btw: ik vind het zelf ook frustrerend en vind mijn vooruitgang ook demotiverend

maar ik blijf gewoon mijn best doen

kan ik best nog doorcutten tot 6-8 % en dan rustig bulken tot max 12 % ?
Sorry heb goed gekeken maar zie geen enkel verschil, ja vorig jaar had je een beter kleurtje.

Eet je wel genoeg? 1,2kg in een jaar is niet veel.

Ik zie totaal geen verschil eigenlijk:s kdacht zelfs eerst dat de rechter foto's je nieuwe waren omdat je spieren daar wat beter uitkomen aangezien je wat bruiner bent.

Je hebt wss enkel keihard getraind maar niet keihard gegeten?:p

Ik zie wel wat verschil, maar niet genoeg voor een jaar. 5 voor de vooruitgang, 8 voor je fysiek ->7.

examen periodes duren max 2 weken lijkt me dus snap niet hoe het daar aan kan liggen... ook al eet/train je dan wat minder veel achteruit ga je daar niet mee. Maar kzou niet weten waarom je niet goed zou kunnen eten of trainen in examenperiodes? trainen kost je een uurtje als je beetje efficient doet, je kan toch niet de hele dag leren, en eten doe je gewoon tijdens het leren en neemt gewoon shakes mee als je in bibliotheek wil gaan leren ofzo...

Je doet een jaar over een paar kilogram spiermassa. Als je niet zo'n angst had om wat hoger in je BF te zitten, zou je er veel meer uit moeten kunnen halen.

Volges mij snap jij het spelletje niet:

Kom je niet genoeg aan ----> meer eten

2700 kcal is niks man! Ook niet voor jou lengte + gewicht.

Reken je onderhoud is met de Harris Benedict methode uit en ga daar 800 kcal boven zitten:
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm

Succes!

Oude foto's sta je zelf nog net wat droger, veel vooruitgang is er niet te zien. Wel een net fysiek heb je voor die lengte! Meer eten!!

Zou toch ook eens een keer flink blijven vreten, gewoon aanhouden om elke maand 0,5kg aan te komen en pas bij de 70kg aan cutten gaan denken. Er is gewoon weinig verschil te zien.. Dat komt gewoon doordat je niet durft te bulken.

ik heb gebulkt van 58-63 kg

ik hier 7 maanden over gedaan

normaal gezien zou er toch de helft spier van moeten zijn

en ik kom wel degelijk bij als ik meer eet

alleen is het niet het weefsel dat ik wil

dan ben je te vroeg weer gaan cutten bulk gewoon door tot 70 kilo en begin dan pas weer te cutten als je spiermassa erbij wilt.. je kan toch wel eventjes zonder six pack:p

in de winter geen probleem

maar in de zomer vind ik het niet zo aangenaam :d

ik cut deze maand verder en dan bulk ik door tot mei ofzo

Kan je ff antwoorden, je bent een griek en je hebt een griekse naam he?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
paraman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.993
Aantal reacties
25
Beoordeling
0,00 0 reviews