Fitness Seller
Foto Contests

Loastres

forumnaam : Loastres

Ik train nu al zo een goeie 20 maand met ups en downs, ik studeer kinesitherapie => downs voornamelijk rond examenperdiode.
ben begonnen als een mager iemand van 55kg, nu zit ik rond de 88kg.

Misschien ook handig om te vermelden dat ik de ziekte van crohn heb,
dit is een chronische onsteking van de darmen en hierdoor is mijn voedings-opname niet altijd optimaal.

Ik hoop verder nog veel progressie te maken en dan zie ik wel waar ik naartoe kan gaan ;)

stats :

leeftijd : 20j
gewicht : 88kg
lengte : 180cm
vet% : ~14% (schattin
Apart iemand waarbij de benen er beter uitzien, netjes. Je bovenlichaam heeft veel werk nodig. Je rug mist zowel wijdte als dikte. Lats/traps en errectors zijn onder ontwikkeld.
Fysiek: 5

Poses zijn niet zo heel verkeerd. De belichting van 1 foto is ruk. Altijd je lichaam belichten en niet vanuit de achtergrond licht binnen laten komen.
Foto: 5

Zoals ik al in je log zei. Flinke poten maar voor de rest moet je nog flink wat massa pakken.
Probeer is andere trainingsmethodes door ook eens je kracht aan te pakken. Misschien dat het je fysiek ook wel ten goede komt.

had liever een foto erbij gezien waar chest en schouders goed uitkomen, nu probeer je op die manier misschien je zwakke punten te camoufleren? rug en vooral benen zien er goed uit, twijfel hevig tussen 7 en 6 ervanuitgaande dat je chest&schouders er proportioneel bij staan maar een 7...

Als het een progressiecontest was, had je vast veel hogere punten gekregen. Ik vind het moeilijk om je punten te geven in het kader van deze contest.

20 jaar en begonnen als een mager iemand van 55kg, nu zit ik rond de 88kg.

Een 8 van Porter voor je inzet.

Media informatie

Categorie
Contest 2010
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.946
Aantal reacties
12
Beoordeling