TriFitGirl 1 aug 2011 Voor mij ben jij het beste totaalplaatje in deze contest, RESPECT en mooi gedaan!
Y Y Yoshuba 1 aug 2011 Echt een streefdoel voor mij. Qua voeding en training heb ik ook veel van je geleerd!
KEUN 1 aug 2011 nuff said - je harde werk en dedication heeft z'n vruchten afgeworpen, had overigens nooit gedacht dat je zo kneiterhard erbij zou staan.
nuff said - je harde werk en dedication heeft z'n vruchten afgeworpen, had overigens nooit gedacht dat je zo kneiterhard erbij zou staan.
harnak 1 aug 2011 Een fysiek met de juiste verhoudingen. Goed droog (zo wat ik zie, droogst van de top 3). Old skool look, serieus bezig + natural = 10
Een fysiek met de juiste verhoudingen. Goed droog (zo wat ik zie, droogst van de top 3). Old skool look, serieus bezig + natural = 10
A A Anoniem36295 1 aug 2011 Prachtig fysiek, dat weetje nu ook erg goed droog gekregen en mooie foto collage, respect en ga zo door
Prachtig fysiek, dat weetje nu ook erg goed droog gekregen en mooie foto collage, respect en ga zo door
NicksoN90 2 aug 2011 Omg ik drukte met me telefoon op die score moet een 9 zijn ipv 7 graag aanpasse. admin