ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.295
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik moet het toch weten nu...
Eet je dit dan ook in vakjes op en prak je de hele handel door elkaar heen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet het toch weten nu...

real, problemen?😂
Haha nee ik eet eerst de groente, dan kip, dan de walnoten en als laatste de rijst😝 maar dat doe ik ook expres zo, mn bloedsuiker daalt altijd heel snel en ver naar beneden na het eten van veel carbs. En daar heb ik minder last van als ik eerst de eiwitten en vetten eet!Ik moet het toch weten nu...
Eet je dit dan ook in vakjes op en prak je de hele handel door elkaar heen?![]()
Aha, dat is dan misschien ook de (onbewuste) reden dat je alles zo netjes sorteert in je bakkies.Haha nee ik eet eerst de groente, dan kip, dan de walnoten en als laatste de rijst😝 maar dat doe ik ook expres zo, mn bloedsuiker daalt altijd heel snel en ver naar beneden na het eten van veel carbs. En daar heb ik minder last van als ik eerst de eiwitten en vetten eet!
nee nee zeker niet, anders was
wel een 
Ja klopt voorheen gooide ik het wel gewoon door elkaar tot ik dit ontdekte hahaAha, dat is dan misschien ook de (onbewuste) reden dat je alles zo netjes sorteert in je bakkies.
www.instagram.com