MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
1000077308.jpg
Door jou ben ik ook 5x zoveel fruit gaan eten. Ik zit momentaal op 1kg+ fruit per dag en zo'n 250g groente. Voel me er goed op :)

Eet u nog uitsluitend fruit ?
's morgens een kom Brinta/whey/fine rice powder en chia-, lijnzaadjes.
Overdag alleen fruit met een handje noten en doorgaans 's avonds een salade met lenteuitjes, augurken, kaas, hennepzaad en avocado, soms krieltjes erbij.
Heel af en toe nog eens eens stukje vlees of vis en in het weekend meestal cheat zoals bv. kebab, pizza of Japans.

Overdag alleen fruit met een handje noten en doorgaans 's avonds een salade met lenteuitjes, augurken, kaas, hennepzaad en avocado, soms krieltjes erbij.
Heel af en toe nog eens eens stukje vlees of vis en in het weekend meestal cheat zoals bv. kebab, pizza of Japans.
Een dikke hamburger gaat er ook nog graag in 😄😄

Denkt u dat een duursporter daar ook mee kan wegkomen zonder prestatieverlies?

Was niet de bedoeling om je aantesteken :D
En als ik eerlijk ben weet ik niet zeker of daar een witte versie van bestaat van Bros dan ook zeg maar.
Toch alles ff proberen hè😃
Ja ik heb de witte wel eens voorbij zien komen dacht ik…

Terug
Naar boven