- Waardering
- 10.400
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Door jou ben ik ook 5x zoveel fruit gaan eten. Ik zit momentaal op 1kg+ fruit per dag en zo'n 250g groente. Voel me er goed op

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door jou ben ik ook 5x zoveel fruit gaan eten. Ik zit momentaal op 1kg+ fruit per dag en zo'n 250g groente. Voel me er goed op

Eet u nog uitsluitend fruit ?
Wat zijn trailerpark boyz ?Gisteren pizza zelf belegd met zalm, tomaatjes, pijnboompitten mozzarella, rode ui en rucola. Espresso en wat water er bij. Trailerpark boy's er op en de hele avond niet meer van de bank af geweest.
![]()
's morgens een kom Brinta/whey/fine rice powder en chia-, lijnzaadjes.
Een dikke hamburger gaat er ook nog graag in 😄😄's morgens een kom Brinta/whey/fine rice powder en chia-, lijnzaadjes.
Overdag alleen fruit met een handje noten en doorgaans 's avonds een salade met lenteuitjes, augurken, kaas, hennepzaad en avocado, soms krieltjes erbij.
Heel af en toe nog eens eens stukje vlees of vis en in het weekend meestal cheat zoals bv. kebab, pizza of Japans.
Denkt u dat een duursporter daar ook mee kan wegkomen zonder prestatieverlies?'s morgens een kom Brinta/whey/fine rice powder en chia-, lijnzaadjes.
Overdag alleen fruit met een handje noten en doorgaans 's avonds een salade met lenteuitjes, augurken, kaas, hennepzaad en avocado, soms krieltjes erbij.
Heel af en toe nog eens eens stukje vlees of vis en in het weekend meestal cheat zoals bv. kebab, pizza of Japans.
Ik geloof dat het zelfs de prestaties kan verbeteren.Denkt u dat een duursporter daar ook mee kan wegkomen zonder prestatieverlies?
Lijkt wel een witte versie van een Bros. reep.
White chocolate ook goeie, ga ik eens proberen gauwLijkt wel een witte versie van een Bros. reep.
(verdomme nu heb ik trek in een Bros.
Was niet de bedoeling om je aantestekenWhite chocolate ook goeie, ga ik eens proberen gauw

Toch alles ff proberen hè😃Was niet de bedoeling om je aantesteken
En als ik eerlijk ben weet ik niet zeker of daar een witte versie van bestaat van Bros dan ook zeg maar.
Was niet de bedoeling om je aantesteken
En als ik eerlijk ben weet ik niet zeker of daar een witte versie van bestaat van Bros dan ook zeg maar.