- Waardering
- 7.295
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben wel eens benieuwd naar jou shape met die hoeveelheden wat jij weg werkt😃
op mijn oude profielfoto zag je mijn shape😎Ben wel eens benieuwd naar jou shape met die hoeveelheden wat jij weg werkt😃
Show me😁
We zijn allemaal hobbybuilders hier😃 maar valt me niet tegen man goed bezig👌🏻👌🏻![]()
![]()
Niks speciaals, ik ben gewoon een hobbybuilder
23, 202 cm, 97 kg
haha, wat een life hackGisteren hadden wij het over op de gym : oven vs airfryer.
En wat voor (lekkere) dingen je zoal in de airfryer smijt.
Opeens hadden we het over dingen in de airfryer die je niet zou verwachten wat je zoal hierin stopt.
Op een geven moment zei ik ik stop er wel een rijstwafels en maiswafels in.
En nu komt die (voor de mensen die het weten die weten het en die mensen die het niet weten hebben weer wat geleerd)
Aangezien ik denk dat hier wel mede sportschooltypes rijst/maiswaffels eten komt hier de tip.
Na een tijdje heb je wel een kans dat je wafels niet meer zo lekker knapperig zijn.
Stop de dan in de airfryer op 100 graden voor zo'n 4 a 5 min (langer als je ze dubbel kan vouwen zonder dat ze breken)
En ze zijn weer lekker knapperig alsof ze net uit de verpakking komen .
Ik doe ze dan 2 min onder de grill op t hoge rooster 1 min per kant (combimagnetron) of even kort in de broodrooster.Gisteren hadden wij het over op de gym : oven vs airfryer.
En wat voor (lekkere) dingen je zoal in de airfryer smijt.
Opeens hadden we het over dingen in de airfryer die je niet zou verwachten wat je zoal hierin stopt.
Op een geven moment zei ik ik stop er wel een rijstwafels en maiswafels in.
En nu komt die (voor de mensen die het weten die weten het en die mensen die het niet weten hebben weer wat geleerd)
Aangezien ik denk dat hier wel mede sportschooltypes rijst/maiswaffels eten komt hier de tip.
Na een tijdje heb je wel een kans dat je wafels niet meer zo lekker knapperig zijn.
Stop de dan in de airfryer op 100 graden voor zo'n 4 a 5 min (langer als je ze dubbel kan vouwen zonder dat ze breken)
En ze zijn weer lekker knapperig alsof ze net uit de verpakking komen .