- Waardering
- 4.357
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarjuist nog good old zelfgemaakte lasagne gegeten š„³
Eet je dit allemaal als maaltijd? In een keer bedoel ik dus š
Nog gefeliciteerd!š„³
Indd nog gefeliciteerd
Vroeg naar bedješ
Waar zijn de carbs?
Yes sir, toen dit op was heb ik nog wat blauwe besjes als dessert genomen šEet je dit allemaal als maaltijd? In een keer bedoel ik dus š
Volume valt wel mee hoor als je de schillekes weg denkt. Of eten piraten ook bananenschillen?š¤ @Sanca SaxonEet je dit allemaal als maaltijd? In een keer bedoel ik dus š
1 van mijn Facebook vrienden eet van alles de schillen mee op maar daar waag ik me niet aan. Ik vind het ook nog meevallen qua volume, normaal was hier nog een mango bij geweest maar van de 3 in voorraad was er maar eentje al goed rijp en die is voor morgen op het werk, bij de anderen heb ik een paar bananen gelegd om ze sneller te laten rijpen šVolume valt wel mee hoor als je de schillekes weg denkt. Of eten piraten ook bananenschillen?š¤ @Sanca Saxon
De kiwi schil en van appels/peren vind ik nog oke om te consumeren maar de rest gaat er bij mij ook altijd wel af.1 van mijn Facebook vrienden eet van alles de schillen mee op maar daar waag ik me niet aan. Ik vind het ook nog meevallen qua volume, normaal was hier nog een mango bij geweest maar van de 3 in voorraad was er maar eentje al goed rijp en die is voor morgen op het werk, bij de anderen heb ik een paar bananen gelegd om ze sneller te laten rijpen š
Jazeker, eigenlijk raden ze nog aan om ze daarbij ook in een papieren bruine zak te steken.
Yes šŖš»