Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.062
Terug naar m’n vertrouwde coach.
Heb een 2 tal weken bij iemand anders gezeten om te proberen en te kijken hoe het zou gaan. (Maar mentaal, moeilijk..) ook qua werking

Maar toch maar terug gegaan naar Henno. Aangezien hij mij al coach van 2019. Ook hij kent m’n voorgeschiedenis qua gezondheid etc.
Gisteravond nog fysieke check in bij hem gedaan

Laatst bewerkt:
  • #185.063
Yes! Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en m'n droom headphone gekocht! De beste soundstage, tenzij je naar de 4-5k price range gaat <3
Sennheiser HD 800 S.jpg

Klinkt ook echt ziek goed, zelfs zonder equalizing. Maar voor films wel beter, dan perfecte bass.

• #185.064
Het is me gelukt om een onverwoestbare Iso-bow kapot te krijgen maar ik krijg nu van Bullworker gratis een nieuwe 😁

1000077783.jpg

• #185.065
Ik heb net een straatgevecht gewonnen tegen een bodybuilder van de discords die mij een bezoek bracht.

• #185.069
Wie dan? Zoveel echte BB’ers zitten daar niet in🤣
Nou zijn naam heb ik niet gevraagd. Hij belde aan.Het leek alsof hij trainde en vroeg of ik Oli was. Heb hem direct een vuist op zijn neus gegeven. Veel bloed en toen reed hij weer weg. Ik ging ervan uit dat dit iemand van de discords was.

Laatst bewerkt:
  • #185.070
Eigenlijk maakt het de dag en nacht goed. Ik heb nu 3 maanden een RMA beugel tegen slaapapneu omdat mijn onderkaak te ver terug zakt. Ik merk behoorlijk goed dat het werkt want ik slaap door en merk dat ik ook iets minder moe ben overdag na 3 maand dragen. Nu is zo'n Polar horloge niet erg betrouwbaar om slaap te meten maar ook daar zie ik verschil op qua rustige slaap en diepe slaap wat een uur langer duurt per nacht.
1000047533.jpg

• #185.071
Eigenlijk maakt het de dag en nacht goed. Ik heb nu 3 maanden een RMA beugel tegen slaapapneu omdat mijn onderkaak te ver terug zakt. Ik merk behoorlijk goed dat het werkt want ik slaap door en merk dat ik ook iets minder moe ben overdag na 3 maand dragen. Nu is zo'n Polar horloge niet erg betrouwbaar om slaap te meten maar ook daar zie ik verschil op qua rustige slaap en diepe slaap wat een uur langer duurt per nacht.
1000047533.jpg
Heb ik ook, weliswaar een andere variant maar werkt top.

• #185.073
85% of meer cacao bio jumbo repen 1€ ps 100gr momenteel.

Inslaan voor dit geld.

• #185.074
... weer helemaal niets gemist hier...

• #185.079
Weer druk, parkeren voor de deur, lone ranger.

IMG_3268.jpeg

IMG_3269.jpeg

Terug
Naar boven