- Waardering
- 3.897
Dit weekend vrij van werk/lesgeven,en geen verplichtingen, gelijk een weekendje Parijs geboekt.🥳
Nice, maar Parijs is nu echt een shit hole.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit weekend vrij van werk/lesgeven,en geen verplichtingen, gelijk een weekendje Parijs geboekt.🥳
Niks van gemerkt!! 😀
Watdan?
das alweer bijna 45 jaar geleden ofzo, sterk dat dat nog bestaat !!Ik had 4 kaartjes gekocht om de kleine man op de draaimolen te zetten, in België krijg je een gratis ritje als je de 'flosh' kan vangen en zodoende heeft de kleine een 40-tal minuten gedraaid en ben ik naar huis gegaan met 4 kaartjes in de zakken 🥳😄
Berispingen zijn niet meer van deze tijd 😜das alweer bijna 45 jaar geleden ofzo, sterk dat dat nog bestaat !!
Is dat nog altijd dat ze streng berispen als je van het ene naar het andere gaat TIJDENS de rit of mag dit ondertussen gewoon?

ik was vanaf januari tot september aan het cutten en had maar 1x gecheat in 9 maanden. Reta schakelt letterlijk al je cravings in suiker of vette hap uit en zorgt dat je langdurig strict aan je dieet kan houden en je behoud je honger wat juist goed is voor een bb’er.Eindelijk retatrutide en enkele andere peptiden besteld voor mezelf, een vriend en een vriendin. Kostte me veel tijd aan research, dus hopelijk ga ik er wat aan hebben!
Zolang je niet te hoog doseert, ik kreeg er geen hap meer van door mijn keel op 2x2mg per week🤭 toch maar even omlaag geschroefd. Hoeveel zet je dan?ik was vanaf januari tot september aan het cutten en had maar 1x gecheat in 9 maanden. Reta schakelt letterlijk al je cravings in suiker of vette hap uit en zorgt dat je langdurig strict aan je dieet kan houden en je behoud je honger wat juist goed is voor een bb’er.
Verschilt enorm per persoon.ik was vanaf januari tot september aan het cutten en had maar 1x gecheat in 9 maanden. Reta schakelt letterlijk al je cravings in suiker of vette hap uit en zorgt dat je langdurig strict aan je dieet kan houden en je behoud je honger wat juist goed is voor een bb’er.