AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.024
I Love Paris ❤️

• #185.026
Ik had 4 kaartjes gekocht om de kleine man op de draaimolen te zetten, in België krijg je een gratis ritje als je de 'flosh' kan vangen en zodoende heeft de kleine een 40-tal minuten gedraaid en ben ik naar huis gegaan met 4 kaartjes in de zakken 🥳😄

• #185.027
Ik had 4 kaartjes gekocht om de kleine man op de draaimolen te zetten, in België krijg je een gratis ritje als je de 'flosh' kan vangen en zodoende heeft de kleine een 40-tal minuten gedraaid en ben ik naar huis gegaan met 4 kaartjes in de zakken 🥳😄
das alweer bijna 45 jaar geleden ofzo, sterk dat dat nog bestaat !!
Is dat nog altijd dat ze streng berispen als je van het ene naar het andere gaat TIJDENS de rit of mag dit ondertussen gewoon?

• #185.028
das alweer bijna 45 jaar geleden ofzo, sterk dat dat nog bestaat !!
Is dat nog altijd dat ze streng berispen als je van het ene naar het andere gaat TIJDENS de rit of mag dit ondertussen gewoon?
Berispingen zijn niet meer van deze tijd 😜

• #185.029
neen toen was er in Belgie ook nog geen woke

• #185.030
Een weekje doorgebracht met 2 Australiers die ik heb leren kenen 7 jaar geleden op bustrip door Afrika

• #185.031
Mijn maat is weer thuis 😍 operatie is goed gegaan.
Bult in zijn buik was ingekapseld en was zo groot als een pingpong bal.
Bloedwaarden waren prima en urine check gedaan, volgens de dierenarts kerngezond verder, nu ligt hij in zijn mand weer op krachten te komen 🥰
IMG_20250905_193440.jpg

• #185.034
Eindelijk retatrutide en enkele andere peptiden besteld voor mezelf, een vriend en een vriendin. Kostte me veel tijd aan research, dus hopelijk ga ik er wat aan hebben!

• #185.035
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

• #185.036
Stelletje kneuzen die Youtube accounts aanmaken om me te trollen, dan heb je toch echt geen leven 😄

• #185.037
  • #185.038
Eindelijk retatrutide en enkele andere peptiden besteld voor mezelf, een vriend en een vriendin. Kostte me veel tijd aan research, dus hopelijk ga ik er wat aan hebben!
ik was vanaf januari tot september aan het cutten en had maar 1x gecheat in 9 maanden. Reta schakelt letterlijk al je cravings in suiker of vette hap uit en zorgt dat je langdurig strict aan je dieet kan houden en je behoud je honger wat juist goed is voor een bb’er.

• #185.039
ik was vanaf januari tot september aan het cutten en had maar 1x gecheat in 9 maanden. Reta schakelt letterlijk al je cravings in suiker of vette hap uit en zorgt dat je langdurig strict aan je dieet kan houden en je behoud je honger wat juist goed is voor een bb’er.
Zolang je niet te hoog doseert, ik kreeg er geen hap meer van door mijn keel op 2x2mg per week🤭 toch maar even omlaag geschroefd. Hoeveel zet je dan?

• #185.040
Verschilt enorm per persoon.

Ik hoefde niks meer te eten met 0.5mg per week

Terug
Naar boven