- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duur geintje dan met de prijzen van de appels tegenwoordigSint maarten aan de deur, keuze uit een appel of tren🤣

Sint maarten aan de deur, keuze uit een appel of tren🤣
Haha ben normaliter heel gul en gek op kinderen maar heb helemaal niet aan sintmaarten gedacht🙈 maar gauw vluchten naar de gym🤣
Haha ben normaliter heel gul en gek op kinderen maar heb helemaal niet aan sintmaarten gedacht🙈 maar gauw vluchten naar de gym🤣
En dan moet ik niet zo gierig doen🤷🏻♂️🤦🏼♂️🤣🤭In Twente doen ze daar niet aan 😁 desondanks vlucht ik naar bed 🤣
Geef ik wel dubbel voor jou. 😊Haha ben normaliter heel gul en gek op kinderen maar heb helemaal niet aan sintmaarten gedacht🙈 maar gauw vluchten naar de gym🤣
Dat Sint Maarten nog gedaan word.Geef ik wel dubbel voor jou. 😊
Weinig opkomst hier😒
Ik weet nog toen ik klein was de straten vol met kinderen liepen… dan was ik altijd boos als ik een sinasappel kreeg🤣 Welke regio is de opkomst weinig?Geef ik wel dubbel voor jou. 😊
Weinig opkomst hier😒
In mijn tijd was je al blij met een doosje rozijnen in plaats van die vele taaitaai poppetjes en kale kruidnoten. Laatste paar jaar kreeg je bij uitzondering een koetjesreepje 🤣Ik weet nog toen ik klein was de straten vol met kinderen liepen… dan was ik altijd boos als ik een sinasappel kreeg🤣 Welke regio is de opkomst weinig?
Aaah rozijntjes inderdaad! Die zaten altijd in zo’n rood doosje..! Koetjesrepen🥰In mijn tijd was je al blij met een doosje rozijnen in plaats van die vele taaitaai poppetjes en kale kruidnoten. Laatste paar jaar kreeg je bij uitzondering een koetjesreepje 🤣
We hebben wel 32 kinderen gehad. Maar niet echt het leuke kleine grut ...
Sunmaid rozijntjes.Aaah rozijntjes inderdaad! Die zaten altijd in zo’n rood doosje..! Koetjesrepen🥰
Sunmaid rozijntjes.
En op een gegeven moment ook de doosjes minismarties 😄
Na het zien van deze nostalgische afbeelding direct kramp in mijn kaaklijn en het speeksel in mijn mond vloeit hahaha
Die waren lekker 🥰