- Waardering
- 7.310
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Dat is goed nieuws🤗 geniet er van!Fysioschema omgegooid: Eindelijk de dag na m'n fysio-oefeningen geen last van spierknopen. Let the healing begin!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is goed nieuws🤗 geniet er van!Fysioschema omgegooid: Eindelijk de dag na m'n fysio-oefeningen geen last van spierknopen. Let the healing begin!
Zou zelf lager prikken voor de rest met jouw vp is zelfs 13mm lang genoeg.Lats is toch in de cirkel 16mm diep zat toch
Insuline naaldje te kort of haalbaar.
![]()
Nog gelukt?Lats is toch in de cirkel 16mm diep zat toch
Insuline naaldje te kort of haalbaar.
![]()
Prik standaard in lats alleen ik twijfel soms over de exact plek. Ene keer heb ik namelijk toch net iets teveel pip. De draai om de lats te prikken is ook niet makkelijk, maar alles beter dan quads voor mij.
Same story, wil juist de lats er bij betrekken maar vind de draai zo shit dat ik hem toch weer met een 0,5x25 in de glute jas😆 toch maar eens een keer proberen dan. Quads hebben hier wat rust nodig en moet zeggen dat dhb ook niet zo fijn is wbt pip.Prik standaard in lats alleen ik twijfel soms over de exact plek. Ene keer heb ik namelijk toch net iets teveel pip. De draai om de lats te prikken is ook niet makkelijk, maar alles beter dan quads voor mij.
Delt/ pec / glute / lats is mijn rotatie l/r, maar soms merk ik dat 1 spot even wat rust moet hebben en skip ik een ronde. Delts hebben de laatste tijd iets te vaak pip en skip ik momenteel volledig.
Oeh nu wil ik ook zwart doen😁
Van de week vrouw achter me bij AH, die kon haar gevallen
Van de week vrouw achter me bij AH, die kon haar gevallen banas niet meer oppakken 🤣
Bankpasje, had me leesbril niet op 🤣
Verdomme...

Denk dat die tent zo failliet is als jij de enige bent die er traint
Dat zei ik dus ook al...Denk dat die tent zo failliet is als jij de enige bent die er traint