MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #185.142
"Natte tosti's" ik kon mijn lach niet onderdrukken, excuses daarvoor.

• #185.143
Lats is toch in de cirkel 16mm diep zat toch
Insuline naaldje te kort of haalbaar.

IMG_3927.jpeg

• #185.144
  • Like
Waarderingen: AK
  • #185.146
Prik standaard in lats alleen ik twijfel soms over de exact plek. Ene keer heb ik namelijk toch net iets teveel pip. De draai om de lats te prikken is ook niet makkelijk, maar alles beter dan quads voor mij.

Delt/ pec / glute / lats is mijn rotatie l/r, maar soms merk ik dat 1 spot even wat rust moet hebben en skip ik een ronde. Delts hebben de laatste tijd iets te vaak pip en skip ik momenteel volledig.

Prik ook max 1ml per spot, pec zelfs 0.5ml.

• #185.147
Prik standaard in lats alleen ik twijfel soms over de exact plek. Ene keer heb ik namelijk toch net iets teveel pip. De draai om de lats te prikken is ook niet makkelijk, maar alles beter dan quads voor mij.

Delt/ pec / glute / lats is mijn rotatie l/r, maar soms merk ik dat 1 spot even wat rust moet hebben en skip ik een ronde. Delts hebben de laatste tijd iets te vaak pip en skip ik momenteel volledig.
Same story, wil juist de lats er bij betrekken maar vind de draai zo shit dat ik hem toch weer met een 0,5x25 in de glute jas😆 toch maar eens een keer proberen dan. Quads hebben hier wat rust nodig en moet zeggen dat dhb ook niet zo fijn is wbt pip.

• #185.149
Gisteravond de beste OLED TV op de markt gekocht (Samsung S95F 65"), vandaag ontvangen en zit nu te genieten van de zieke kleuren en helderheid!
Ik heb al een LG CX 55", maar deze wordt veel helderder en ik wilde een groter formaat.

• #185.152
Laatst bewerkt:
  • #185.157
💁

IMG_4272.jpeg

• #185.160
Overhead kosten zijn laag.

Terug
Naar boven