AndroidHealthClinic

Black Friday 2025

HertogSandBox

Freaky Bodybuilder
Fijnproever
Proefkonijn
10.000 likes
Waardering
10.402
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%

Voor diegene die bij alpha supps black friday halen, kijk rechtstreeks bij tbjp zijn site scheelt echt enorm meer korting en sommige pwo krijg je er een gratis bij.

Ja, je wordt opgelicht.
Eind december nog goedkoper want de 2026 versie is pas echt nieuw.
Geldt o.a. voor mtb's etc.
Koop je nu een fiets 2025, krijg je goede korting want model 2026 staat al in het magazijn.

Sim only aanbiedingen:

Schermafbeelding 2025-11-26 115051.png

Met 100,- cashback. Effectief betaal je slechts 1,83 per maand.

10GB is genoeg als je thuis en op je werk wifi heb.

• Like
Waarderingen: M!ke
20€ / kg voor tbjp whey.

Sowieso is 40€ voor 2kg al erg goedkoop, maar tbjp is kwaliteit / smaak erg goed. Bent goed gek als je hier nu niet inslaan en over 2 weken weer lokaal hier 60€ per 2kg betaald. Whey blijft lang goed en op jaarbasis bespaar je zo enorm veel als je voorraad inslaat. Alpha supps vraag 50€ voor 2kg dus 25% al duurder. Tel maar uit wat dit op jaarbasis scheelt.

• Topic Starter Topic Starter
20€ / kg voor tbjp whey.

Sowieso is 40€ voor 2kg al erg goedkoop, maar tbjp is kwaliteit / smaak erg goed. Bent goed gek als je hier nu niet inslaan en over 2 weken weer lokaal hier 60€ per 2kg betaald. Whey blijft lang goed en op jaarbasis bespaar je zo enorm veel als je voorraad inslaat. Alpha supps vraag 50€ voor 2kg dus 25% al duurder. Tel maar uit wat dit op jaarbasis scheelt.

Welke smaken raadt je aan?

Met al die smaken tegenwoordig word het eiwitpercentage alleen maar lager. 65/70% is normaal tegenwoordig.

Mypro Whey kost nu €96,- voor 5kg met code: dominique. Kan wel dat morgen met cybermonday nog goedkoper is.

Laatst bewerkt:
Alles met chocolade vind ik altijd wel lekker in de cor en banaan variante voor een shake.
Maar vrijwel alle smaken zijn wel goed en ze zijn nu goedkoper dan per4m. Tbjp zit wel in een zak ipv pot.

En hoe zit het met de verzendkosten vanuit het Verenigd Koninkrijk bij TBJP?
Gratis vanaf 300€ meen ik. Maar daar zit je al snel aan als je wat voorraad inslaat.
Verzending duurt dan wel weer week+.

Bulk heeft 5kg whey
Met al die smaken tegenwoordig word het eiwitpercentage alleen maar lager. 65/70% is normaal tegenwoordig.

Mypro Whey kost nu €96,- voor 5kg met code: dominique. Kan wel dat morgen met cybermonday nog goedkoper is.

voor €83,50

Dan pak je isolaat

Concentraat is goed zat met dit soort percentages en anders pak je scoop meer. Smaken tegenwoordig zijn erg goed waardoor je enorm kan variëren en het allemaal net wat makkelijker maakt, vooral in een cut.

2-2.5 kg zakken zijn ook fijner ja, vooral op smaak. Anders heb je zo 5kg dezelfde smaak.

Cookie&cream 37,60 2kg

Ikzelf gebruik emmers, maar daar past geen 5kg in

Oja, met cutten zou ik geen 24 Kitchen kijken 🤣

Ik bestel meestal bij HSN, zit je nu op 15/kg. Whey afkomstig van grasgevoerde koeien uit NL. Diverse opties mogelijk. Meestal bestel ik diverse zakken: zonder smaak, natuurlijke smaakstoffen (vanille) en soms de gewone met sucralose voor de smaak.

Mijn favoriet is Caffee Latte, die ik nog wat sterker maak door er extra instant nescafe koffie bij te gooien. Double chocolate is ook erg lekker, maar gaat weer ten koste van het percentage eiwitten.

Alleen nog visolie, multivitamine, vitamine d en zma bij XXL bestellen en ik ben weer voorzien voor een jaartje.

Leuke twist:

Mijn tbjp pakket nog steeds niet aangekomen, wat blijkt:

283€ invoerrechten even betalen.

Helaas de kleine lettertjes niet gelezen @ tbjp site dat douane kosten en oa invoerkosten voor eigen zijn. Volgende keer dus niet meer direct via tbjp bestellen.

Groetjes, Corrine en Jordan
IMG_1778.jpeg

IMG_1779.jpeg

Terug
Naar boven