- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, heb er 6 op met jam maar de rest is ontbijt voor morgen
fruit only dieet?Ik ben nu iets meer dan een jaar bezig met high fruits voeding en het bevalt me nog altijd prima!
![]()
Het helpt wel dat fruit heel lekker is denk ik. Ook lekker veel variatie in zoet-zuur-bitterIk ben nu iets meer dan een jaar bezig met high fruits voeding en het bevalt me nog altijd prima!
![]()
's morgens een kom Brinta met 2 scheppen whey en 2 scheppen rijstpoeder met amandelmelk, 's avonds salade met avocado, lenteuitjes, augurkjes en een plakje kaas, af en toe een handje noten en voor de rest de hele dag fruit.
Weeg je het niet?'s morgens een kom Brinta met 2 scheppen whey en 2 scheppen rijstpoeder met amandelmelk, 's avonds salade met avocado, lenteuitjes, augurkjes en een plakje kaas, af en toe een handje noten en voor de rest de hele dag fruit.
Vlees, aardappelen, pasta etc. nog heel af en toe en dan is het vooral omdat mijn vrouwtje aandringt erop, ik kan niet zeggen dat ik het mis.
Neen man, dat heb ik nooit gedaan, ook nooit macro's berekend of zo.
Een Bullworker weegt zijn eten toch niet af ..?