XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Peppersteak

IMG_3241.jpeg

IMG_3240.jpeg

Laatst bewerkt:
Wanneer je denkt dat je jam in de yoghurt doet, maar het is sambal.
#smorgensvroeg
Afgelopen woensdag had ik dus ook zoiets.
Rustdagje... Dan neem ik meestal bij mijn vijfde maaltijd wat airfryer-friet/patat met vlees en groenten.
Maar ik ben niet zo van de sausjes, dus gooi ik meestal wat zout en gerookt paprikapoeder over de friet.
(Jaren geleden eens in een pretpark in Duitsland gegeten ,sindsdien groot fan van.)
Maar nou komt het…

In plaats van dat ik het (er precies hetzelfde uitziende) potje gerookt paprikapoeder pakte…

Pakte ik dus een pot koek en speculaaskruiden.

Afgelopen woensdag had ik dus ook zoiets.
Rustdagje... Dan neem ik meestal bij mijn vijfde maaltijd wat airfryer-friet/patat met vlees en groenten.
Maar ik ben niet zo van de sausjes, dus gooi ik meestal wat zout en gerookt paprikapoeder over de friet.
(Jaren geleden eens in een pretpark in Duitsland gegeten ,sindsdien groot fan van.)
Maar nou komt het…

In plaats van dat ik het (er precies hetzelfde uitziende) potje gerookt paprikapoeder pakte…

Pakte ik dus een pot koek en speculaaskruiden.
Was het lekker ?

Om eerlijk te zijn...
Whjah best wel.. :D
Misschien moet je eens een koffiekipje proberen. recept staat wel ergens op de site.
Maar das kip gekruid met komijn, kaneel, koekkruiden, peper en zout en wat meer. Kop koffie erbij om af te blussen en wat gewelde abrikozen en dan in de oven gaar stoven. Zalig met aardappelpuree maar ook als je de aardappel mee laat stoven. Dus ik kan me best voorstellen dat het nog lekker smaakte ook :D

Misschien moet je eens een koffiekipje proberen. recept staat wel ergens op de site.
Maar das kip gekruid met komijn, kaneel, koekkruiden, peper en zout en wat meer. Kop koffie erbij om af te blussen en wat gewelde abrikozen en dan in de oven gaar stoven. Zalig met aardappelpuree maar ook als je de aardappel mee laat stoven. Dus ik kan me best voorstellen dat het nog lekker smaakte ook :D
Heb jij trouwens aandelen in koffie?
De laatste recepten van je bevatten een vorm van koffie :laugh:

Voordat jullie straks allemaal zonder vlees zitten en vegan worden. Na 19 dec bezorgd muscle meat komende 3 weken niks meer ivm feestdagen etc.

Voorraad inslaan 🫃🏻

Voordat jullie straks allemaal zonder vlees zitten en vegan worden. Na 19 dec bezorgd muscle meat komende 3 weken niks meer ivm feestdagen etc.

Voorraad inslaan 🫃🏻
Nou werd tijd voor een extra viezer, om die reden besteld😆. Maar ook handig voor mezelf omdat ik normaal gesproken maar 1 zak /kip/rijst/broccoli kan inslaan.
IMG_5256.jpeg

Voorraad inslaan 🫃🏻

Oooooh dit is het beste bericht van dit jaar 😁 ga gelijk bestellen. Ondanks dat ik van plan ben 1 vd kerstdagen zelf spare ribs te maken wordt ik gek als ik geen mm in de vriezer heb 🤭

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven