MuscleMeat

Hulp met nakuur

Bezoekers in dit topic

RoadToMap3

Novice
Lid geworden
23 mei 2017
Berichten
16
Waardering
5
Lengte
1m74
Massa
79kg
Vetpercentage
9%
Hey DBB!


Graag jullie advies over welke nakuur ik zal gebruiken.

Ik ben bijna klaar met mijn tweede kuur, waarvan ik wel enige bijwerkingen heb ervaren. Depressie en opkomende gyno zijn nu een feit.


Week 1-7

1 ml NPP eod.

Week 1-13

1 ml Test-E 2x ew.

Week 1-6

1,5 ml Bold 2x ew.

Week 7-10

2 ml Bold 2x ew.

Week 11-13

250 mg bold eod.

Week 1-16

HCG (pregnyl)

Week 10-12

100 mg tren-ace eod.

Week 12-15

Dianabol 30 mg/day.

Week 14-15

2 ml test 2x ew.


Waarom ik na 3 weken gestopt ben met de ace? Omdat ik het niet meer trok i.v.m. depressie en dit een wijs besluit was.

Waarom ik me test de laatste twee weken heb opgevoerd? Omdat mijn supplier geen Bold meer kon leveren voor ik op vakantie ging dus Bold moest laten vallen.

Thanks!
 
Wat is de reden dat je dianabol op het laatste van je kuur neemt??

Verder aromasin toevoegen 20mg ed tegen gyno
 
Wat is de reden dat je dianabol op het laatste van je kuur neemt??

Verder aromasin toevoegen 20mg ed tegen gyno

Ik wou hem wat extra doorkicken met een lage dosis aan diana. Eerste kuur ging ik ook lekker op diana. Ik zit in mijn bulk en merk dat diana goed valt bij mij.
Los van aromasin, geen advies betreft welke nakuur? Ik ben van plan me hcg twee weken door te laten lopen aromasin ga ik toevoegen en dacht zelf aan nolva.
 
Tot je de nakuur start hcg gebruiken.
Bij aanvang nakuur stoppen met hcg.
Nakuur 20mg nolva ed MET aromasin 20mg ed.
 
Wat heb je hier uitgehaald?
 
Wat heb je hier uitgehaald?
Kan ik nu nog niet exact zeggen. Ik bulk nu een week of 6-7 gok ik. Ik heb over 2 weken weer mijn meting dan kan ik de getallen bekend maken.
 
Hoe vond je de npp?
 
Depressie zou best door bold kunnen komen. Weet er het fijne niet meer van, iets met GABA in de hersenen wat verminderd door bold waardoor je er gevoeliger voor bent. Alhoewel ik hier geen daadwerkelijk onderzoek voor kan vinden, komt depressie erg veel voor met bold. Maar kan ook met tren, dus wie weet. Vandaar dat er vaak wordt aangeraden om in het begin niet veel compounds tegelijk te nemen, zodat je weet wat je wel of niet kunt verdragen.

Hoeveel hCG nam je, en in welke week zit je momenteel? In ieder geval gelijk stoppen met dbol en beginnen met nolva, 20mg aromasin is misschien overkill. 10mg ed nolva voor de zekerheid en dan als je pct begint 20mg. Dbol er uit gooien zal het probleem waarschijnlijk al helpen als het niet verhard is, en low dose nolva voor de zekerheid. Nolva is effectief getest om gyno te voorkomen en zelfs om bestaande gyno te verminderen. Met nolva ben ik van mijn gyno afgekomen, en dat was al verhard.
 
Druk ff alles uit in mg, niet ml. Zie niks zo
 
Ik vind die 2 weken higher test persoonlijk nergens op slaan. Kan je beter vanaf week 8-10 je test uppen, of gewoon laten voor wat het is. Dbol in je laatste weken heb ik nog nooit gezien, maar snap wat je bedoeld. Ik zou persoonlijk in jou geval m'n test uppen in week 6. En vanaf week 10-12 piekt je high test, en zou je met dbol nog een extra groei kunnen maken gezien de korte ester.
 
Bijzondere kuur zo... :thinking:

Lijkt een beetje op de voorbeeld kuur filmpje van Seth feroce, maar dan met dbol ipv Anavar aan het einde.
 
Back
Naar boven