Fitness Seller

1 - 0 portugal NEEEE

v basten is een kl***zak!!!!!!!!

Dood en verderf!! :mad: :@:@

bascross zei:
v basten is een kl***zak!!!!!!!!

waarom? in mij mening was het allemaal goed gecoached , het materiaal waar ie mee moest werken was gewoon poep ze konden maar geen goals maken iets van letterlijk 30 kansen ofzo maar we misschien gewoon de individuele klasse om die goals te maken.

die klote van basten met zn strakke kindermaat ecto shirtje om tof te patsen met zn spieren die ie niet heeft

waarom al die frustatie op van basten ??? we hadden genoeg kansen om een goal te maken. Het team zelf mist de klasse om er ook een echt goal van te maken.

Enkele maanden geleden werd Van basten nog opgehemeld hier haha moet je nu plots kijken :roflol:

SEEDORF SEEDORF SEEDORF ! ! !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DAVIDS DAVIDS DAVIDS ! ! !

HUNTELAAR HUNTELAAR HUNTELAAR ! ! !

Ze hadden figo op zijn bek moeten rossen, de tyfuslijer.

Nederland had de wedstrijd op een andere manier moeten eindigen, 6 rode kaarten, en de wedstrijd laten schorsen.
Met zo'n klote scheids was dat het beste geweest!

• Topic Starter Topic Starter
firedsoul zei:
waarom al die frustatie op van basten ??? we hadden genoeg kansen om een goal te maken. Het team zelf mist de klasse om er ook een echt goal van te maken.

we moeten tog iemand de schuld geven :D

wie gaat er mee met een knokploeg ff wat portugezen doden

Sjonge weer 'n wedstrijd om trots op te zijn met zoveel agressie en kaarten :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Masallah zei:
Ze hadden figo op zijn bek moeten rossen, de tyfuslijer.

Nederland had de wedstrijd op een andere manier moeten eindigen, 6 rode kaarten, en de wedstrijd laten schorsen.
Met zo'n klote scheids was dat het beste geweest!

Inderdaad wat een klote scheids

firedsoul zei:
waarom? in mij mening was het allemaal goed gecoached , het materiaal waar ie mee moest werken was gewoon poep ze konden maar geen goals maken iets van letterlijk 30 kansen ofzo maar we misschien gewoon de individuele klasse om die goals te maken.

Ja hij had Klaas jan mee moeten nemen ipv K*t en die lange van psv

En v nistelrooij moeten opstellen, kuyt heeft ook gene ruk gepresteerd. En davids had ie mee moeten nemen. Boulharouz eruit moeten uithalen ipv mathijsen. Vennegaar niet mee moeten nemen. Jaliens niet moeten meenemen.

Ach het is voorbij en Nederland was vandaag gewoon ruk.

en die dikke papcoach..met zn vette gynotieten

Niet om het een of ander, maar ik vond het een schitterende wedstrijd. Balen dat we verloren, maar ik vond de Portugezen beter. Gelukkig begonnen we in de tweede helft eindelijk een beetje te voetballen en moet je kijken wat een kansen we hadden. Ze hebben gevochten als leeuwen.

Oh en trouwens, schitterend gefloten door die scheids.. heel moedig om eindelijk eens die slecht acterende overbetaalde voetballertjes eens te bestraffen als ze zich kinderachtig gedragen.

Terug
Naar boven