Luukie23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bascross zei:![]()
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel aan je pik getrokken, probeer het later nog eens.

Mans zei:
Dani maakt net wel een goed punt overigens: een speler met geel moet je niet laten staan tegen Figo.
Jopske zei:Dit kon je niet echt een voetbalwedstrijd noemen. 19 gele kaarten, en 4 rode. De meeste nog terecht ook![]()
En ik betwijfel of van Ruud ipv kuyt zo een verschil zou hebben gemaakt. Allemaal achteraf gepraat van "ja maar wat als" en "die en die had moeten spelen, dan hadden we gewonnen" . Zinloos.
Deze ploeg heeft het om dit moment gewoon niet in zich om goed te voetballen. Dat hadden we ook al in de vriendschappelijke duels gezien, en in de kwallificatie wedstrijden. Het is dat er telkens net gewonnen / gelijk werd gespeeld. Maar om nou te zeggen dat we vol vertrouwen op goed spel het wk in gingen? Ik had ze eerlijk gezegt niet eens de groepsfase doorverwacht.[/QUOTE]
ik ook niet
G21 zei:zaad!!! nederland...mist constant de aansluiting op het middenveld...en er is niemand die het kan afmaken!!! zwak...
G21 zei:
bascross zei:Naar welke wedstrijd heb je gekeken?
Ze hebben misschien wel hard gevochten. Maar ook echt super domme overtredingen gemaakt.