Fitness Seller

1 - 0 portugal NEEEE

Figo moeten ze echt van de velden verbannen. Dat scheidsrechters daar telkens weer intrappen.

Verder moet de fifa zuivere speeltijd in gaan lassen. 2 maal 30 minuten zuiveres speeltijd. Dan ben je van dat hele theater gedoe af....FRUSTREREND

echt weer vreselijk k*t!!!!! dit

bascross zei:
;) :D

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel aan je pik getrokken, probeer het later nog eens.

:bukkake:

Dani maakt net wel een goed punt overigens: een speler met geel moet je niet laten staan tegen Figo.

Mans zei:
:bukkake:

Dani maakt net wel een goed punt overigens: een speler met geel moet je niet laten staan tegen Figo.

HEHE, EINDELIJK IEMAND DIE HET SNAPT. DAT ZAG JE DUS VAN MIJLENVER AANKOMEN DAT OF VAN BOMMEL, OF BOUHLAROUZ ER AF GING

Dit kon je niet echt een voetbalwedstrijd noemen. 19 gele kaarten, en 4 rode. De meeste nog terecht ook :rolleyes:

En ik betwijfel of van Ruud ipv kuyt zo een verschil zou hebben gemaakt. Allemaal achteraf gepraat van "ja maar wat als" en "die en die had moeten spelen, dan hadden we gewonnen" . Zinloos.

Deze ploeg heeft het om dit moment gewoon niet in zich om goed te voetballen. Dat hadden we ook al in de vriendschappelijke duels gezien, en in de kwallificatie wedstrijden. Het is dat er telkens net gewonnen / gelijk werd gespeeld. Maar om nou te zeggen dat we vol vertrouwen op goed spel het wk in gingen? Ik had ze eerlijk gezegt niet eens de groepsfase doorverwacht.

Jopske zei:
Dit kon je niet echt een voetbalwedstrijd noemen. 19 gele kaarten, en 4 rode. De meeste nog terecht ook :rolleyes:

En ik betwijfel of van Ruud ipv kuyt zo een verschil zou hebben gemaakt. Allemaal achteraf gepraat van "ja maar wat als" en "die en die had moeten spelen, dan hadden we gewonnen" . Zinloos.

Deze ploeg heeft het om dit moment gewoon niet in zich om goed te voetballen. Dat hadden we ook al in de vriendschappelijke duels gezien, en in de kwallificatie wedstrijden. Het is dat er telkens net gewonnen / gelijk werd gespeeld. Maar om nou te zeggen dat we vol vertrouwen op goed spel het wk in gingen? Ik had ze eerlijk gezegt niet eens de groepsfase doorverwacht.[/QUOTE]

ik ook niet

Ik had ze staan in de kwartfinale, maar deze ronde tegen Mexico eigenlijk.

zaad!!! nederland...mist constant de aansluiting op het middenveld...en er is niemand die het kan afmaken!!! zwak...

we missen "klasse"...

figo mag van mij een doodtrap krijgen, met zijn bloedkop :mad: aansteller..

Wat een heeeeerlijke wedstrijd. Nederland mocht ook winnen, ging me eigenlijk totaal niet om het voetbal. Puur amusement. Ze zouden voetballers moeten elkaar laten opjagen zoals ze dat met hanen doen voor de hanengevechten. Dan zouden ze meer zulke amusementswedstrijden krijgen.

Goed, dat nl heeft verloren
Sinds Van Basten erbij is hoop ik op een nederlaag
Guusje kom terug :(

bascross zei:
Naar welke wedstrijd heb je gekeken???? :D Ze hebben misschien wel hard gevochten. Maar ook echt super domme overtredingen gemaakt.

Ja dat ook, maar ik vond het tig keer beter dan dat eeuwige tikkie terug van de eerste helft. Als ze nu zouden kunnen vechten zonder overtredingen te maken was het helemaal mooi geweest, maar voorlopig vond ik de inzet en vechtlust van het Nederlands elftal alleen al dat het de eerste wedstrijd in tijden was waar ik met plezier en vol spanning naar heb zitten kijken.

Die portugezen maakten voortdurend mooie acties met de bal... baltechniek en snelheid. Terwijl Nederland met dat oersaaie positiespel bleef kloten. Net of je naar een schaakpartij aan het kijken bent. Veel acties werden dan ook pas wat nadat eindelijk een van de Nederlanders zelf iets deed met de bal.. Mag van Persie een standbeeld krijgen, wat een fabelachtige kap-bewegingen waarmee hij keer op keer die Portugezen in het gras legt. Pasje achter standbeen langs, balletje in de stuit meenemen, mooie volleys... Nee echt ik heb genoten.

Jammer van de uitslag.

Ik vind het wel erg leuk om te zien dat de mensen in de straat hun oranje decoratie echt niet snèl genoeg neer kunnen halen en verstoppen. Als Nederland wint hebben we 12 miljoen oranje fans, maar zodra het even tegen zit vallen er 11,9 miljoen af. :D

Nu kunnen de discussies eindelijk stoppen: Holland is nu even ver geraakt als Belgie 4 jaar geleden! lol

tja en het wordt mij alsmaar onduidelijker waarom een zekere klaas-jan niet is meegegaan....

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

potverdommeEEEEEEEE

1. We hebben k*t gespeeld, wel gevochten, maar de kansen niet benut.
2. Figo is een vieze gore %$#^&&&#%$%^#&^:mad: :shoot:
3. Die scheidrechter was super slecht, WTF 14 kaarten waarvan 4 rode. :no: :mad:

We hadden nu eindelijk eens moeten afrekenen met dat verdomde k*t portugal :mad: :mad: :shoot:

Terug
Naar boven