MuscleMeat

1 - 0 portugal NEEEE

In één woord : k*t

wazzup zei:
Niet om het een of ander, maar ik vond het een schitterende wedstrijd. Balen dat we verloren, maar ik vond de Portugezen beter. Gelukkig begonnen we in de tweede helft eindelijk een beetje te voetballen en moet je kijken wat een kansen we hadden. Ze hebben gevochten als leeuwen.

In de oorlog ben jij zeker ook voor Portugal

wazzup zei:
Niet om het een of ander, maar ik vond het een schitterende wedstrijd. Balen dat we verloren, maar ik vond de Portugezen beter. Gelukkig begonnen we in de tweede helft eindelijk een beetje te voetballen en moet je kijken wat een kansen we hadden. Ze hebben gevochten als leeuwen.
Naar welke wedstrijd heb je gekeken???? :D Ze hebben misschien wel hard gevochten. Maar ook echt super domme overtredingen gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Man-Mountain zei:
In de oorlog ben jij zeker ook voor Portugal

Wazzup heeft gelijk, die Portugezen creeerden meer gevaar dan Nederland. Nederland had wel meer kansen, maar een goede ploeg benut die ook.

wazzup zei:

Ik heb weinig voetbal gezien, het spel heeft meer dan 10 minuten stil gelegen door kaarten/relletjes en audties voor de toneelschool

bascross zei:
En v nistelrooij moeten opstellen, kuyt heeft ook gene ruk gepresteerd. En davids had ie mee moeten nemen. Boulharouz eruit moeten uithalen ipv mathijsen. Vennegaar niet mee moeten nemen. Jaliens niet moeten meenemen.

Hoe kom je daar bij? Dikke bull in mijn optiek

bascross zei:
En v nistelrooij moeten opstellen, kuyt heeft ook gene ruk gepresteerd. En davids had ie mee moeten nemen. Boulharouz eruit moeten uithalen ipv mathijsen. Vennegaar niet mee moeten nemen. Jaliens niet moeten meenemen.

Zucht..

Commentaar achteraf is zo vermoeiend.

• Topic Starter Topic Starter
bye bye WK wat drama.. :bawling: :sob:

maar oke, het was wel een spannende wedstrijd..

leroy124 zei:
Ik heb weinig voetbal gezien, het spel heeft meer dan 10 minuten stil gelegen door kaarten/relletjes en audties voor de toneelschool

Hoe kom je daar bij? Dikke bull in mijn optiek
omdat boula geel had misschien? Je kon gewoon wachten op die rooie kaart voor hem. en ja hoor binnen de 5min was het zover.

bascross zei:
omdat boula geel had misschien? Je kon gewoon wachten op die rooie kaart voor hem. en ja hoor binnen de 5min was het zover.

kort daarvoor maakte hij nog een sublieme sliding en hij zocht de kaart niet op, des te zuurder was dat hij hem kreeg, onterecht.

leroy124 zei:
kort daarvoor maakte hij nog een sublieme sliding en hij zocht de kaart niet op, des te zuurder was dat hij hem kreeg, onterecht.
ja het was oook onterecht. Was gewoon een vieze k*tstreek van figo. Maar het was gewoon wachten op nog een gele.

Net zover als Zweden, Ecuador en Mexico. Voor een land dat bij de top 5 staat op de Fifa ranglijst is het matig.

ag het duurde nog lang dit is een groep voor de toekomst
portugal heeft gewoon der kansen benut wat wij niet deden kuyt heeft wel 6 getelde doel kansen gehad toen van basten wisselde toen ging het mis denk als die 30 min later gewisselt had zou je een veel beter velt overwicht gehad hebben

van de vaart nooit mee moeten nemen

beast3D zei:
van de vaart nooit mee moeten nemen

Haha, hij zorgte teminsten voor wat actie. Hij kwam er in en het spel werd ineens een stukje beter alleen kon die knuppel het niet afmaken.

Die knuppel is in dit verhaal dirk Ku(y)t

nja,
Die bullshit over van Basten had die en die niet mee moeten nemen.. maar die en die.. Das zo makkelijk praten.
Het was maar de vraag geweest of de andere 'kandidaten' een betere inbreng hadden kunnen geven, dat zal altijd een vraag blijven en dus onzin om uitspraken over te doen.
Van Basten kun je weinig kritiek geven.. deze wedstrijd was gewoon k*t.. helaas.

bascross zei:
v basten is een kl***zak!!!!!!!!

pardon?
Van Basten is een goede coach vind ik, alleen jammer dat er weinig scorend vermogen in de ploeg zat..
Van Nistelrooy had natuurlijk die dikke blunder van Kuyt erin gepegeld.
Wel balen, over 2 jaar beter..

Figo mag van mij wel dood en dat meen ik.

Terug
Naar boven