M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wazzup zei:Niet om het een of ander, maar ik vond het een schitterende wedstrijd. Balen dat we verloren, maar ik vond de Portugezen beter. Gelukkig begonnen we in de tweede helft eindelijk een beetje te voetballen en moet je kijken wat een kansen we hadden. Ze hebben gevochten als leeuwen.
Naar welke wedstrijd heb je gekekenwazzup zei:Niet om het een of ander, maar ik vond het een schitterende wedstrijd. Balen dat we verloren, maar ik vond de Portugezen beter. Gelukkig begonnen we in de tweede helft eindelijk een beetje te voetballen en moet je kijken wat een kansen we hadden. Ze hebben gevochten als leeuwen.
?
Ze hebben misschien wel hard gevochten. Maar ook echt super domme overtredingen gemaakt.Man-Mountain zei:
wazzup zei:Niet om het een of ander, maar ik vond het een schitterende wedstrijd. Balen dat we verloren, maar ik vond de Portugezen beter. Gelukkig begonnen we in de tweede helft eindelijk een beetje te voetballen en moet je kijken wat een kansen we hadden. Ze hebben gevochten als leeuwen.
bascross zei:En v nistelrooij moeten opstellen, kuyt heeft ook gene ruk gepresteerd. En davids had ie mee moeten nemen. Boulharouz eruit moeten uithalen ipv mathijsen. Vennegaar niet mee moeten nemen. Jaliens niet moeten meenemen.
EricR zei:Wazzup heeft gelijk, die Portugezen creeerden meer gevaar dan Nederland. Nederland had wel meer kansen, maar een goede ploeg benut die ook.
bascross zei:En v nistelrooij moeten opstellen, kuyt heeft ook gene ruk gepresteerd. En davids had ie mee moeten nemen. Boulharouz eruit moeten uithalen ipv mathijsen. Vennegaar niet mee moeten nemen. Jaliens niet moeten meenemen.
omdat boula geel had misschien? Je kon gewoon wachten op die rooie kaart voor hem. en ja hoor binnen de 5min was het zover.leroy124 zei:Ik heb weinig voetbal gezien, het spel heeft meer dan 10 minuten stil gelegen door kaarten/relletjes en audties voor de toneelschool
Hoe kom je daar bij? Dikke bull in mijn optiek
Mans zei:
bascross zei:Dit team is nog niet half zo goed, als wat we in 98 hadden. Bergkamp, davids enz enz.
Gare zooi, davids en seedorf hadden gewoon mee gemoeten, maar hij mag seedorf niet ofzo. En huntelaar ipv babel of voh. Jaliens![]()
Was het wk toen al begonnen, nee toch?bascross zei:omdat boula geel had misschien? Je kon gewoon wachten op die rooie kaart voor hem. en ja hoor binnen de 5min was het zover.
ja het was oook onterecht. Was gewoon een vieze k*tstreek van figo. Maar het was gewoon wachten op nog een gele.leroy124 zei:kort daarvoor maakte hij nog een sublieme sliding en hij zocht de kaart niet op, des te zuurder was dat hij hem kreeg, onterecht.
bascross zei:quote van 14meiWas het wk toen al begonnen, nee toch?

beast3D zei:
Mans zei:

bascross zei: