XXL Nutrition

1 april grappen

Leaf

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Vandaag is het 1 april zoals jullie weten.

Zijn jullie nog in de maling genomen? Hebben jullie zelf iemand in de maling genomen? :D

Hier op kantoor gebeurt er echt helemaal niets. Had t eigenlijk wel anders verwacht.

Ik ben verliefd op je, en dat is geen 1 april grap, ik meen het :cool:

Wij gingen onze baas foppen door hem het volgende product te laten bestellen om de machines te smeren: sivlirpa. :D

Nope niks van gemerkt. Had niet eens door dat het alweer 1 april is.... tijd gaat snel :eek:

Een forum waar ik regelmati opzit is ingesteld om mensen af en toe te rickrollen.
Best wel irritant.

• Topic Starter Topic Starter
Wij gingen onze baas foppen door hem het volgende product te laten bestellen om de machines te smeren: sivlirpa. :D

Misschien wil hij ook nog wel een poeremetator bestellen?

Dat was in een reclame verwerkt en bleek later een coïtusartikel veelal gebruikt door homo's te zijn.

Ik neem nooit mensen in de maling, andersom wel trouwens.

Ik trap niet heel gauw in grappen, maar als iemand zegt van.. hey je gulp staat open. Dan kijk ik niet zolang die persoon het ziet, maar zal t later wel even checken voor de zekerheid.

Ik heb mensen verteld dat ik hyves had :o

Een tijdje geleden hebben ze geprobeerd in te breken bij ons op kantoor. Toen was er 's ochtends een brief opgehangen dat we niet naar binnen mochten ivm sporen onderzoek van de politie.
Nu hadden ze vandaag bij een collega ook zo'n brief op de deur gehangen en in zijn kantoor echt een pestzooi er van gemaakt. Hij kwam op z'n werk en begon heerlijk te godveren. Maar hij ging niet naar binnen, dus trapte er wel in :p

Een tijdje geleden hebben ze geprobeerd in te breken bij ons op kantoor. Toen was er 's ochtends een brief opgehangen dat we niet naar binnen mochten ivm sporen onderzoek van de politie.
Nu hadden ze vandaag bij een collega ook zo'n brief op de deur gehangen en in zijn kantoor echt een pestzooi er van gemaakt. Hij kwam op z'n werk en begon heerlijk te godveren. Maar hij ging niet naar binnen, dus trapte er wel in :p

Had je bij je zelf moeten doen:D Had je een snipperdag:p

:D heerlijk!

Terug
Naar boven