MuscleMeat

1 april grappen

ik kreeg deze morgen vroeg om 6u30 (was al aant werk) een smsje v mn beste vriend, hij had zn auto opgeplooid, was zelf niet gekwetst en was waarschijnlijk in zn recht, ik natuurlijk gebeld, maar was ongerust geweest voor nix:(
kwartier voor ik mn shift eindig vanmiddag belde mn chef me op om te zeggen dat ik 4u langer moest werken omdat mn aflos ziek was gevallen, bleek dat ook alweer een grap:o
hopelijk blijft et nu rustig voor de rest v/d dag;)

hahaha **** ik heb een aprilgrap in een aprilgrap meegemaakt.

Ik heb m'n beste maat wijs gemaakt dat ik gevallen ben met m'n operatie aan m'n schouder geweest en dat m'n schouder ontwricht is en ik niet weg kon van de pijn en niemand thuis was en de buren op reis, dus ik kon niet naar spoed.

zegt hij: ok ik ben daar, kga hier alles op m'n werk afsluiten maar tzal nog een uurtje duren.

Dus ik effe half uurtje wachten, en ik gebeld naar hem: ben je al vertrokken?

Hij zegt, ja ik sta juist aan m'n auto die een km verder geparkeerd staat, kga nu vertrekken. Ik zeg ja laat maar, sla gewoon maar af aan de afrit voor je eigen huis want het is een aprilgrap.
En hij zo van: WAAT??? Ik ben wel speciaal uit een vergadering vertrokken, mijn baas dat verteld, die bezig was over mijn vast contract.

Ik was daar dan ook volledig mee weg, en ik krijg nadien een bericht: rotzak, door mij op te jagen ben ik tegen een borduur gereden en is mijn velg kapot.
En ik begon te denken, nenenene die heeft mij gewoon terug beet!

Hij zegt, moet je nog eens iets weten, al hetgeen wat ik gezegd heb was niet waar, ik was gewoon thuis :d:d

hahaha schitterend :)

Of gewoon bellen naar mijn ex-werk (winkel score) in naam van het hoofdkantoor, en hun verschillende domme dingen laten doen en aan het lijntje houden :p

wat moet een man anders doen op 1 april tijdens zijn ziekteverlof

Laatst bewerkt:
Bij mij op kantoor is er ook niets gebeurd, saaie boekhouders verdorie.

me pa kwam naar me toe en zei: 'ze verkopen nu hier bij de c1000 ook 10kg emmers whey'

1 april [-__-]

• Topic Starter Topic Starter
hahaha **** ik heb een aprilgrap in een aprilgrap meegemaakt.

Ik heb m'n beste maat wijs gemaakt dat ik gevallen ben met m'n operatie aan m'n schouder geweest en dat m'n schouder ontwricht is en ik niet weg kon van de pijn en niemand thuis was en de buren op reis, dus ik kon niet naar spoed.

zegt hij: ok ik ben daar, kga hier alles op m'n werk afsluiten maar tzal nog een uurtje duren.

Dus ik effe half uurtje wachten, en ik gebeld naar hem: ben je al vertrokken?

Hij zegt, ja ik sta juist aan m'n auto die een km verder geparkeerd staat, kga nu vertrekken. Ik zeg ja laat maar, sla gewoon maar af aan de afrit voor je eigen huis want het is een aprilgrap.
En hij zo van: WAAT??? Ik ben wel speciaal uit een vergadering vertrokken, mijn baas dat verteld, die bezig was over mijn vast contract.

Ik was daar dan ook volledig mee weg, en ik krijg nadien een bericht: rotzak, door mij op te jagen ben ik tegen een borduur gereden en is mijn velg kapot.
En ik begon te denken, nenenene die heeft mij gewoon terug beet!

Hij zegt, moet je nog eens iets weten, al hetgeen wat ik gezegd heb was niet waar, ik was gewoon thuis :d:d

hahaha schitterend :)

Of gewoon bellen naar mijn ex-werk (winkel score) in naam van het hoofdkantoor, en hun verschillende domme dingen laten doen en aan het lijntje houden :p

wat moet een man anders doen op 1 april tijdens zijn ziekteverlof

Dat is ook een mooie, die bovenste. Gewoon dubbel in de maling genomen. :-)

Je veters zitten los...

Ja, en je gulp staat open by the way

Was een website van een game dat ik soms wel speel, en daar waren opeens alle forum accounts gebanned! Dus iedereen vet in de paniek. Toen kwam er het nieuws dat de game stopte omdat de source code gestolen was en dat het daarom niet meer verder kon.

Dus iedereen op Irc praten erover, echter kwam erachter dat sommige lettes in de newspost dikgedrukt waren. Eenmaal die achter elkaar gezet, stond er April fools.

Alleen waren er ongeveer paar honderd mensen op IRC aan het schreeuwen van wtf :D:D

Er zit wat in je mondhoek

Hoorde jij dat ook? Er vloog een dood vogeltje tegen het raam.

op zn white board die inzepen met groene zeep voor een vergadering!

of ghb in iemands drinken gooien op het werk en zeggen dat het 1 april is =p

Ik werd vandaag opgebeld door de politie zwolle. Ging heel raar. Ten eerste was het onbekend en ik nam op ; Ja ? Ja hallo, spreek ik met niels? Ja ? Ja niels, hallo met de politie zwolle.

Verstond er geen zak voor door het zware accent , maar op het begin dacht ik wel even wtf! :D Hing maar op en werd ook niet meer teruggebeld. Toen belde ik maar me sponsor op in zwolle en vroeg of hij er achter zat. En toen vertelde hij dat het 1 april was. Nog steeds geen idee wie het was, misschien was wel echt. :(

wij hebben onze ploegbaas zijne auto ingepakt in plastiekfolie !! hij is nu wss nog steeds de plastiek er aan het af doen !

Had mijn grap van afgelopen jaar nog klaar staan (1 April viel op zondag :o ). De grap is al jaren oud en komt neer op het veranderen van de 'Ready' message op het display van de HP printers.

Dus die veranderde ik naar bijv. "Tray 4 empty" (zijn maar 3 lades), "Insert coin", "Feed me", "Somewhat ready" , "Need Coffee" etc. :)

aah vet!!!! haha :D
is er ook zoiets voor lexmark printers? Leuke after 1 april grap

Iemand zei dat ik een kikker in m'n bil had, dus liet ik zo snel mogelijk een ruft om 't die kikker zo moeilijk mogelijk te maken. De grap was er toen al snel vanaf.

Iedereen die gelooft dat eieren van kippen thuis ongezonder zijn dan die van in een legbatterij

Terug
Naar boven