- Waardering
- 1
Zal moeilijk gaan, ik werk 's nachts.Morgen ruilt hij het beleg van je boterham in voor vis.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal moeilijk gaan, ik werk 's nachts.Morgen ruilt hij het beleg van je boterham in voor vis.![]()

Nou ik heb zelf een leuke grap gemaakt, leraar N zei iets goed over leraar X terwijl leraar X normaal nooit iets goeds doet, toen maakte ik de opmerking "haha 1 april".... Terwijl leraar N serieus was![]()

Dan werpt ie toch wat visolie in het koffiezetapparaat.![]()
Nou ik heb zelf een leuke grap gemaakt, leraar N zei iets goed over leraar X terwijl leraar X normaal nooit iets goeds doet, toen maakte ik de opmerking "haha 1 april".... Terwijl leraar N serieus was![]()
Gatver, dat is echt heel smerig. En t zal stinken ook zeg.

Al een geluk dat jij niet bij mij werkt.Dan werpt ie toch wat visolie in het koffiezetapparaat.![]()

). De grap is al jaren oud en komt neer op het veranderen van de 'Ready' message op het display van de HP printers.
hehe Had mijn grap van afgelopen jaar nog klaar staan (1 April viel op zondag). De grap is al jaren oud en komt neer op het veranderen van de 'Ready' message op het display van de HP printers.
Dus die veranderde ik naar bijv. "Tray 4 empty" (zijn maar 3 lades), "Insert coin", "Feed me", "Somewhat ready" , "Need Coffee" etc.![]()

Had mijn grap van afgelopen jaar nog klaar staan (1 April viel op zondag). De grap is al jaren oud en komt neer op het veranderen van de 'Ready' message op het display van de HP printers.
Dus die veranderde ik naar bijv. "Tray 4 empty" (zijn maar 3 lades), "Insert coin", "Feed me", "Somewhat ready" , "Need Coffee" etc.![]()

Ha ha, die is ook leuk. Hoe doe je dat?? Dan bewaar ik m voor hier op kantoor.

Nominatie domste mop van het jaar.
Ik ben verliefd op je, en dat is geen 1 april grap, ik meen het![]()