AndroidHealthClinic

1 april grappen

Nou ik heb zelf een leuke grap gemaakt, leraar N zei iets goed over leraar X terwijl leraar X normaal nooit iets goeds doet, toen maakte ik de opmerking "haha 1 april".... Terwijl leraar N serieus was :roflol:

nee, hier op het werk ook niks bijzonder

buiten iemand die een uitgeknipte aprilvis op mijn doos brinta gekleefd had :P

Had mijn grap van afgelopen jaar nog klaar staan (1 April viel op zondag :o ). De grap is al jaren oud en komt neer op het veranderen van de 'Ready' message op het display van de HP printers.

Dus die veranderde ik naar bijv. "Tray 4 empty" (zijn maar 3 lades), "Insert coin", "Feed me", "Somewhat ready" , "Need Coffee" etc. :)

Ik heb vanmorgen om 8 uur mijn vriendin een sms gestuurd (ze sliep ng) dat ze niet moest schrikken. ik was tussen de trein en het perron gevallen was en lag ik het ziekenhuis.

Was niet mijn bedoeling om dr wakker te maken met die sms maar dat was ze dus blijkbaar wel geworden. Ze zat al bijna in de auto om naar me toe te komen:P hehe

1 APRIL!

ze kon er wel om lachen gelukkig

Had mijn grap van afgelopen jaar nog klaar staan (1 April viel op zondag :o ). De grap is al jaren oud en komt neer op het veranderen van de 'Ready' message op het display van de HP printers.

Dus die veranderde ik naar bijv. "Tray 4 empty" (zijn maar 3 lades), "Insert coin", "Feed me", "Somewhat ready" , "Need Coffee" etc. :)

Doe je die niet elk jaar? :p

• Topic Starter Topic Starter

Ha ha, die is ook leuk. Hoe doe je dat?? Dan bewaar ik m voor hier op kantoor.

• Topic Starter Topic Starter
Dank u!

klik hieronder voor karma

sl*t

Terug
Naar boven