MuscleMeat

1 jaar lang hgh plus 2 x aas kuur

Bezoekers in dit topic

week 9 , heb net een aantal dagen geleden de eerste test en bold inject gezet
 
heb vorig week bij mma mijn schouder geblesseerd,,, ja het is elke keer weer wat, nu me schouder daarvoor me rib enz... ik moet zeggen dat mijn schouders wel vaker een probleem zijn.. ik kan niet echt boxen, of heel goed mijn bovenlichaam trainen.

denk niet dat dit snel zal genezen, moet echt een weekje of 2 laten rusten, en dan weer 2 weken revalideren, en dan 2 weken opbouwen...en dan pas weer keihard trainen... dus een week of 6 geschat allemaal...

mag niet klagen we leven gewoon nog..

daarom is het verstandig om mijn aas tijdelijk te stoppen, hgh stopt niet. over aantal weekjes nakuren met nolva 20mg ed.. aromasin gaat vanaf vandaag in.

weet nog niet precies hoe ik dat ga doen met de volgende kuur, eerst maar even herstellen...

zoals altijd vragen en suggesties zijn welkom
 
Ja is echt k*t man.. MMA is gewoon erg blessure gevoelig. Lastig in combinatie met BB.
 
ben een tijdje niet actief op het internet, heb er helaas niet veel tijd voor,,,

maar wou even een update melden dat de blessure minder erg was dan ik dacht...had een week rustig aan gedaan,, tweede week opgebouwd naar het harde trainen, en nu train ik goed hard.

training gaat goed, herstel gaat snel,, ik kan vaak trainen en ook twee keer per dag trainen gaat nu beter.

heb meer kracht en massa,,, explosieve kracht is ook gestegen
boldenone doet ook zijn werk wat betreft de conditie.

nadelen die ik ervaar zijn:
- af en toe puist op de rug, vroeger geen last van.
- tijdens de coïtus kost het mij wel veel moeite om klaar te komen, omhoog krijgen is geen probleem, maar als ik wil klaarkomen, moet ik echt mijn best doen,,,dan moet ik echt heel snel en hard knallen. echt niet chill.
- af en toe lichte hoofdpijn.
- meer zweten
- wat minder stabiel in het hoofd
 
- tijdens de coïtus kost het mij wel veel moeite om klaar te komen, omhoog krijgen is geen probleem, maar als ik wil klaarkomen, moet ik echt mijn best doen,,,dan moet ik echt heel snel en hard knallen.


Je vriendinnetjes blij toch? :D

Hoeveel ben je in gewicht gestegen en hou je veel vocht vast?
 
- tijdens de coïtus kost het mij wel veel moeite om klaar te komen, omhoog krijgen is geen probleem, maar als ik wil klaarkomen, moet ik echt mijn best doen,,,dan moet ik echt heel snel en hard knallen. echt niet chill.

Zeer herkenbaar ;). Zie dat maar niet als een nadeel. Is goed voor je mind-set.. Het komt neer op concentratie :p

Suc6 verder man!
 
nee vriendin niet blij, zeker niet in de ochtend :)
moet inderdaad goed concentreren.

zit nu op 85kg ,,, hou niet veel vocht vast .. ben uit mijn hoofd ongeveer een maand bezig met aromasin
 
Laatst bewerkt:
ben net achter gekomen dat ik de laatste twee weken niet 500mg test zette, maar 600mg.

omdat ik een ander merk probeerde en die is 300mg/ml en niet 250mg/ml

kan ik nu gewoon teruggaan op 500mg per week ?
 
Vocht bij deca (Nandrolon) valt wel mee, schilt dan weer van persoon tot persoon.
Aan je stats te zien lijk je me een hardgainer dus hoef je niet echt bang te hebben.
deca smeert lekker de gewrichten en verstevigd het botweefsel, dat vind ik persoonlijk toch wel een aanrader.
Sucses verder man ;)
 
Back
Naar boven