AndroidHealthClinic

1 jaar progressie(nov09-nov10)

Beastbrah

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Mijn 1jaars progressie

nov09 - [Afbeelding niet meer beschikbaar]

nov10, 2 dagen geleden genomen
Soort van most muscular, moeilijk te doen terwijl ik 'n foto neem

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Side chest

lat spread

nog een foto met benen erop, kuiten kan je helaas niet zien..

Excuses voor de slechte verlichting/fotos in het algemeen, t zijn de beste fotos die ik nu heb.

Ik ben nu een jaar weer bezig, ongeveer in augustus een cut gedaan van 2 maanden, nu alweer 2 maanden aan het cleanbulken

stats zijn 1m86(laatst nog gemeten), ~85kg, vet percentage geen idee, is wel wat gestegen in de laatste 2 maand.

benchpress 105kgx1
squat 105kgx1(ik squat pas een maand los in een squatrek ass to the grass, mijn vorige sportschool had alleen een k*t smith)
deadlift 160kgx2

Zeker niet slecht broeder, blijft zo maar lekker voortgaan ;).

Foto's zijn echt heel slecht, maar voor zover ik kan zien ziet het er al aardig uit :) keep it up.

Ziet er goed uit, keep it going:)

• Topic Starter Topic Starter
Zeker niet slecht broeder, blijft zo maar lekker voortgaan ;).

Dankje;)

Even mn schema erbij zetten, mischien hebben jullie nog tips/iets er aan te veranderen, ik verander mn schema zelf om de 2/3 weken ongeveer

maandag: borst+kuit
- Dumbbell press
- Incline benchpress
- Flyes

- Zittende calve raises
- Staande raises in smith/los met stang

dinsdag: benen
- Squat los
- Leg press hoog volume, niet al teveel gewicht
- Leg extensions
- Stiff-legged deadlifts

woensdag: armen
- Bicep curls
- Bicep isolatie oefening(verschilt vaak welke)
- Hammers

- Skullcrushers(of liggend of staand behind the neck zeg maar)
- Tricep pull downs
- Isolatie oefening/met kabels superset soms

vrijdag: schouders
- Clean nd press/Behind the neck BB press
- Side raises met dumbbell
- Front raises dumbbell
- Upright rows
- Shrugs

zat: rug
- Chin ups(bw/met gewicht)
- Rows met zo'n kabel machine
- Bent over row
- Normale Deadlifts

Normale BP? beetje veel schouder oefeningen, en schrugs op schouder dag? hoort ie niet bij de rug ?:rolleyes::p

En rug met deadlift als 1e of 2 oefeningen, ligt er aan wat je fijner vind. Ik zou hem igg niet als laatste doen:p

Waarom splits je triceps en biceps niet? Doe je volledige benen op 1 dag. Maandag biceps of tric en dan vrijdag biceps of triceps.

Not bad

Klasse progressie!

Ga zo door.

Bedankt voor alle reacties

Normale BP? beetje veel schouder oefeningen, en schrugs op schouder dag? hoort ie niet bij de rug ?:rolleyes::p

En rug met deadlift als 1e of 2 oefeningen, ligt er aan wat je fijner vind. Ik zou hem igg niet als laatste doen:p

Waarom splits je triceps en biceps niet? Doe je volledige benen op 1 dag. Maandag biceps of tric en dan vrijdag biceps of triceps.

Normale BP doe ik alleen als ik incline dumbbells doe, ik switch dus van flat dumbbell+incline benchpress naar flat bench+incline dumbbellpress
gewoon om wat verandering in m'n borstroutine te brengen:p

shrugs op schouderdag, tja :p ik ben er zo maar een keer mee begonnen en vond het goed werken, is het beter om shrugs op een rug dag te doen?

Biceps+triceps dagje ben ik pas een weekje mee begonnen, vooral omdat mijn grote spiergroepen dominant zijn en ik ze graag apart op een dag doe, normaal deed ik borst+biceps en schouders+triceps
Ik ga t even een tijdje proberen, kijken of het lekker aanvoelt bi/tris op een dagje

Bedankt voor je reactie btw

Netjes, wat is je leeftijd? Wat is je voeding?

Netjes, wat is je leeftijd? Wat is je voeding?

20j, mijn voeding verschilt zowat elke dag, maar dit is wel een goed voorbeeld:

Maaltijd 1: Havermout, zonder melk met banaanschijfjes

Maaltijd 2: 7Eierenomelet met tomaat, uitjes, knoflook etc

Maaltijd 3: Kipfilet met spinazie/brocolli of tonijn gemixt met gestoomde brocolli
^Soms ook pasta met gehakt als 3de maaltijd
Training
Maaltijd 4: Whey shake na training, 2 blik tonijn thuis met groenten(brocolli meestal)
Maaltijd 5: Avondeten, altijd wel rijst/pasta/groenten met vlees/vis
Maaltijd 6: Potje kwark/nog een blik tonijn

Het verschilt wel elke dag en ik krijg niet altijd m'n 6 maaltijden binnen ivm werk
Verder doe ik een soort van 'carb-up' in het midden van de week, dus eet ik 2 uit de 7 dagen extra veel calorieen, eigelijk gewoon om er wat voller uit te komen zien, en ik doe het altijd op de dag dat ik benen doe, en die extra kh zijn dan wel chill :p

voor mij de meest indrukwekende zijn de onderarmen (op de 2de foto) of je biceps loopt achter...

@Ts hoe doe je schrugs, met olympic bar of dumbbells? Ik doe ze met olympic bar en dan flink zwaar, ze groeien echt goed moet ik zeggen in tegenstelling met de dumbbells.

Laatst bewerkt:
@Ts hoe doe je schrugs, met olympic bar of dumbbells? Ik doe ze met olympic bar en dan flink zwaar, ze groeien echt goed moet ik zeggen in tegenstelling met de dumbbells.

Altijd met dumbbells gedaan

Wat ik vooral chill vond aan shrugs te doen op schouder dagen was dat ik eindigde met upright rows, en gelijk shrugs erna deed wat wel lekker voelt
en soms ook superset dee upright rows+shrugs

Maar ik ga het zeker ns proberen met een barbell na m'n rug oefeningen, kijke hoe dat voelt;)

Iemand een goeie schatting van zijn BF% op zijn beginfoto?

erg knap gedaan, goeie metamorfose"!

Broer van 'chestbrah'?

Goede progressie voor zover te zien.
Benen moet nog (extra) hard aan gewerkt worden ;)

Goede progressie voor zover te zien.
Benen moet nog (extra) hard aan gewerkt worden ;)

Dankje

Benen werk ik idd hard aan, ik kon tot een maand geleden niet los squatten en probeerde niet echt om verder te komen met legpresses etc
nu ik bij een sportschool met squatrack train is het een van mn favoriete trainingsdagen geworden

Terug
Naar boven