XXL Nutrition

1 jaar serieus trainen 79kg

• Topic Starter Topic Starter
Haha :p

Goede progressie!

.

Laatst bewerkt:
Je hebt echt brute aanleg man :O jij kan het ver schoppen zo te zien, petje af! 't ziet er ook echt uit als kwaliteits spier.

Damn die aders op je armen... Jelly as fuark brah
Goed dat je je haar op je borst heb weggehaald haha.

Bedankt allebei! M'n armen en schouders staan goed droog en ben ik idd ook wel tevreden over :D Alleen heb nog steeds redelijk wat vet rond mijn middel, is op de foto niet zo goed te zien. Dat gaat ook echt als laatste weg bij mij. Heb de afgelopen maand wat teveel gesnackt helaas. Deze maand gaan we weer strikt leven en cardio'en. Denk dat het dan een heel eind goed komt :)

Nice stratocaster

Prima fysiek ook, goed bezig

echt goed bezig, keep going

jouw benen wauw, welke oefeningen doe je zo al?

Niet zo bijzonder veel eigenlijk. Squatten zo diep mogelijk 3 x 8 (+ nog 2 opwarm setjes). Daarna nog 3 x 8 wat minder diep zakken, minder dan 90 graden zelfs, zodat ik goed mijn quads voel branden. Uiteraard met meer gewicht. Dan leg extension 3 x 12, leg curl 3x 12 & calf raise 4 x 12. En af en toe gooi ik er een oefening bij zoals, lunges, leg press, dumbbell step-up. En dan kan ik de dag er na wel janken als ik moet poepen.

Ziet er vol uit :) Wat meten je taille en armen nu?

Taille geen idee, armen waren maandje geleden iets van 41cm geloof ik. Zal binnenkort is meten :)

Ik hoop dat je ze niet gemeten hebt zoals je posseert in de bovenstaande BDB :P.

Zeer goeieprogressie keep up

Terug
Naar boven