MuscleMeat

1 miljard

Ik sta er altijd bij stil... Als ik mijn banksaldo check :)

Heb net uitgerekend hoelang het duurt om 1 miljard euro te spenderen. Nou in de tijd dat jij de eerste regel las was het alweer op.

Heb net uitgerekend hoelang het duurt om 1 miljard euro te spenderen. Nou in de tijd dat jij de eerste regel las was het alweer op.

Ook echt niet in te beelden dat iemand als Bill Gates gewoon 80? miljard heeft, daar kan hij heel Afrika mee opbouwen geloof ik.

Ook echt niet in te beelden dat iemand als Bill Gates gewoon 80? miljard heeft, daar kan hij heel Afrika mee opbouwen geloof ik.

Niet meer dacht ik, hij spendeert sowieso extreem veel aan goede doelen voor zover ik weet. Maar het zijn wel machtige figuren ja.

Niet meer dacht ik, hij spendeert sowieso extreem veel aan goede doelen voor zover ik weet. Maar het zijn wel machtige figuren ja.

Ook al heeft ie 10 miljard kan hij daar nog 5 nabestaande generaties van hem voorzien, misschien wel meer.

Goed topic. Hoe kom je er toch op!

1 googol = 10^100

hebben jullie er al ooit eens bij stilgestaan hoeveel 1 miljard is?

bijvoorbeeld, hoeveel pagina's in Word denken jullie nodig te hebben om 1 miljard keer de letter 'a' in te typen bij standaard lettergrootte 12 en type Times New Roman?
heb het net getest en er gingen 90 a's in 1 regel en en 52 regels in 1 pagina.
dus 1.000.000.000 / (90x52) = 213676 pagina's

of hoeveel tijd je nodig hebt om tot 1 miljard te tellen?
in de veronderstelling dat je gemiddeld 1 getal in 1 seconde kan opnoemen (probeer het getal 534769 maar eens uit te spreken in minder dan een seconde:P):
dan heb je meer dan 31 jaar nodig (als je rekent dat je ook nog eens gemiddeld 12 uur per dag zou slapen of dingen doet die je verhinderen van te tellen kost het je meer 62 jaar)

echt ziek gewoon hoe groot dat getal werkelijk is:D
jij doet ook alles voor een excuus om niet te trainen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

sorry? ben jij nooit naar school geweest?

miljoen = 1.000.000.000
miljard = 1.000.000.000.000

;)
is dit serieus of heb je geen idee dat een miljoen 6 nullen heeft en een miljard 9 :x

Als je miljardair bent kan je jezelf elke dag een nieuwe auto veroorloven. :P

jij doet ook alles voor een excuus om niet te trainen

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

is dit serieus of heb je geen idee dat een miljoen 6 nullen heeft en een miljard 9 :x

je ziet een knipoog

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

sarcasme

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

herken het sarcasme

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

same here

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Ik hoop zo sterk dat je een grap maakt bro.

haha, maar wel he

er is hier duidelijk een probleem met het herkennen van sarcasme. bekijk voor de duidelijkheid nog eens goed mijn eerste post in dit topic..........

knipoog had rolleyes moeten zijn gast, wat is dat voor neppe sarcasme
niemand had het door :roflol:

Terug
Naar boven