AndroidHealthClinic

1 miljard

je ziet een knipoog

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

sarcasme

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------

herken het sarcasme

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

same here

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

haha, maar wel he

er is hier duidelijk een probleem met het herkennen van sarcasme. bekijk voor de duidelijkheid nog eens goed mijn eerste post in dit topic..........

Ja hoor, je post was sarcastisch. :rolleyes:

(snap je hem?)

haha, idd maar kijk eens naar al die reacties.. zulke topics zijn gewoon hip :cool:

Nou nog maar wat leuke weetjes dan:

Je knippert meer dan 10.000.000 keer per jaar met je ogen.

Wanneer je niest, stoppen alle lichaamsfuncties... ook je hart.

Een kus die 1 minuut duurt verbrandt 26 calorieën.

De gemiddelde vrouw verbruikt in haar hele leven ongeveer 2,7 kg aan lippenstift.

Als je zou roepen voor 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou je genoeg geluidsenergie geproduceerd hebben om een kop koffie te verwarmen.

Gemiddeld spendeert een mens 2 weken van zijn hele leven al kussend door.

Als ik hier geen karma voor krijg :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ook al heeft ie 10 miljard kan hij daar nog 5 nabestaande generaties van hem voorzien, misschien wel meer.
als ze een gewoon welstellend (niet excessief) leven leiden nog veel meer generaties:P
jij doet ook alles voor een excuus om niet te trainen

kom maar eens terug als je groot bent:rolleyes:
ik durf er 1 miljard euro op te zetten dat ik 1 miljard keer (plus 1, voor het geval dat jij niet traint:D) zo serieus met bb bezig ben dan jij;)

Who ****ing cares

Wederom een k*ttopic Angelus.
Maar kom, je hebt weer wat posts bij :thumbs:

Wat nou als onze benen andersom zouden zitten? Nou Angelus?

1000 Miljoen. En er zijn meer mensen dan je denkt die zoveel Euro's of Dollars bezitten.

klopt voor geen zak.

Ik heb onlangs nog tot 1 miljard geteld in 8jaar.

als ze een gewoon welstellend (niet excessief) leven leiden nog veel meer generaties:P

kom maar eens terug als je groot bent:rolleyes:
ik durf er 1 miljard euro op te zetten dat ik 1 miljard keer (plus 1, voor het geval dat jij niet traint:D) zo serieus met bb bezig ben dan jij;)
o really?

wauw, benieuwd wat ik zou doen met 1 miljard..

• Topic Starter Topic Starter

YaRly.jpg

En als je 1 miljard jaar onafgebroken elke seconde 300.000 km aflegt heb je nog steeds nauwelijks een afstand overbrugt in de kosmische tijd.

Die 80 jaar van een mensenleven is een micro flikkering van existentie. Gelukkig geeft het bewustzijn geboorte aan tijdsdilatie waardoor we tijd genoeg hebben om te nken in die nauwe fractie dat we leven.

Terug
Naar boven