jangofett
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Ben net nieuw hier op het forum, al lees ik al een tijd mee! 
maar zit met een vraag en dat is:
Ik doe bijvoorbeeld voor me borst alleen dumbbell bench press incline en decline maar is dit voldoende voor de borsten ?
zo doe ik dit met meer spieren pak ik vaak maar 1 oefening en niet verschillende want kan bijvoorbeeld bij borst wel flyes erbij doen maar heeft dit zin ?
net als de Trapezius doe ik de Dumbbell shrug maar heeft het zin om dan nog de barbell of trap bar erbij te doen? of beter bij 1 oefening houden
?
hoop dat jullie me kunnen helpen!
Daan

maar zit met een vraag en dat is:
Ik doe bijvoorbeeld voor me borst alleen dumbbell bench press incline en decline maar is dit voldoende voor de borsten ?
zo doe ik dit met meer spieren pak ik vaak maar 1 oefening en niet verschillende want kan bijvoorbeeld bij borst wel flyes erbij doen maar heeft dit zin ?
net als de Trapezius doe ik de Dumbbell shrug maar heeft het zin om dan nog de barbell of trap bar erbij te doen? of beter bij 1 oefening houden
?hoop dat jullie me kunnen helpen!

Daan

maar wat betreft de standing cable flyes die kan ik hellaas niet doen in mijn sportschool en ik en meerdere lopen al te zeiken dat ze zo'n ding aan moeten schaffen !
maar ik zou sowieso wat breder scala aan oefeningen voor je borst doen dan die incline en decline als je split doet aangezien je de rest van de week waarschijnlijk geen borst meer doet.