MuscleMeat

1-testosterone meer anabolisch als test prop!

Bezoekers in dit topic

Ja omdat het helemaal niet kan maar er zijn gekke amerikanen die het gewoon doen
 
ja maar het kan dus wel.

maar even over dat pa verhaal

hij zegt dat 1 test 200 % meer anabolic is dan test prop.
hij zegt zelf dat mesen geen nummers, procentages moeten verzinnen maar dat is hij zelf dus ook aan het doen.

maar goed wat is anabolisch ? ik bedoel met test prop bouw je snel massa op maar verlies je ook vrij snel als het niet word onder houden. Met 1 test schijn je ook aardig wat massa te krijgen en ook vlink wat vast te houden.
maar goed dit kan ook weer omdat mensen die pro h. gebruiken vaker net zijn begonnen met trainen en dus makkelijker massa krijgen en (vast houden misschien)

Ik weet eerlijk gezegt niet wat anabolisch "precies" inhoud want als je onder anabolisch ook water en vocht mee rekend krijg je met test prop meer massa maar als het om kwaliteit massa spieren gaat dan is "misschien" 1 test beter maar dit is alleen een gedachte van mij.
 
Ik denk dat ie het wel heeft over geinjecteerde l-test omdat hij het over oud onderzoek heeft en dat werdt altijd met injecties bij dieren gedaan. Bovendien denk ik dat veel mensen die er niks van merken vaak ook niet voldoende doseren. Veel commerciele produkten bevatten veel te lage doseringen en veel te hoge prijzen. Ook zou ik l-test transdermaal nemen voor een stabielere bloedspiegel. En dat l-test 200% keer zo sterk zou zijn dan test prop. kan wel maar ik heb het grafiekje van het onderzoek wel eens gezien en daar stonden ook andere test esters bij zoals enanthaat, en vergeleken daarme was het maar de helft zo sterk, dus volgens mij rapporteerd Pat de gegevens ook op een beetje verneukeratieve manier.
 
Back
Naar boven