AndroidHealthClinic

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...

• Topic Starter Topic Starter
Stealiron is er eentje die de 'see no evil, hear no evil'-wet toepast.
Nooit zal hij die mensen 'oproepen' in een thread om eens naar zichzelf te kijken, hij steekt liever z'n kop in het zand en deelt wat negatieve karma uit.
Hij heeft een pesthekel aan mensen die letterlijke, feitelijke berichten posten over misstanden van deze bevolkingsgroep, want het worden er met de week meer.

Aan de andere kant kun je zien dat veel Nederlanders gelukkig nog wel onderscheid kunnen maken tussen wat tuig is en wat allochtone medemens is.
Daar zijn nederlanders goed in omdat wij een enorme verdraagzaamheid hebben. Ook al wordt er op onze cultuur gekakt, gepist en gescholden, worden wij voor goddeloze varkens uitgemaakt, onze zussen verkracht en broers doodgeschopt, we blijven aardig, en we blijven met elkaar omgaan.

In de zuidelijke landen is dat wel anders.
In Spanje bijvoorbeeld hebben Marokkanen zich te gedragen naar Spaanse wetten anders volgen er korte metten. Er is dus een prima verdraagzaamheid.
In Spanje snappen ze dat ongeletterde boeren en berg-bewoners zoals 99% van de Marokkanen zijn, erg strak gehouden moeten worden want praten, overleggen en afspraakjes maken zien zij als 'week' en 'soft'.
Ik had een afstandelijke maar stabiele verstandhouding met Marokkanen in Spanje omdat ze wisten dat ik niet zou overleggen met ze maar van me af zou slaan als ze mijn horecagelegenheid zouden terroriseren. Dus gingen ze het bij een ander doen maar niet bij mij.

Is dat respect van marokkanen voor de Spanjaarden er niet, zoals in de kleine dorpjes in het zuiden, waar veel allochtonen aankomen uit Marokko, dan zorgen de Spanjaarden zelf wel dat ze van zich afbijten.

Hollanders zijn echter op een bepaalde manier doodsbang voor alles wat op een Arabier lijkt, echter, het valt allemaal wel mee.

Het lijkt misschien voor sommigen alsof DBC speurt naar deze posts maar ze staan gewoon op de E-zines en in kranten.
Ik werk dagelijks met enorm veel genoegen met 75% allochtonen (alleen Marokkanen en Turken), zowel als bezoeker als collega's. Onderling respect is er, en veel ook. Zo kan het ook. Mijn werk is een voorbeeld zoals het wel kan. En ja, wij hebben ook die mand vol rotte appels die aan komen waaien, maar veelal is dat te vergelijken met Hollandse achterstandswijken, daar zijn ze ook zo.
Jammer is het ook, dat ouders geen vat schijnen te willen hebben op wat zoonlief uitspookt. Het is inderdaad een cultuur waarin niemand elkáár terecht wijst want dan ben je afvallig tegenove rje geloofsgenoten.
Enne, neem maar aan dat deze jongens van het bericht hierboven géén Moslims zijn maar gewoon oridinaire straathufters met een lust tot moorden. Niet op elkaar, maar specifiek Nederlanders, dát dus wel.

Laatst bewerkt:
JimmyH zei:
ik zal het ff uitleggen:

Wij nederlanders zien de marrokanen hier als gasten in ons mooie landje, als ze zich zouden gedragen, niets aan de hand. maar aangezien er ''een stel rotte appels'' loopt te moorden te verkrachten en wat niet al, dan moeten wij toch aan onszelf denken. voorbeeld: als jij een familie in je huis laat, en een van de familie leden verkracht en vermoord je zusje,, zou jij dan de rest van die familie in je huis laten wonen ??? nee denk het niet,, en daarom reageren veel mensen zo fel als ze weer het zoveelste bericht van moord ed door marrokanen in het nieuws horen/lezen.

Ik zal het jou ff uitleggen.

Er wordt feller op gereageerd omdat het een Marokaan is.
Als het namelijk geen Marokaan is dan is het niet zo intressant.

dat is omdat die over alle allochtonen gekeken het meeste uithalen :rolleyes:

stealiron zei:

LOL vind je het gek?
Toen er zoveel rottigheid was met een bepaald hondenras in Nederland, begin jaren '90, gingen veel mensen die beesten extra goed in de gaten houden.
En helaas voor jou, in 9 van de 10 gevallen van ernstig letsel bij agressie, overvallen of verkrachting zijn het toch weer die Marokkanen.
Géén Antillianen, géén Turken, géén Chinezen, géén Senegalezen, alléén wéér die Marokkanen.
Ik zou weleens een eerlijk antwoord willen hebben van een cultureel antropoloog voor mijn part een Marokkaan zelf, die uitlegt waarom zoveel Marokkanen die daden plegen. Wat hebben die onschuldige mensen gedaan? Niks. Behalve dan dat ze een makkelijke prooi zijn want: zwak, oud, in de minderheid etc etc. Doet me denken aan Hyena's, hebben precies dezelfde karaktertrekken.

Santoz zei:
ik heb respect voor alle culturen (want 'cultuur', in dit geval de Arabische, daarover gaat deze discussie) zolang het respect wederzijds is.
jongens zijn godsgeschenken, meisjes zijn schroot (zo wordt het niet vertaald maar zo is het ergens wel...) om maar een bepaald iets aan te halen. wel; dat botst met onze cultuur en daar wringt net het schoentje. zo lang ze die cultuur niet willen opdringen kan er in theorie vredig met elkaar geleefd worden maar in werkelijkheid vrees ik dat dat onmogelijk is

Je hebt helemaal gelijk. De allochtoon die nog steeds met zijn kop in Casablanca zit, en er niet over denkt zich aan te passen, zorgt voor problemen. Het is dus zeker een cultuur, iets algemeens wat er voor zorgt dat deze lui relatief meer problemen maken dan zowel autochtonen, maar ook andere allochtone groepen. En natuurlijk zijn er uitzonderingen die meer in de Nederlandse cultuur denken, gelukkig wel zeg. Maar in het algemeen dan, het is geen respect voor anderen, met name vrouwen, en het eeuwig beschermen van de eigen bloedbroeder tegen die stomme Nederlandse staat. En kijk wie is er degene die denkt in wij tegen hun, dat zijn eerder sommige allochtonen die nog in die bloedwraak cultuur zitten dan de autochtone Nederlander die bij ieder verkeerd woord van racisme wordt beschuldigd.

DBC01 zei:
Stealiron is er eentje die de 'see no evil, hear no evil'-wet toepast.

Zeker zelf verzonnen die wet :D

Nooit zal hij die mensen 'oproepen' in een thread om eens naar zichzelf te kijken, hij steekt liever z'n kop in het zand en deelt wat negatieve karma uit.

Nooit?, zolang ben ik hier nog niet hoor, je praat over mijn klepel maar weet niet eens waar me klok hangt :rolleyes:

Hij heeft een pesthekel aan mensen die letterlijke, feitelijke berichten posten over misstanden van deze bevolkingsgroep, want het worden er met de week meer.

Sorry maar ik heb aan niemand een hekel hoor, dat is het juist, ik zie iedereen als mens.

Aan de andere kant kun je zien dat veel Nederlanders gelukkig nog wel onderscheid kunnen maken tussen wat tuig is en wat allochtone medemens is.
Daar zijn nederlanders goed in omdat wij een enorme verdraagzaamheid hebben. Ook al wordt er op onze cultuur gekakt, gepist en gescholden, worden wij voor goddeloze varkens uitgemaakt, onze zussen verkracht en broers doodgeschopt, we blijven aardig, en we blijven met elkaar omgaan.

Ja we moeten wel,... helaas zijn er ook veel Nederlanders die er het liefst een burgeroorlog willen

In de zuidelijke landen is dat wel anders.
In Spanje bijvoorbeeld hebben Marokkanen zich te gedragen naar Spaanse wetten anders volgen er korte metten. Er is dus een prima verdraagzaamheid.
In Spanje snappen ze dat ongeletterde boeren en berg-bewoners zoals 99% van de Marokkanen zijn, erg strak gehouden moeten worden want praten, overleggen en afspraakjes maken zien zij als 'week' en 'soft'.
Ik had een afstandelijke maar stabiele verstandhouding met Marokkanen in Spanje omdat ze wisten dat ik niet zou overleggen met ze maar van me af zou slaan als ze mijn horecagelegenheid zouden terroriseren. Dus gingen ze het bij een ander doen maar niet bij mij.
Is dat respect van marokkanen voor de Spanjaarden er niet, zoals in de kleine dorpjes in het zuiden, waar veel allochtonen aankomen uit Marokko, dan zorgen de Spanjaarden zelf wel dat ze van zich afbijten.

Wat wil je hier mee zeggen?

Hollanders zijn echter op een bepaalde manier doodsbang voor alles wat op een Arabier lijkt, echter, het valt allemaal wel mee.

Ja is zo ja,..sommige zijn bang, maar dat zit meer in hunzelf, want het valt idd allemaal wel mee ja.

Het lijkt misschien voor sommigen alsof DBC speurt naar deze posts maar ze staan gewoon op de E-zines en in kranten.
Ik werk dagelijks met enorm veel genoegen met 75% allochtonen (alleen Marokkanen en Turken), zowel als bezoeker als collega's. Onderling respect is er, en veel ook. Zo kan het ook.

Ja en daar moeten we naar kijken en onze energie in steken, en niet in die het voor de ander willen verpesten.
Want negatiefe relclame is ook reclame !!!!!!!!

Mijn werk is een voorbeeld zoals het wel kan. En ja, wij hebben ook die mand vol rotte appels die aan komen waaien, maar veelal is dat te vergelijken met Hollandse achterstandswijken, daar zijn ze ook zo.
Jammer is het ook, dat ouders geen vat schijnen te willen hebben op wat zoonlief uitspookt. Het is inderdaad een cultuur waarin niemand elkáár terecht wijst want dan ben je afvallig tegenove rje geloofsgenoten.
Enne, neem maar aan dat deze jongens van het bericht hierboven géén Moslims zijn maar gewoon oridinaire straathufters met een lust tot moorden. Niet op elkaar, maar specifiek Nederlanders, dát dus wel.

Zou heel goed kunnen ja.
En dat is de schuld van de regering met hun lakse beleid.
Daarom ben ik ook heel blij dat mevrouw ali weer in de kamer is
. :)

Nee dan deze lol:

"Het songfestival zit er weer aan te komen en dus worden overal in Europa weer voorrondes gehouden om uiteindelijk de best betalende artiest af te vaardigen naar lichtstad Kiev. En de eerste rel is alweer een feit. Zo is in Oostenrijk grote commotie ontstaan rondom een lied van de komiek Alf Poier. Het zou namelijk beledigend zijn voor moslims. Het nummer, Good old Europe is Dying, bevat onder meer de volgende passage: "Ooit trokken de christenen hun zwaarden; ooit vielen er bommen op Berlijn; en omdat Mohammed zich zo goed vermenigvuldigde, zal in Rome weldra de Muhezin zingen." Koren op de molen voor moslimorganisaties, die zich dan ook onmiddellijk hebben beklaagd bij de ORF. De Oostenrijkers zijn, in tegenstelling tot het overgevoelige Nederland, niet onder de indruk van de klaagzang. Of zoals de manager van Poier stelt: "Het heeft geen zin een liefdesliedje te schrijven, wij willen wat in beweging brengen..."

:roflol: Die Oostenijkers trekken zich tenminste nergens van aan.
Wij laten allochtonen hier rap-nummers uitbrengen waar we zelf ter dood veroordeeld worden maar in Oostenrijk laten ze zich niet gek maken. :thumbs:

DBC01 zei:
Jammer is het ook, dat ouders geen vat schijnen te willen hebben op wat zoonlief uitspookt. Het is inderdaad een cultuur waarin niemand elkáár terecht wijst want dan ben je afvallig tegenove rje geloofsgenoten..

Ik denk eerder landgenoten, de bloedbroeders. Het heeft niet eens zoveel met het geloof te maken, diezelfde onzin zie je namelijk ook in Zuid Italie bijvoorbeeld, Sicilie. En wat dacht je van de reactie van Grieken, op de olympische spelen, toen twee van hun sprinters betrapt werden op doping. Het hele land deed mee om die twee te helpen de boel te flessen. Hear no evil see no evil, want het is mijn broeder. Het enige wat je wel kan zeggen is dat de Islam en de onvrijheid van de vrouw daar, nog eens extra botst met onze christelijke normen en waarden.

DBC01 zei:
LOL vind je het gek?
Toen er zoveel rottigheid was met een bepaald hondenras in Nederland, begin jaren '90, gingen veel mensen die beesten extra goed in de gaten houden.
En helaas voor jou, in 9 van de 10 gevallen van ernstig letsel bij agressie, overvallen of verkrachting zijn het toch weer die Marokkanen.
Géén Antillianen, géén Turken, géén Chinezen, géén Senegalezen, alléén wéér die Marokkanen.
Ik zou weleens een eerlijk antwoord willen hebben van een cultureel antropoloog voor mijn part een Marokkaan zelf, die uitlegt waarom zoveel Marokkanen die daden plegen. Wat hebben die onschuldige mensen gedaan? Niks. Behalve dan dat ze een makkelijke prooi zijn want: zwak, oud, in de minderheid etc etc. Doet me denken aan Hyena's, hebben precies dezelfde karaktertrekken.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Marokanen,..buitenlanders in het algemeen worden best scheef aangekeken.
Wij Nederlanders zijn aardig ja maar ook erg goed in generaliseren.
Dus wat doen de generatie marokanen/buitenlanders die gaan zich verdedigend opstellen, ze bouwen een muur om zich heen.
En net zo als er hele slechte Nederlanders zijn zo zijn er ook slechte Marokanen.
En we weten van rotte appels dat ze snel de rest van de fruitschaal aantasten,.. en gooien dan het liefst de hele schaal weg.
Rotte en de goede... komt misschien ook door ons wegooimaatschapij. :D

Ik wacht met smacht op de dag dat een volksheld de straat op gaat en stuk voor stuk elke opgeschoten k*t marokkaan (daarmee bedoel ik niet elke marokkaan, maar elke relschoppende marokkaan oftwel 90% van alle marokkaanse jongeren) omlegd. Ik hoop dat het niet meer lang duurd, laat de pl**ris maar uitbarsten, veel gekker kan het toch niet meer worden....

stealiron zei:
En net zo als er hele slechte Nederlanders zijn zo zijn er ook slechte Marokanen.

Ja lieverd, maar relatief zijn er dus meer slechte Marokkanen. Dat wil zeggen dat in verhouding tot het bevolkingdeel dat ze uitmaken, ze tien, twintig, dertig keer vaker in de register van justitie voorkomen. Het is dus gelul om te zeggen, ja maar er zijn ook slechte Nederlanders en ook goede Marokkanen. Ja dat weten we hoor. :cool:

Neem echter een steekproef van duizend Marokkanen, en duizend autotonen, of zelfs andere allochtonen, en er zullen bij die duizend Marokkanen, zeg tien keer zoveel schoften zitten dan bij de andere groep. (En dan zit ik nog laag met mijn tien hoor....) En ik wordt een beetje moe van simpelkloten die dit verschil niet begrijpen, en racisme racisme racisme lopen te bleren.

stealiron zei:

Ik zal het jou ff uitleggen: juist omdat het bijna altijd een Marokkaan is worden mensen zo kwaad. Je bent als buitenlander hier te gast of hebt de KANS gehad een mooiere toekomst op te bouwen omdat je ouders naar hier gekomen zijn. Het enige wat een groot deel van deze jeugd als dank teruggeven is criminaliteit. En dan kijk jij raar op dat Nederlanders kwaad worden omdat WEER iemand op groffe manier afgemaakt is omdat die rotjeugd er zin in had?

Iedereen weet het: de criminaliteitcijfers liegen er niet om, dus zoals dbc zegt, haal je hoofd uit het zand...

Zal ie niet doen, z'n hoofd uit het zand halen. De afspraak en de code tot elkaar is altijd verdedigen, altijd aangeven dat juist JIJ het slachtoffer bent, in hetnauw gedrukt, noodweer, zelfverdediging, en die tasjes roven was ook per ongeluk enz enz.

En wij trappen er zelf in want we doen niks.

Voorbeeld:
Mijn buurman van verderop lag zo hard te kreunen van de intense pijn dat 3 buren hem MOESTEN horen.
De enigen die ingrepen waren de buren die verderop wonen, een meisje en ik.

Verder hield iedereen z'n deur dicht.

Dat is nou wat we in het algemeen doen: we zijn bang voor het onbekende.
Dit is hoe we reageren op aanslagen door allochtonen op mensen, berovingen op winkels, verkrachtingen van onze lieve moeders en zussen en berovingen van onze ouders en doodslag op onze broers; we-doen-niks. We laten ze gaan en lopen snel door.
Arabieren in Nederland krijgen geen enkele tegenslag, geen enkele ram terug, ze voelen niet waar ze moeten stoppen.
En dan krijg je uitwassen van mensen dje denken dat ze Constantinopel hebben heroverd.

Ik vervloek hen die geen respect voor ónze wetten en cultuur hebben maar ben me er ook van bewust dat als eindelijk de laatste druppel in de emmer is gevallen, het noodlot aanbreekt voor hen die ouderen belaagden, winkels plundereden en mij mijn vrienden ontnamen en vrouwen voor altijd onteerden.

stealiron zei:
Helemaal mee eens.
En het zijn steeds dezelfde die zulke topics openen en er fel op reageren.
We weten toch hoe sommige groepen marokjes zijn?
En het is idd weer wachten op de volgende.
Maar om maar gelijk het heel ras erbij te halen.... :rolleyes:
Maar het is wel goed dat deze onderwerpen besproken worden.
Want de ellende die we nu hebben is deels veroorzaakt doordat iedereen het probleem ontkende.
Je hebt gelijk als je zegt dat het maar een kleine groep rotte appels zijn. Maar zie het ook eens van de andere kant, het zijn telkens weer Marokkanen. Telkens weer en telkens weer. Het wordt dan heel erg moeilijk om niet te gaan generaliseren.
En daar komt nog eens bij dat Nederland een probleem heeft met de moslim cultuur, die los je niet op door het zoveelste incident af te doen met “het zijn een paar rotte appels”.
Laten we hopen dat we dit probleem vreedzaam kunnen oplossen.

kijk eens in de gevangenis, niet hier in mijn stad, maar in alle steden is 90% van de gevangenen allochtoon.. dan moet er toch een lichtje gaan branden..

daamn wat heb ik een hekel aan die lui..

geen stap aan de kant voor ze.. ze schreeuwen alleen maar.. en wholla roepen.. wholla my ass..

als t aan mij ligt, oraginseer ik een groep.. en jaag ik op die lui, die fout bezig zijn..

maargoed, weinig die iets willen ondernemen..

@ FrederX: de meeste mensen hebben hun hoop nog gevestigd op een vreedzame oplossing

Rob G zei:
Ik wacht met smacht op de dag dat een volksheld de straat op gaat en stuk voor stuk elke opgeschoten k*t marokkaan (daarmee bedoel ik niet elke marokkaan, maar elke relschoppende marokkaan oftwel 90% van alle marokkaanse jongeren) omlegd. Ik hoop dat het niet meer lang duurd, laat de pl**ris maar uitbarsten, veel gekker kan het toch niet meer worden....

mag ik dit zien als een uitnodiging?

Terug
Naar boven