- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:IK GELOOF DAT IK MAAR EEN UZI VAN MN VAKANTIEGELD GA KOPEN!![]()
Kan ik tenminste met een gerust hart naar de snackbar, en hoef ik niet meer bang te zijn dat ik onderweg wordt doodgeslagen.
Santoz zei:ben je dan veel geruster? volgens mij verandert dat niks aan de zaak en kan dat alleen maar tot meer haat en opgefokte woede leiden zowel langs de kant van autochtonen als allochtonen
ik weet natuurlijk wel dat je het misschien spreekwoordelijk bedoeld maar door deze discussies jutten we elkaar gewoon op... en niet iedereen is even standvast...
Leviathan zei:Uiteraard bedoel ik het bij wijze van.....situatie zou alleen maar slechter worden wanneer iedereen met wapens ging rondlopen.
de leeuw zei:
casual dreamer zei:hier ga ik niet op ingaan .
ik vind het wat triest dat jij hierover opmerkingen maakt . totdat het je zelf overkomt
casual dreamer zei:ik ben ook een slachtoffer geworden van zinloos geweld op school.
ik liep tijdens de pauze op de verkeerde plaats en toen kreeg ik de reactie van maak je weg of ik maak je af . daar liet ik me niet door afschrikken
ik draaide me om en bleef staan . toen er opeens iemand me sloeg met een stalen buis op mijn hoofd . ik draaide me om en gaf die mtf een klap op zijn neus . toen kwamen er een 8tal andere jongens die op me begonnen te slaan .
ik heb 1daarvan gebeten, de andere zijn wang doorboord met mijn sleutel
en nog een andere een trap in zijn kruis gegeven , maar ze waren met teveel ze hielden mijn handen vast en begonnen me op het hoofd te schoppen . de rest van de school stond erbij en keek erna . een leraar kwam ertusssen en ik mocht niet naar het ziekenhuis alleen naar een dokter omdat er anders politie kwam waardoor de gemoederen verhit zouden raken .
en zoals gewoonlijk speelden ze een slachtoffer rol ik had ze uitgedaagd .
en de politie heeft niets kunnen doen omdat niemand wou getuigen !!!!!
ik heb enkele dagen in het ziekenhuis gelegen , gebroken neus , barst in de kaak , in de kin barsten in de scheldel , gebroken ribben , mijn heel gezicht was blauw en een zware hersenschudding .
willem9 zei:Ze zorgen gewoon voor hun eigen ellende. Als ze niet oppassen, gaat het nog serieus slecht voor hen aflopen. De onverdraagzaamheid ten op zichte van de islam wordt alleen maar erger en erger.
Juriaan zei:Nou zoals jij het omschrijft.
Ik ben gewoon van mening als je een stalen pijp op je kop krijgt dat je neer gaat. Je omschrijft het nogal heldhaftig. Wangen doorboren, neuzen breken, kruis trappen. Imo als er 8 man opje in staat te klappen ben je niet meer in staat om snel je sleutel te pakken en een wang te doorboren en een ander daarna in de klote te schoppen. Je hoort tegenwoordig zoveel sterke verhalen dat ik het met een korreltje zout neem. Neemt niet weg dat ik het naar voor je vind dat je het slachtoffer van zinloos geweld bent geworden.

Een mooie casus voor CSI
Mohammed A., de verdachte die afgelopen vrijdag de 38-jarige Jan Kievit uit Ridderkerk dood sloeg, zou er wel eens met een paar uur schoffelen vanaf kunnen komen. Sectie heeft namelijk uitgewezen dat het slachtoffer al geruime tijd aan een ernstige vorm van kransslagaderverkalking leed en een scheurtje in een van zijn hersenslagaders had. Ofwel: meneer was al stuk. Zo stelt althans de patholoog-anatoom die er niet zeker van zegt te zijn dat ’de geweldsinwerking’ door klap een rol bij het overlijden van Jan Kievit heeft gespeeld. Toch wel fijn dat de medici zo meedenken met het criminele circuit. Ook de spoorwegpolitie doet er overigens alles aan om zich zo geliefd mogelijk te maken bij de onderwereld. Zo werden Mohammed A. en zijn vriend El. G. eerder die avond al opgepakt wegens het lastigvallen van treinpassagiers. Na hen vermanend te hebben toegesproken, konden zij weer gaan. Op weg naar de Lijnbaan...

DBC01 zei:Ik zal het maar alvast zeggen: Dit zijn weer een paar rotte appels.
Ja, ik weet dat dat al 100.000 keer is gezegd en onderhand heb je een hele boomgaard vol rotte appels. En wie kan tellen weet dat het niet een paar rotte appels zijn, maar een enórm sociaal probleem dat geen enkele ander bevolkingsgroep (er zijn meer Chinezen en Turken in ons land!) kent.
Zou het dan toch in de genen zitten?
Er zijn tenslotte ook stammen in Afrka ontdekt die louter strijd voeren uit overtuiging.