MuscleMeat

10 kg minder voor zomervakantie

• Topic Starter Topic Starter
Jah, rond de borst vooral merk ik een groei op van mn spieren. Zo ook de benen en de rug. Maarja het lastigste punt is en blijft de buik natuurlijk..

Ik heb even een voedingsschema opgesteld waarin ik het avondeten eruit heb gelaten. Aangezien we elke avond een andere maaltijd eten, lees: eet wat de pot schaft. Is dit schema in orde?

Mn normale verbruik is 2500 kcal dus ik wil zo rond de 2000 kcal gaan zitten. En mocht er iets verkeerds aan zijn wat zou dan een goede vervangende variant zijn? Dus bv geen jam maar pindakaas.

Bijlagen

succes ermee, ik ben op 1januari begonnen. 60dagen keto op zo'n 2000kcal + aas. 2kilo kwijt (-0cm op de buik). Ik wou ook 10kg halen, kom je wel in een serieuze dip...Nu maar een dietiste aan de haak geslagen... :zucht:

succes ermee, ik ben op 1januari begonnen. 60dagen keto op zo'n 2000kcal + aas. 2kilo kwijt (-0cm op de buik). Ik wou ook 10kg halen, kom je wel in een serieuze dip...Nu maar een dietiste aan de haak geslagen... :zucht:

Jah ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan cutten. Heb het in de afgelopen 2/3 jaar een aantal keer geprobeerd maar is nooit gelukt eigenlijk. Nu voel ik me wel iets anders en heb ik ook het doorzettingsvermogen om eindelijk eens echt wat resultaat te behalen. Mooiste zou natuurlijk al zichtbaar resultaat zijn voor de zomervakantie.

Trouwens nog een vraag. Mn sportschool zit op meerdere locaties waarvan er 1 barbells heeft. Nu is dat wel een eindje verderop en zit ik tot 5-en op de uni. 1x in de week zou ik best daarheen willen gaan maar op welke dag is dat dan het verstandigst? Dus eigenlijk bij welke spiergroepen kan je ook eventueel zonder barbell? De locatie waar ik meestal heenga heeft dus geen barbell maar wel een squatmachine.

Heeft iemand een idee? :rolleyes:

ik ben zelf nu paar maanden aan het cutten met een lowcarb dieet... is voor mij in ieder geval veel makkelijker vol te houden dan ieder ander dieet.
Ik ben meer eiwitten en goede vetten gaan eten en bijna geen koolhydraten.
Voor mij blijkt het makkelijker vol te houden doordat het resultaat geeft en je toch lekker kan eten.

Maandag:
Squat
Benchpress
Deadlift
Dumbbell Shoulder press
Chinnen of Lat pulley
Dippen

Woensdag:
Front squat
bent-over-rows
incline benchpress
dumbbell rows
side lateral raises
barbell ezbar curls

Vrijdag:
legg press
deadlift
dumbbell flyes
military press
shrugs
calf raises

Dit schema gebruiken, goed eten en goed cardio'en (STICKIES LEZEN) en misschien bereik je nog wel wat voor de zomer.

Terug
Naar boven