MuscleMeat

10 maanden fitness

turk58

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Het resultaat van 10 maanden fitness, kwark, tonijn en whey shake..
10gi9g5.jpg

so4a5x.jpg

Deadlift 200kg
i1iqkw.jpg

Laatst bewerkt:
Ziek!!

dat is pas vooruitgang!!!

Ziet er goed uit. Hoeveel ben je aangekomen?

goede motivatie voor velen! Je kan trots op jezelf zijn.

O.k., I'm impressed.:eek:
Keep up the good work!:)

Te gekke vooruitgang, goed bezig! Welke oefeningen heb je gebruikt/ hoeveel ben je toegenomen in kracht?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de motiverende woorden! Zal even een toelichting geven..
Voordat ik begon met sporten woog ik ongeveer 100 kg. Op een gegeven moment had ik besloten dat het niet de goede richting op ging. Ik was begonnen met hardlopen en al snel vlogen de kilo's eraf. Uiteindelijk woog ik 78 kilo en de contouren van mijn buikspieren begonnen zichtbaar te worden. Daardoor aangemoedigd had ik 2 dumbbells gekocht van de kijkshop. Door thuis te trainen had ik al een aardige basis aangelegd. Dat is dan de situatie van de eerste foto. Toen zag ik een barbell staan in de folder van de Aldi. Daarmee begon ik te squatten en deadliften in mijn kamer. Maar al snel was het gewicht te laag. Na foto 1 heb ik mezelf ingeschreven bij een fitnessvereniging. Toen ben ik me echt gaan verdiepen in voeding en alle belangrijke oefeningen. Ik weeg nu 92 kilo maar ik probeer nu te cutten naar 85 kilo.

Zo echt alle respect naar jou man! Eerst nog van 100 kilo afkomen om vervolgens het fysiek zo naar spiermassa om te zetten! Wat een transformering dit zeg.

Respect is het enige wat ik hierop heb te zeggen ga zo door.

Heb je misschien ook foto's van je 100 kg om het verschil te laten zien en zo ja wil je die uploaden? Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je wel maar het lijkt me mooi om het geheel te zien.

ik zie helemaal geen foto ofzo..

echt nice

• Topic Starter Topic Starter
Zo echt alle respect naar jou man! Eerst nog van 100 kilo afkomen om vervolgens het fysiek zo naar spiermassa om te zetten! Wat een transformering dit zeg.

Respect is het enige wat ik hierop heb te zeggen ga zo door.

Heb je misschien ook foto's van je 100 kg om het verschil te laten zien en zo ja wil je die uploaden? Niet dat ik je niet geloof, ik geloof je wel maar het lijkt me mooi om het geheel te zien.

Danku!
Heb helaas geen foto van vroeger waarbij je dat goed kan zien. Wel heb ik voor de grap een broek aangetrokken die ik een jaar geleden zonder broekriem kon dragen.
15s9b7r.jpg

Respect! Echt goed resultaat. Hoe ben je afgevallen? Heb je een speciaal dieet ofzo gevolgd of iig op je voeding gelet? Want ken velen die zo'n 'crash dieet' gaan doen wanneer ze willen afvallen. Ben zelf namelijk ook van plan droog te trainen. Maar wil het wel op een verantwoorde manier doen!

Nice man,vindt het wel "strange" mensen die 100kg wegen

willen zoveel afvallen en mensen die dan 85kg wegen willen 100+ wegen

maarjah 't is maar hoe goed je je eigen voelt,

je doelen stellen en daar naartoe werken. succ6 ng man grtz

Laatst bewerkt:
Zeker netjes kerel! Ben wel benieuwd naar andere poses. Rug ziet er zeker goed uit.

Nice man,vindt het wel "strange" mensen die 100kg wegen

willen zoveel afvallen en mensen die dan 85kg wegen willen 100+ wegen

maarjah 't is maar hoe goed je je eigen voelt,

je doelen stellen en daar naartoe werken. succ6 ng man grtz

Tsja ligt eraan he als je 100kg weegt met een hoog vp is het toch niet raar dat je wilt afvallen en als je 85 kg weegt met een beetje lengte is het toch ook niet raar dat ze wat meer willen wegen?

Terug
Naar boven