AndroidHealthClinic

10 maanden fitness

echt dikke respect man! voorbeeld voor vele!!!;)

Tsja ligt eraan he als je 100kg weegt met een hoog vp is het toch niet raar dat je wilt afvallen en als je 85 kg weegt met een beetje lengte is het toch ook niet raar dat ze wat meer willen wegen?

Als als als,ALS MIJN TANTE KLOTEN HAD WAS ZE MIJN NONKEL!!!

Prima resultaat kerel, zeker als je leest waar je vandaan komt!

Zeker nice man! Maar hoe lang was dat geleden dat je met die gewichtjes begon dan;p?

Hoe staan je benen trouwens;)?

• Topic Starter Topic Starter
Respect! Echt goed resultaat. Hoe ben je afgevallen? Heb je een speciaal dieet ofzo gevolgd of iig op je voeding gelet? Want ken velen die zo'n 'crash dieet' gaan doen wanneer ze willen afvallen. Ben zelf namelijk ook van plan droog te trainen. Maar wil het wel op een verantwoorde manier doen!

Veel motivatie, geen vet eten en heel veel cardio. Heb voor de rest geen dieet of iets dergelijks gevolgd.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 00:05 ----------

Zeker netjes kerel! Ben wel benieuwd naar andere poses. Rug ziet er zeker goed uit.

Thnx! Heb geen foto's waarbij ik poseer maar wel een reeks foto's van voren genomen. Zal het zo uploaden.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Mar 2012 om 00:07 ----------

Zeker nice man! Maar hoe lang was dat geleden dat je met die gewichtjes begon dan;p?

Hoe staan je benen trouwens;)?

Dat durf ik niet precies te zeggen wel minder dan een jaar iig. Benen train ik 2 keer per week maar heb er geen foto's van helaas.

Bezig met de cut. Afgevallen naar 86.2 kg
172xzo.jpg

Super mooie progress, en die laatste foto van je ziet best creepy uit haha :P

ziet er perfect uit!

goed bezig man ;)

Nice.. hoeveel % is dit?

**** maat

Thnx man.. nog een lange weg te gaan maar we komen er wel.

Thnx:D

Zou het niet weten.. moet het even laten checken binnenkort.

hmm dat is een indicatie van het gebruik van anabolen? Zoja thnx voor het compliment.

Wauw, wat een mega goed resultaat!

beentjes aangepakt
2ufvj0o.jpg

Goeie progress man!! Respect

nice! en ub? laatste pic zag er echt nice uit

Terug
Naar boven