Fitness Seller

10 maanden fitness

• Topic Starter Topic Starter
Zal morgen een foto plaatsen

Goede progressie man!!!

29crloi.jpg

Goed beachboy fysiek.
Wel even je borst bijtrekken komende tijd.

Goed beachboy fysiek.
Wel even je borst bijtrekken komende tijd.

Borst wil maar niet groeien.. Vandaag bijvoorbeeld 4 setjes incline decline en flat barbell bench press gedaan. Daarna hetzelfde met dumbbells en ik pak ze zo zwaar dat ik bij de laatste rep een dumbbell op mn kaak liet vallen. Daarna 5x10 brede greep dip. Vervolgens cable crossover en afsluiten met peck deck.
Geen idee waar het fout gaat ???

Dus als ik het goed begrijp:
barbell: 4 flat + 4 decline + 4 incline = 12sets
dumbbells: 4 flat + 4 decline + 4 incline = 12sets
dips: 5x10
cable cross: 5x10
pec deck: 5x10

Is dat ongeveer correct?

Dat zijn toch veelste veel sets voor je borst man.
Hoevaak train je je borst p/week?

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp:
barbell: 4 flat + 4 decline + 4 incline = 12sets
dumbbells: 4 flat + 4 decline + 4 incline = 12sets
dips: 5x10
cable cross: 5x10
pec deck: 5x10

Is dat ongeveer correct?

Ja zo ziet een borstdag er ongeveer uit.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Dec 2012 om 11:25 ----------

Dat zijn toch veelste veel sets voor je borst man.
Hoevaak train je je borst p/week?

Ik weet het maar heb zelfs dan geen voldaan gevoel, het is dat mijn trainingsmaatje zich dood verveeld en na 2+ uur naar huis wil gaan. Ik train mn borst op zondag en woensdag.

3 oefeningen met 3 a 4 sets is zat je doet veelste veel. Pak je hem wel zwaar genoeg? als je echt 3 flinke afbeul oefeningen doe met je borst heb je echt geen kracht meer over voor een 4e hoor. Anders pak je hem niet zwaar genoeg je eerste sets.

3 oefeningen met 3 a 4 sets is zat je doet veelste veel. Pak je hem wel zwaar genoeg? als je echt 3 flinke afbeul oefeningen doe met je borst heb je echt geen kracht meer over voor een 4e hoor. Anders pak je hem niet zwaar genoeg je eerste sets.

Bij de flat benchpress is mn max 120 kg. Eerste set pak ik 60 daarna 80 100 en 110. Waarschijnlijk doe ik iets fout..

Goede transformatie. Wat ik je als tip wil meegeven voor chest is miss iets wat al gezegd is. Zorg er gewoon voor dat je FORM > WEIGHT pakt. Laat die dumbbells en barbells heel langzaam zakken en ook goed laag zakken. Begin met incline en dan pas flat. Doe ook incline flies, want daar mis je nog wat massa. Pak niet meer dan 4 oefeningen superheavy. Als tussen de 6-12 reps niet veel helpt, probeer dan af en toe 15-25 reps te pakken, misschien groei je hier wel op. Maak die chest helemaal gek zodat die wel gaat groeien. Doe je trouwens bouwkunde, de tekeningen aan de muur komen me heel bekend voor. Succes!

Goede transformatie. Wat ik je als tip wil meegeven voor chest is miss iets wat al gezegd is. Zorg er gewoon voor dat je FORM > WEIGHT pakt. Laat die dumbbells en barbells heel langzaam zakken en ook goed laag zakken. Begin met incline en dan pas flat. Doe ook incline flies, want daar mis je nog wat massa. Pak niet meer dan 4 oefeningen superheavy. Als tussen de 6-12 reps niet veel helpt, probeer dan af en toe 15-25 reps te pakken, misschien groei je hier wel op. Maak die chest helemaal gek zodat die wel gaat groeien. Doe je trouwens bouwkunde, de tekeningen aan de muur komen me heel bekend voor. Succes!

+1

Probeer vooral bij je fly's niet te zwaar te gaan en volledig focussen op mind-muscle connection. Schouders achteruit , borst vooruit en de spanning erop blijven houden.

Rug update
2iuyer8.jpg

Nice bro.

Nice idd!!!

Heel erg goede progressie! Benen vind ik wat minder, geen idee hoeveel je squat. Mag ik vragen op welke manier je die 120 kilo bencht? Want die borst en armen zijn sterker dan ze eruit zien. Doe je een powerlifting bench(arch, etc.)?

:meal: gretig! Nice work

Terug
Naar boven