XXL Nutrition

10 ml potjes test e

Die schommeling van 500 naar 250 is véél minder drastisch dan de crash die er komt na week 10 wanneer je niets meer injecteert dus als je zo tuk bent op stabiele bloedwaardes mag je eigenlijk gewoon nooit meer off gaan

Kerel kijk, test e is een langwerkend esther, dit wil zeggen dat het langzaam uit je lichaam gaat.
Iedere keer als je test zet, daar reageert je lichaam op.
als je 500mg dus 2ml in een keer zet, en de volgende keer 250 mg.
je lichaam zal anders op 500 reageren dan op 250 dat noemt men schommeling van je bloed waardes.
Als van 500 na=>0 gaat omdat het langwerkend esthers zijn bouwt hij langzaam af.
dit is mijn theorie.

Kerel kijk, test e is een langwerkend esther, dit wil zeggen dat het langzaam uit je lichaam gaat.
Iedere keer als je test zet, daar reageert je lichaam op.
als je 500mg dus 2ml in een keer zet, en de volgende keer 250 mg.
je lichaam zal anders op 500 reageren dan op 250 dat noemt men schommeling van je bloed waardes.
Als van 500 na=>0 gaat omdat het langwerkend esthers zijn bouwt hij langzaam af.
dit is mijn theorie.

een andere is er ook niet;)

nee even serieus

nu kan die zijn kuur niet afmake of hij moet 250 test neme de laste 2 weke ofzo

nu kan die zijn kuur niet afmake ......ach arme jongen !!

ik vind dat hij nu voor een goede frontload moet gaan en een kickstart voor fase 2.. haal nog een paar flessies en dan komt het wel goed :D

• Topic Starter Topic Starter
nog meer potejs hale zit er niet in als ik hem ga prikke ga ik elke keer wat minder dan 2ml zuigen ong 1.8 ofzo zodat ik tog wat overhoud

is dus ook een oplossing;)
zou persoonlijk gewoon bijhalen maar ja wie is ik???

Terug
Naar boven