MuscleMeat

10 ml potjes test e

Misschien zelfs nog wel beter voor je herstel veel gains zul je niet meer maken na week 8.

en die laatste week 250mg is ook geen ramp. ik zie niet in wat daar het probleem is. ik zou die laatste 250mg ook gebruiken. al die zever over stabiele bloedwaardes. je gaat toch geen flesje met 250mg bijhouden tot je volgende kuur.

wij hebben alles in en keer es uit een vial getrokken was een vial van 10ml
maar krege der volgens mij maar een kleine 9ml uit!

ontopic: of een vial bij kopen of weekje inkorten maakt weinig verschil 9 0f 10 weken!

wij hebben alles in en keer es uit een vial getrokken was een vial van 10ml
maar krege der volgens mij maar een kleine 9ml uit!

ontopic: of een vial bij kopen of weekje inkorten maakt weinig verschil 9 0f 10 weken!

Je gaat toch geen vials kopen als er ampullen zijn wanneer je 1 ml nodig bent;)

Je gaat toch geen vials kopen als er ampullen zijn wanneer je 1 ml nodig bent;)

waarom niet?? ga je nog een tijdje door :)

nee zou indd kijken of je er een paar amps bij kan halen als je graag door wilt gaan. zo niet houd je hem gewoon wat korter, is echt geen ramp.

Bij mij was die vial ook in week 3.5 op, ik geloof niet dat daar minder als 10ml inzat. Ik heb te veel uit getrokken, ik weet zeker dat deze vial ook in week 8 op gaat, ik pak 4x1ml Aburaihan probleem op gelost.

Lekker 10 weken kuren.

• Topic Starter Topic Starter
kan je dat ff uitlegge ahmet aub ?

'stabiele bloedwaardes' !

Wat met de stabiele bloedwaardes als je na week 10 van 500 mg naar 0 gaat ?

Ik zou zeggen dont be anal about it :p

'stabiele bloedwaardes' !

Wat met de stabiele bloedwaardes als je na week 10 van 500 mg naar 0 gaat ?

Ik zou zeggen dont be anal about it :p

heel simpel, 10 weken 500 test je lichaam went eraan 500mg, als je laatste twee weken 250mg gaat zitten ga je van 500=> 250 dat is een schommeling van 250 mg.

stoppen na tien weken van 500 na 0 is geen schommeling want je krijgt niks meer binnen, en alles weer normaal te krijgen ga je nakuren.

• Topic Starter Topic Starter
dus 1 week inkorte van de kuur is beter volgens jullie? die ene vial is helemaal op nu en hij zit op week 4 nu hij heb nog 1 vial van 10ml daar kan die nog 5 weke mee dus 9 weke kure/

heel simpel, 10 weken 500 test je lichaam went eraan 500mg, als je laatste twee weken 250mg gaat zitten ga je van 500=> 250 dat is een schommeling van 250 mg.

stoppen na tien weken van 500 na 0 is geen schommeling want je krijgt niks meer binnen, en alles weer normaal te krijgen ga je nakuren.

Omdat je 'niks meer binnen krijgt' is van 500>0 geen schommeling ?! :D

En het duurt wel meer dan een week eer je testlevels terug op hun oude niveau zijn dus je theorie vertoont gaten schat

het is bij mij al een maandje geleden dat ik men laatste prik test/deca gezet heb en ik heb er nog altijd veel geniet van hoor:D

Omdat je 'niks meer binnen krijgt' is van 500>0 geen schommeling ?! :D

En het duurt wel meer dan een week eer je testlevels terug op hun oude niveau zijn dus je theorie vertoont gaten schat

vriend, wat kan ik er aan doen als je mij niet begrijpt.

Niet veel waarschijnlijk:D
Ik begrijp ergens wel wat je bedoelt maar ergens ook weer niet

Die schommeling van 500 naar 250 is véél minder drastisch dan de crash die er komt na week 10 wanneer je niets meer injecteert dus als je zo tuk bent op stabiele bloedwaardes mag je eigenlijk gewoon nooit meer off gaan

haha gaan we terug afbouwen.......

je gaat toch geen klap krijgen!! je test zakt gewoon zeer rustig of je nu 250mg naar nul gaat of van 1000mg naar nul ;)

waarom denk je dat we niet meer afbouwen zoals vroeger....

Die topics van Ciko zijn altijd grappig!

Terug
Naar boven