choker
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Zo groot vind ik mezelf ook niet. Om ff een idee te geven:
168cm
77kg
bf 9%
Dat valt toch wel mee dacht ik zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. You don't waste your time talking to 'hot chicks' with big boobs and slim waists, only those with 'hot personalities'.
3. Other chicks don't bother you when you are with your girlfriend.
8. Nobody points in awe at you when you walk through a store, which just takes away from your shopping experience.
9. When you are watching tv, your g/f doesn't interrupt you by rubbing your muscles and asking if 'the rest of you is that hard'. This would really cut into your favorite show, Friends and L.A. Law.

Zo groot vind ik mezelf ook niet. Om ff een idee te geven:
168cm
77kg
bf 9%
Dat valt toch wel mee dacht ik zo.

Nee, joh, dat zijn fabeltjes. Je word alleen maar groot door juice te gebruiken. Zij trainen immers al jaren zonder enig vorm van zichtbaar resultaat. Voeding? Een reep chocolade en een potje bier, jaThanx. Maar je zou de gezichten moeten zien als ik zeg dat het vooral om voeding gaat. Ik vind het jammer dat mensen dat denken, terwijl het niet zo is.
. Hebben jullie dat trouwens ook, dat mensen vak vragen of je gebruikt? Zelfs degenen die zelf ook al lang fitnessen of bb doen?
.
.En bestaat er nu zo iets als te weinig aandacht van meiden?
Nee, bij "sanca" krijg ik het idee dat ie wat anders gebruikt.![]()