Fitness Seller

100% Casein Gold Standard - Optimum Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Verbeterd spierherstel in de nacht
    - Stimulerend voor de spijsvertering
    - Perfect supplement voor spieropbouw
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Perfect (Vanille)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 shake per avond
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyengymshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker en whey en pre-workout samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker, heerlijke structuur en smaak.

Mijn review:

Een topper onder de caseïne. Dit is mijn favoriete caseïne uit de tientallen die ik nu geproefd heb. Hij is net iets beter qua smaak en structuur dan de caseïne van Nutrend, die ook hoog scoort op mijn lijst. De smaak en structuur is overheerlijk. Vooral de structuur maakt de shake net zo lekker als een shake van McDonalds, mits koud en goed geshaket geserveerd. Terwijl de shake met water wordt gemixt.
Een tip wel: Koop de Vanille smaak. De bananen smaak smaakt stukken minder als de vanille en gaat snel vervelen.

Overzicht van plus en minpunten:

Pluspunten+

+ Perfecte smaak als caseïne
+ Klontert niet
+ Wordt niet dik en ondrinkbaar

Minpunten-

- Prijs (€2.72 per 100gr.)
- 1.8kg inhoud, voor 2.2kg zou de prijs optimaal zijn

Conclusie: Je betaald voor hoge kwaliteit. Dit is een uitstekende caseïne die het boven anderen treft. De portemonnee mag hier wel voor worden open getrokken. Neem de smaak Vanille of Chocolade omdat die de banaan overtreffen. Een dikke 9 is hier op zijn plaats.

optimum_caseinegold.jpg
 
Wat maakt het nou uit hoe dik het is guys. Gewoon meer of minder water toevoegen, klaar.
Het gaat enkel om de toepassing, vertraagde afgifte. Kwalitiet wordt naar mijn mening bepaald door puurheid, eiwitgehalte en preferabel zo min mogelijk toevoegingen. Smaak maakt mij niet veel uit, maar als hij lekker smaakt top.

mijn ervaring leert dat de caseine van ON en DYMATIZE wat dunner zijn dan de B&F caseine. De B&F wordt metzelfde hoeveelheid water iets dikker. Gewoon 100-200ml water meer en je hebt zelfde dikte.
 
Voor mij iets te duur er zijn genoeg andere
 
Back
Naar boven