AndroidHealthClinic

1000 Mg test -800 MG Tren E / Dianabol

Een smiley omdat je gyno hebt?
Gekkie:D

Tren kan je ook vocht van vast houden hoor, is mij gelukt;)

Ik moest eigenlijk om mijzelf lachen toen ik 'weten te bemachtigen' typte, vandaar whahaha :roflol:

Succes bro. Klinkt als een lekkere kuur. Ik heb em ook zo gedaan 2jaar terug ofzo. Maar ik werd ongelofelijk lui van de tren. Had geen eens meer zin om te trainen. Daarom voor mij tren alleen nog op lage dosering.

Hoop dat het bij jou beter gaat.

En owja.. Ik werd er erg achterdochtig van naar mijn toenmalige vriendin. Ik was al erg jaloes van mezelf maar toen zocht ik achter alles iets. Verder geen last van agressie of andere sides. Wel wat meer nacht zweten.

Geen vriendin=probleem opgelost:D

Hehe herkenbaar :roflol:

Met welke doseringen en middelen stack je die 400 tren dan? En hoe weet je dat 400 voldoende is als je er bijvoorbeeld 1 gram ( of meer) test bijzet?

Ik begin steeds vaker te geloven dat hoge dosissen testosteron ( 1 gram of meer) meer doen dan stacks met allerlei "exotische middelen".

Kijk naar de kuurlog van JAytjuh ( is nu gebanned geloof ik) 1750 mg test + 700 MG masteron en nog ruim 10 kilo gainen vanaf 110 kilo. Dat is echt niet van die masteron hoor..........

Belachelijk hoge doseringen en nergens goed voor. En je moet ook niet zo veel bs geloven wat je leest over andere kuurders. Jaytjuh had zo te zien ook we zijn redenen om belachelijke hoge doseringen te promoten in zijn eigen best wil. Maar ja zag hij er echt zo indrukkend uit voor jouw, voor iemand die beweert bijna 3 gram aas te gebruiken. Ga je ook niet zo richten op de kg's want dat zegt ook geen ene ****. Ben zelf meer dan 20 kg aan gewicht kwijt geraakt tijdens mijn laatste prep terwijl ik qua bf en vocht ook echt mee viel. En mijn wedstrijd gewicht was een keer 2kg zwaarder dan de wedstrijd ander half jaar daarvoor. En dat terwijl ik in die periode 8x per dag at Alleen al 200 euro per week aan boodschappen betaalde. Regelmatig kuurde en naast werken alleen nog leefde om te sporten. En hier ben jij in je roze gekleurde wereldje denkend dat het verdubbelen van je dosis echt een significant verschil gaat uitmaken in je gains om korte termijn nog wel. Snap out of it. Enige wat er gebeurt is dat je leverwaarden omhoog gaan met de bijbehorende risicos en gevolgen, niets meer.

Btw dat jij niet goed gaat op 400mg ligt meer aan jou dan de dosering. Mischien moe je ook eens concluderen dat niet elke middel even geschikt is voor iemand of doel, dan de probleem te willen compenseren door extra hoog te gaan doseren.

Verder zou ik ook eens regelmatig een bloedtest afnemen als ik jouw was aangezien je echt geen gras over je kuurdjes laat groeien en ook niet bepaald milde middelen neemt.

• Topic Starter Topic Starter
Vroegen we jouw wat?

Het wachten was natuurlijk weer op een negatief bericht van jouw.
Iemand afzeiken omdat hij zijn kuurlog hier gaat posten, om vervolgens je eigen theorie en je eigen ervaringen er op los te laten.
Weet je wat jouw probleem is? Je bent sinds je niet meer kuurt kennelijk je levensvreugde verloren. In elk topic heb je wel wat te zeiken of weet je het allemaal beter. Wat wil je bereiken?

Jij bent geweldig omdat je toevallig eens een bodybuildingwedstrijdje hebt gewonnen en misschien wel het Olympia podium kan betreden met nog geen gram as in de week.
Je bent echt geweldig oke? EN hier spreekt een domme naieve beachb0y zonder eigen ervaring of kennis, CQ vrienden in het wedstrijdmilieu waar jij nog lang niet bent.
"Jij weet het allemaal wel van vroeger toch"??
In jouw "roze wereldje" iemand waarvan je NIX weet in dit topic gaan huilen en bullksjit verkondigen, chapeua!

Anyway; thanx voor je `bijdrage` en tot ziens, ga maar weer lekker janken in het "allerlei topic" ofzo :)

Ik zou trouwens ook weer eens beginnen met 250 mg test, misschien ben je dan beter gehumeurd of is dit nou echt je natuur?
12 kilo ga je zeker pakken ;)

Ontopic weer aub

Laatst bewerkt:
Het wachten was natuurlijk weer op een negatief bericht van jouw.
Iemand afzeiken omdat hij zijn kuurlog hier gaat posten, om vervolgens je eigen theorie en je eigen ervaringen er op los te laten.
Weet je wat jouw probleem is? Je bent sinds je niet meer kuurt kennelijk je levensvreugde verloren. In elk topic heb je wel wat te zeiken of weet je het allemaal beter. Wat wil je bereiken?

Jij bent geweldig omdat je toevallig eens een bodybuildingwedstrijdje hebt gewonnen en misschien wel het Olympia podium kan betreden met nog geen gram as in de week.
Je bent geweldig oke?
In jouw "roze wereldje" iemand waarvan je NIX weet in dit topic gaan huilen en bullksjit verkondigen, chapeua!

Anyway; thanx voor je `bijdrage` en tot ziens!

Ik zou trouwens maar weer eens beginnen met 250 mg test, misschien ben je dan beter gehumeurd of is dit nou echt je natuur?

Wees blij dat iemand je een keer fatsoenlijk en eerlijk advies geeft waar je wat aan hebt ipv zo koppig te gaan reageren.

Je snap toch wel als je hier bs komt verkopen zoals de honderden die voor jou zijn geweest over hun belachelijke kuur voorstellen, verkoop praatjes en het stimuleren van fkng aas misbruik zoals in jouw geval zonder enig ervaring, fatsoenlijk onderbouwing, keiharde bewijzen, fotos etc dat je zeker ook kritiek gaat krijgen. Of niet soms?

En wat jij doet intresseerd mij geen **** kerel. Kom een keer over 3 jaar nog maar eens mijn post lezen en ga dan bij je zelf na wat je allemaal gebruikt hebt in de tussen tijd en wat je er echt bereikt mee hebt. Dan worden je ogen pas open.

Nee waar ik van baal is dat morgen een arm zieletje jouw logs gaat lezen en de zelfde grap uithaald.

Over theorieen gesproken. Ga zo maar eens in je bed voordat je gaat slapen aan de volgende theorie denken. Piet neemt 500mg aas per week. Zijn aas heeft een actieve tijd 10 dagen terwijl hij zeker om de 7 dagen prikt. Je mag hierdoor gerust stellen dat er sprake van opbouw is niet waar? Is de ophoping/opbouw oneindig? Met andere woorden als pit 1 jaar on gaat blijft zijn vrije testo waarde elke week steeds toenemen? Denk het niet he, er zit dus wel een limit aan. Als we dit nou terug vertalen naar het zin om doseringen over een periode van 2 tot 3 maanden belachelijk hoog te nemen terwijl zel al binnen 2 weken pieken en na 3 al zeker gestabiliseerd zijn. Heeft het dan nog zin om 2 gram aas te nemen?

En dan nog te zwijgen over de biologische avtiviteit. Als jij 4 verschillende aas neemt doet de aas met de zwakste activiteit waarschijnlijl geen ene zak meer al prik je er nog 3x zo veel van.

Volgende keer als het weer zo nodig vindt om een grote mond terug te geven verwacht ik ook sterke argumentatie en conclusie van je. Ipv lekker dom uit je nek te lullen en je verbergen achter de feiten en beschuldigingen. Ik mag hier en daar wel een keer flink mijn bek open trekken maar dat beargumenteer ik ook.

Lieve Kukishu :D

Ik moet je advies nog bespeuren? Kan jij me misschien helpen? Tevens wil ik je graag even vermelden dat ik mij momenteel bevind op een bodybuilding forum in een sectie "KUURLOG" Het spijt me dan ook ten zeerste dat je moet lezen dat ik deze heerlijke kuur ga doen op een daarvoor bestemde plek. Dat jij dit AAS misbruik noemt vind ik overigens wel leuk. Dat is namelijk 250 miligram testo per week al als we de officiele bijsluiter moeten geloven toch?

Jij bent eigenlijk net zon ex-roker. Iemand die zelf ook jaren gerookt heeft, en inmiddels ,met veel pijn en moeite gestopt is) EN gaat verkondigen dat roken slecht vor je is.
En nu zijn onvrede uit over iemand die volwassen genoeg EN ERVARING GENOEG HEEFT om deze cycle in te vliegen. Is jaloezie hier nou het keyword? Jij was toch die jongen met dit onderstaande commentaar? Waarom maak je niet zelf eens een topic aan over "de gevolgen van AAS gebruik" als jij je toch zo druk maakt om de "arme zieltjes" die ook deze cycle in vliegen. Je verschuilen achter arme zieltjes aka "jongetjes" die ook hersens hebben en prima weten dat dit een heftig kuurtje is en niet echt een idee voor een beginner.
Laten we afspreken dat ik je pas weer zie als je zelf een topic aangemaakt hebt waarin je iedereen waarschuwd ok?

KukiShu
Monstrous Giant

Lokatie: In your fridge

mack ik ga niet denk ik niet meer on. Ben zo goed als een jaar clean nu en hou het nog best goed vol. Reden is dat ik door de kuurtjes die ik heb gedraaid echt belachelijk veel lichaamsbeharing heb gekregen terwijl ik daarvoor nog geen eens een fkng snor had man. Ben het echt zat geworden om elke week steeds mijn hele bovenlichaam inclusief rug te moeten scheren en de volgende dag weer met stoppeltjes te zitten. En ik schaam me er echt kapot voor. Ben nu aan het sparen om laser behandeling te gaan doen en als ik daarna weer ga kuren is het allemaal voor niets. Dus ik kap ermee. Denk dat ik van de zomer de laatste ga pakken.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Vooral die laatste zin vind ik heerlijk tegenstrijdig. Een duidelijk teken van een "innerlijke tweestrijd", die al een poosje gaande is en bijvoorbeeld hier in dit topic weer eens aangeboord kan worden.

Het word zo langzamerhand eens tijd dat iemand op dit forum JOUW eens op je plek zet, Je bent IMO niets meer dan een uigerangeerde bodybuilder die ooit een amateurwedstrijdje gewonnen heeft en vervolgens zijn passie verloren is, en nu "Arme zieltjes" wil behoeden voor dit soort cycles? Hardlopers zijn doodlopers niet waar?
Het moge de oplettende lezertjes inmiddels duidelijk zijn dat zelfs de "MINIdosissen" die jij genomen hebt op lange termijn nog impact hebben op je geestelijke gesteldheid.
Je sig slaat overigens ook kant nog wal. AL die uren dat jij DBB hier volspamt met je onzin zou je misschien weer eens moeten investeren in het terugvinden van je verloren passie. Het is inmiddels 2012 en de wereld om jouw heen word ook steeds groter, net als ik :D

Ik wil jouw mentaliteitsprobleem wel in 1 zin voor je samenvatten?

"UROWNED die zich verliest in zijn passie is nog altijd minder verloren dan KUKISHU die de passie helemaal verloren is"

Wat betreft je input, allemaal erg nobel van je :rolleyes: maar wat mij betreft word het misschien eens tijd dat jij wakker word, en leert leven met het idee dat er mensen als mij zijn die genoeg kennis en bovendien gebruikerservaring hebben om te weten waar ze mee bezig zijn, en inmiddels kunnen concluderen dat ze geen SPECTACULAIRE GAINS meer maken op < 1 gram as. ZO raar is dit project en voorstel dus niet. 2 x per jaar recreatief kuren met een stack van nog geen gram AAS is sociaal aanvaardbaar. En al die jongetjes van 80 kilo zonder eetschema maar huilen dat ze "de gains wat vonden tegenvallen". Vreemd als het al je zoveelste kuur is met 500 mg test of niet? Prima jij wel ooit een hulk was met minder dan een gram en je 200 euro boodschappen, EN nog veel meer prima dat jij er van overtuigd bent dat deze kuur OVERDONE is.
Je lijkt me ook wel zon type die inderdaad geloofd dat de IFBB pro's dit allemaal fixen met een pot tribulus of "af en toe een decaatje" :roflol:
Hoge doseringen hebben tenslotte geen nut "want na 3 weken zijn de bloedwaarded al gestabiliseerd" dus heeft het geen nut om er meer in te kicken?
Je gaat me zometeen ook nog vertellen dat je spectaculaire gains maakt met 20 mg creatine per dag of niet?

Ik ga zometeen eens uit bed / opstaan en ontbijten omdat ik anders niet aan mijn dagelijkse 5500 Kcal inname kom. Ik begin vandaag maar eens met 150 gram havermout, 50 gram whey, een banaan, een handje rozijnen en wat supplementen in combinatie met 25 miligram dianabol, om daarna m;n tweede inject te gaan zetten, om vervolgens te gaan squatten. Maandag is het weer eens tijd voor een bloedtest. Voor een noob ben ik best goed bezig toch? :D

Laatst bewerkt:
Nope, wel met 600mg tren + 750 test, was een super kuur.. Vond de sides van de tren niet heel veel extremer als op 400 mg..

Ik ben trouwens net klaar met 500 test + 400 tren + 50 dbol (ik ben er een tijdje tussenuit geweest, dus kan weer gainen met minder, vandaar :)) en die combo ga ik nooit meer pakken.. Ik heb altijd al wat last van gyno, lichte gyno op dbol, en lichte gyno op tren, maar met tren + dbol heb ik de extreemste gyno ooit weten te bemachtigen :D Na 6 weken letro @ 2mg is het nog steeds niet minder..

Let daar dus wel op, weet niet hoe gevoelig je hier voor bent?

Kijk uit wat je zegt he! :D:D
0.0 ervaring met GYNO. ABsoluut geen last van , en nog nooit ook maar iets van vernomen. HOOGSTENS wat gevoeligere tepels......vrij standaard lijkt me?
Thanks voor je gebruikerservaring, karma voor jouw.

Laatst bewerkt:
Als we dit nou terug vertalen naar het zin om doseringen over een periode van 2 tot 3 maanden belachelijk hoog te nemen terwijl zel al binnen 2 weken pieken en na 3 al zeker gestabiliseerd zijn. Heeft het dan nog zin om 2 gram aas te nemen?

Kun je die stabilisatie na 3 weken toelichten...heb even een excel bestand opgesteld en kom no matter what met lange esters na drie weken niet na een stabiele waarde.

@topicstarter: waarom tren ent. ipv act.?

Komen er nog before/after pics?

Met welke doseringen en middelen stack je die 400 tren dan? En hoe weet je dat 400 voldoende is als je er bijvoorbeeld 1 gram ( of meer) test bijzet?

Ik begin steeds vaker te geloven dat hoge dosissen testosteron ( 1 gram of meer) meer doen dan stacks met allerlei "exotische middelen".

Kijk naar de kuurlog van JAytjuh ( is nu gebanned geloof ik) 1750 mg test + 700 MG masteron en nog ruim 10 kilo gainen vanaf 110 kilo. Dat is echt niet van die masteron hoor..........

Hij begon op 105 kilo en is in 8 weken naar 122 kilo gegaan.

edit: Ik lees dat Kukishu zegt dat Jaytjuh hoge doseringen moet promoten.
Lees zijn log (en andere logs) anders eens, dan zie je dat er niks gepromote wordt maar dat hij graag experimenteert en deze info dan deelt op DBB. Zijn cholesterol en overige waarden na die kuur zag er trouwens heel mooi uit.
Ik zal eens vragen of hij niet effe een accountje kan aanmaken en hier posten. Ik zie hem vanmiddag in de gym.

Laatst bewerkt:
UROWNED ik denk dat je de opmerkingen niet te negatief moet opvatten

lijkt in (mijn ogen) dat KukiShu jouw alleen wil behoeden
hoop voor je dat je gelijk heb en dat er niks aan de hand is

en kwa pro's ik denk dat je je vergist wat voor bijwerkingen de pro's hebben...
het is wel waar dat iedereen een bepaald tolerantie nivo heb kwa hoeveelheden die ze kunnen hebben zonder ten onder te gaan aan de sides
maar goed... ik ben ook best een leek op AAS gebied
wens je verder alle suc6 van de wereld

check dit filmpje maar is... weet niet of jij zin heb om hier na toe te gaan
http://www.youtube.com/watch?v=pkD-VtTSVpE

UROWNED ik denk dat je de opmerkingen niet te negatief moet opvatten

Dat is onmogelijk. Dan zal hij zijn schrijfstijl drastisch moeten aanpassen.
Wanneer je je mening met een wijzende vinger geeft is het onmogelijk om dit niet negatief op te vatten.

Ik ben er van overtuigt dat Kukishu het niet slecht bedoelt, maar als je je als een eikel gedraagt gaat niemand wat van je aannemen.

Daarbij komt ook nog dat deze doseringen een peulenschil zijn in het professionele circuit. 1750mg test e + 700mg masteron?
Ik denk dat Ronny van binnen zou lachen als je zegt dat dat mega doseringen zijn.
Ik ken wel wat mensen die wedstrijden doen en begeleiders en een IFBB judge die begeleid en ik vaak spreek.
Dit zijn echt muizen doseringen hoor ;)
Ga er maar van uit dat de pro's 5000mg test e alleen als basis per week zetten. Vandaar al die andere middeltjes nodig zijn die Ronny in het filmpje noemt.

Het hele probleem is niet zo zeer die doseringen, maar de manier waarop UROWNED het predikt. Het zal niet de eerste keer zijn als hij de helft van de topics hier langs gaat om te zeggen dat de dosis x2 moet. En tja, als je dan niet de kennis of het fysiek hebt wat bij dergelijke praat zou kunnen horen dan kun je er op wachten dat je het om de oren krijgt. Jay erbij halen is van beide kanten irrelevant. Ten eerste al omdat hij op hoge frequentie kuurt en dus minder hard op de gear reageert, en ten tweede omdat hij al vaak genoeg aangegeven heeft graag te experimenteren. Dat gezegd ken ik in mijn omgeving niemand die deze doseringen gebruikt, ik lees het alleen op het internet.

agree langeman

heb best wel een hoop post van Kukishu gelezen :D en ik snap wel wat je bedoelt....
hij profileert zichzelf als een prick...
maar vind niet dat hij slechte adviesen geeft over het algemeen
over pro's kan ik me niet uitlaten, want ik weet gewoon niet wat ze doen

lijkt me wel best bizar.... 5000mg
2 vile's per week injecteren....

Dat is onmogelijk. Dan zal hij zijn schrijfstijl drastisch moeten aanpassen.
Wanneer je je mening met een wijzende vinger geeft is het onmogelijk om dit niet negatief op te vatten.

Ik ben er van overtuigt dat Kukishu het niet slecht bedoelt, maar als je je als een eikel gedraagt gaat niemand wat van je aannemen.

Daarbij komt ook nog dat deze doseringen een peulenschil zijn in het professionele circuit. 1750mg test e + 700mg masteron?
Ik denk dat Ronny van binnen zou lachen als je zegt dat dat mega doseringen zijn.
Ik ken wel wat mensen die wedstrijden doen en begeleiders en een IFBB judge die begeleid en ik vaak spreek.
Dit zijn echt muizen doseringen hoor ;)
Ga er maar van uit dat de pro's 5000mg test e alleen als basis per week zetten. Vandaar al die andere middeltjes nodig zijn die Ronny in het filmpje noemt.
Nou muizendosering 90% van db gaat nog goed op hard! of creatine dus in verhouding is dit wat een pro gebruikt 90% weet niet wat aas doet hoe het werkt en ziet er niet uit alsof die het ooit gedaan heeft ahaha.Die mensen kunnen beter pwo en crea pakken gaan ze harder op. Maar ot succes ben benieuwt is veel te veel van het goede en niet zeggen heb eerder gekuurd onzin dat je dan moet verhogen en zeker voor die doeletjes die je hebt maar ben benieuwt ik volg

Ik vind het nog altijd je eigen keuze. En KukiShu met sommige punten ben ik het eens maar je kan niet ontkennen dat elk lichaam anders en de ene harder gaat op 200 mg bold terwijl de andere er 600 moet injagen. Dit is receptor gevoeligheid, snelheid van tolerantieopbouwing etc. Er zit wel degelijk verschil in.

Als je je bloed met de tijd eens laat testen vooral lever en cholestrol etc is er niet veel aan de hand. Er zijn mensen die met hoge doseringen nog redelijk stabiele bloedwaarden hebben. En ik vond niet dat Jay hoge doseringen promootte hij was gewoon eerlijk over zijn doseringen en maakte mooie logs. Ik weet zeker dat er hier veel mensen liegen over hoeveelheden aas/stats etc. Jay probeerde alles uit en postte alles in zijn log en hij heeft goede gains gemaakt zeker op die lengte.

OT; UROWNED maak je foto's ? Naar 800 tren ben ik echt benieuwd samen met de dbol.
Op laag vet bloat ik helemaal niet van dbol combo met tren nog nooit gedaan.

Terug
Naar boven