Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met welke doseringen en middelen stack je die 400 tren dan? En hoe weet je dat 400 voldoende is als je er bijvoorbeeld 1 gram ( of meer) test bijzet?
Ik begin steeds vaker te geloven dat hoge dosissen testosteron ( 1 gram of meer) meer doen dan stacks met allerlei "exotische middelen".
Kijk naar de kuurlog van JAytjuh ( is nu gebanned geloof ik) 1750 mg test + 700 MG masteron en nog ruim 10 kilo gainen vanaf 110 kilo. Dat is echt niet van die masteron hoor..........

Het wachten was natuurlijk weer op een negatief bericht van jouw.
Iemand afzeiken omdat hij zijn kuurlog hier gaat posten, om vervolgens je eigen theorie en je eigen ervaringen er op los te laten.
Weet je wat jouw probleem is? Je bent sinds je niet meer kuurt kennelijk je levensvreugde verloren. In elk topic heb je wel wat te zeiken of weet je het allemaal beter. Wat wil je bereiken?
Jij bent geweldig omdat je toevallig eens een bodybuildingwedstrijdje hebt gewonnen en misschien wel het Olympia podium kan betreden met nog geen gram as in de week.
Je bent geweldig oke?
In jouw "roze wereldje" iemand waarvan je NIX weet in dit topic gaan huilen en bullksjit verkondigen, chapeua!
Anyway; thanx voor je `bijdrage` en tot ziens!
Ik zou trouwens maar weer eens beginnen met 250 mg test, misschien ben je dan beter gehumeurd of is dit nou echt je natuur?

maar wat mij betreft word het misschien eens tijd dat jij wakker word, en leert leven met het idee dat er mensen als mij zijn die genoeg kennis en bovendien gebruikerservaring hebben om te weten waar ze mee bezig zijn, en inmiddels kunnen concluderen dat ze geen SPECTACULAIRE GAINS meer maken op < 1 gram as. ZO raar is dit project en voorstel dus niet. 2 x per jaar recreatief kuren met een stack van nog geen gram AAS is sociaal aanvaardbaar. En al die jongetjes van 80 kilo zonder eetschema maar huilen dat ze "de gains wat vonden tegenvallen". Vreemd als het al je zoveelste kuur is met 500 mg test of niet? Prima jij wel ooit een hulk was met minder dan een gram en je 200 euro boodschappen, EN nog veel meer prima dat jij er van overtuigd bent dat deze kuur OVERDONE is.

Nope, wel met 600mg tren + 750 test, was een super kuur.. Vond de sides van de tren niet heel veel extremer als op 400 mg..
Ik ben trouwens net klaar met 500 test + 400 tren + 50 dbol (ik ben er een tijdje tussenuit geweest, dus kan weer gainen met minder, vandaar) en die combo ga ik nooit meer pakken.. Ik heb altijd al wat last van gyno, lichte gyno op dbol, en lichte gyno op tren, maar met tren + dbol heb ik de extreemste gyno ooit weten te bemachtigen
Na 6 weken letro @ 2mg is het nog steeds niet minder..
Let daar dus wel op, weet niet hoe gevoelig je hier voor bent?

Als we dit nou terug vertalen naar het zin om doseringen over een periode van 2 tot 3 maanden belachelijk hoog te nemen terwijl zel al binnen 2 weken pieken en na 3 al zeker gestabiliseerd zijn. Heeft het dan nog zin om 2 gram aas te nemen?
Met welke doseringen en middelen stack je die 400 tren dan? En hoe weet je dat 400 voldoende is als je er bijvoorbeeld 1 gram ( of meer) test bijzet?
Ik begin steeds vaker te geloven dat hoge dosissen testosteron ( 1 gram of meer) meer doen dan stacks met allerlei "exotische middelen".
Kijk naar de kuurlog van JAytjuh ( is nu gebanned geloof ik) 1750 mg test + 700 MG masteron en nog ruim 10 kilo gainen vanaf 110 kilo. Dat is echt niet van die masteron hoor..........
UROWNED ik denk dat je de opmerkingen niet te negatief moet opvatten

en ik snap wel wat je bedoelt....Nou muizendosering 90% van db gaat nog goed op hard! of creatine dus in verhouding is dit wat een pro gebruikt 90% weet niet wat aas doet hoe het werkt en ziet er niet uit alsof die het ooit gedaan heeft ahaha.Die mensen kunnen beter pwo en crea pakken gaan ze harder op. Maar ot succes ben benieuwt is veel te veel van het goede en niet zeggen heb eerder gekuurd onzin dat je dan moet verhogen en zeker voor die doeletjes die je hebt maar ben benieuwt ik volgDat is onmogelijk. Dan zal hij zijn schrijfstijl drastisch moeten aanpassen.
Wanneer je je mening met een wijzende vinger geeft is het onmogelijk om dit niet negatief op te vatten.
Ik ben er van overtuigt dat Kukishu het niet slecht bedoelt, maar als je je als een eikel gedraagt gaat niemand wat van je aannemen.
Daarbij komt ook nog dat deze doseringen een peulenschil zijn in het professionele circuit. 1750mg test e + 700mg masteron?
Ik denk dat Ronny van binnen zou lachen als je zegt dat dat mega doseringen zijn.
Ik ken wel wat mensen die wedstrijden doen en begeleiders en een IFBB judge die begeleid en ik vaak spreek.
Dit zijn echt muizen doseringen hoor
Ga er maar van uit dat de pro's 5000mg test e alleen als basis per week zetten. Vandaar al die andere middeltjes nodig zijn die Ronny in het filmpje noemt.