Fitness Seller

1000 Mg test -800 MG Tren E / Dianabol

Maar je bent al even on ivm die bridge dan gaat hcg toch niet meer veel doen want je lh ligt al een tijdje stil.
Als je het gebruikt tot net voor de nakuur dus tot week 14.

• Topic Starter Topic Starter
Klopt......sterker nog, mijn ballen zijn nog niets gekrompen van 750 test met wat primo?
De HCG is ook een voorzorgsmaatregel mocht het zo ver gaan komen. Zou ook de eerste keer zijn dat ik het ga gebruiken. Kan me zo voorstellen dat 800 MG tren er wat agressiever inhakt dan een halve gram primo :D

Uiteindelijk is het de spiegel die telt......maybee heb ik het na deze kuur ook wel even gezien en gebruik ik de HCG sowieso tezamen met een beste PCT kuur.
Maybee dat ik "door blijf knallen" op 250 mg test........we zullen zien. Bloedwaardes en Mood zijn de 2 belangrijkste factoren voor mij wat dat betreft........kan ik nu nog nix over zeggen dus!

Laatst bewerkt:
Jij bent toch die gast van die partyflock foto , zoja ga eens goed eten en trainen ipv zoveel troep in je lichaam spuiten.

Klopt......sterker nog, mijn ballen zijn nog niets gekrompen van 750 test met wat primo?
De HCG is ook een voorzorgsmaatregel mocht het zo ver gaan komen. Zou ook de eerste keer zijn dat ik het ga gebruiken. Kan me zo voorstellen dat 800 MG tren er wat agressiever inhakt dan een halve gram primo :D

Uiteindelijk is het de spiegel die telt......maybee heb ik het na deze kuur ook wel even gezien en gebruik ik de HCG sowieso tezamen met een beste PCT kuur.
Maybee dat ik "door blijf knallen" op 250 mg test........we zullen zien. Bloedwaardes en Mood zijn de 2 belangrijkste factoren voor mij wat dat betreft........kan ik nu nog nix over zeggen dus!
Okay bro ja ik zet altijd van het begin hcg daarmee.
Als dit voor jouw werkt is het goed. Volg dit logje zeker.

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 22:29 ----------

Whahahaha. Wat een foto. Zak botten en dan commentaar geven op een ander.
Hardstyle is geowned
Haha :D

Whahahaha. Wat een foto. Zak botten en dan commentaar geven op een ander.
Hardstyle is geowned

Dat was dan ook een beginfoto...

---------- Post added 26 February 2012 at 23:10 ----------

Jij bent toch deze jongen?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/beginner-nieuw-hier-249778/

:roflol:

"Ok ik ga wel eten en fatsoenlijk tranen dan"

Lmao heb meer massa dan op die partyflock foto van jou

link naar foto dan hardstyle? Ben wel benieuwd hoe zon chemisch experiment eruit ziet :)
Moet natuurlijk goed zijn met zon dosis ;)

die heeft iedereen toch wel gezien?

ligt ie volgens mij op het gras met zonnebril op in zijn blote bast

ik heb alleen maar halfnaakte dames in de aanbieding :cool:

link naar foto dan hardstyle? Ben wel benieuwd hoe zon chemisch experiment eruit ziet :)
Moet natuurlijk goed zijn met zon dosis ;)

ja idd ik wil ook die foto zien :D

ligt ie volgens mij op het gras met zonnebril op in zijn blote bast

http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/how-2-handle-292807/index12.html#post6372424

Moar pics in het superdude 2009 topic.

onze top speurder

Dat was dan ook een beginfoto...

---------- Post added 26 February 2012 at 23:10 ----------

Lmao heb meer massa dan op die partyflock foto van jou

:mad:

hou gvd dit topic is schoon lafaard, eindelijd is weer iemand met een serieuze stack, ipv al die 500mg test e kuurtjes, en kan komt zo'n bottenzak als jij weer spammen en haat zaaien.

Als je iets serieus te melden heb OK, anders wegwezen!

Terug
Naar boven