Lieve Kukishu
Ik moet je
advies nog bespeuren? Kan jij me misschien helpen? Tevens wil ik je graag even vermelden dat ik mij momenteel bevind op een bodybuilding forum in een sectie "KUURLOG" Het spijt me dan ook ten zeerste dat je moet lezen dat ik deze heerlijke kuur ga doen op een daarvoor bestemde plek. Dat jij dit AAS misbruik noemt vind ik overigens wel leuk. Dat is namelijk 250 miligram testo per week al als we de officiele bijsluiter moeten geloven toch?
Jij bent eigenlijk net zon ex-roker. Iemand die zelf ook jaren gerookt heeft, en inmiddels ,met veel pijn en moeite gestopt is) EN gaat verkondigen dat roken slecht vor je is.
En nu zijn onvrede uit over iemand die volwassen genoeg EN ERVARING GENOEG HEEFT om deze cycle in te vliegen. Is jaloezie hier nou het keyword? Jij was toch die jongen met dit onderstaande commentaar? Waarom maak je niet zelf eens een topic aan over "de gevolgen van AAS gebruik" als jij je toch zo druk maakt om de "arme zieltjes" die ook deze cycle in vliegen. Je verschuilen achter arme zieltjes aka "jongetjes" die ook hersens hebben en prima weten dat dit een heftig kuurtje is en niet echt een idee voor een beginner.
Laten we afspreken dat ik je pas weer zie als je zelf een topic aangemaakt hebt waarin je iedereen waarschuwd ok?
KukiShu
Monstrous Giant
Lokatie: In your fridge
mack ik ga niet denk ik niet meer on. Ben zo goed als een jaar clean nu en hou het nog best goed vol. Reden is dat ik door de kuurtjes die ik heb gedraaid echt belachelijk veel lichaamsbeharing heb gekregen terwijl ik daarvoor nog geen eens een fkng snor had man. Ben het echt zat geworden om elke week steeds mijn hele bovenlichaam inclusief rug te moeten scheren en de volgende dag weer met stoppeltjes te zitten. En ik schaam me er echt kapot voor. Ben nu aan het sparen om laser behandeling te gaan doen en als ik daarna weer ga kuren is het allemaal voor niets.
Dus ik kap ermee. Denk dat ik van de zomer de laatste ga pakken.

Vooral die laatste zin vind ik heerlijk tegenstrijdig. Een duidelijk teken van een "innerlijke tweestrijd", die al een poosje gaande is en bijvoorbeeld hier in dit topic weer eens aangeboord kan worden.
Het word zo langzamerhand eens tijd dat iemand op dit forum JOUW eens op je plek zet, Je bent
IMO niets meer dan een uigerangeerde bodybuilder die ooit een amateurwedstrijdje gewonnen heeft en vervolgens zijn passie verloren is, en nu "Arme zieltjes" wil behoeden voor dit soort cycles? Hardlopers zijn doodlopers niet waar?
Het moge de oplettende lezertjes inmiddels duidelijk zijn dat zelfs de "MINIdosissen" die jij genomen hebt op lange termijn nog impact hebben op je geestelijke gesteldheid.
Je sig slaat overigens ook kant nog wal. AL die uren dat jij DBB hier volspamt met je onzin zou je misschien weer eens moeten investeren in het terugvinden van je verloren passie. Het is inmiddels 2012 en de wereld om jouw heen word ook steeds groter, net als ik
Ik wil jouw mentaliteitsprobleem wel in 1 zin voor je samenvatten?
"UROWNED die zich verliest in zijn passie is nog altijd minder verloren dan KUKISHU die de passie helemaal verloren is"
Wat betreft je input, allemaal erg nobel van je

maar wat mij betreft word het misschien eens tijd dat jij wakker word, en leert leven met het idee dat er mensen als mij zijn die genoeg kennis en bovendien
gebruikerservaring hebben om te weten waar ze mee bezig zijn, en inmiddels kunnen concluderen dat ze geen SPECTACULAIRE GAINS meer maken op < 1 gram as. ZO raar is dit project en voorstel dus niet. 2 x per jaar recreatief kuren met een stack van nog geen gram AAS is sociaal aanvaardbaar. En al die jongetjes van 80 kilo zonder eetschema maar huilen dat ze "de gains wat vonden tegenvallen". Vreemd als het al je zoveelste kuur is met 500 mg test of niet? Prima jij wel ooit een hulk was met minder dan een gram en je 200 euro boodschappen, EN nog veel meer prima dat jij er van overtuigd bent dat deze kuur OVERDONE is.
Je lijkt me ook wel zon type die inderdaad geloofd dat de IFBB pro's dit allemaal fixen met een pot tribulus of "af en toe een decaatje"
Hoge doseringen hebben tenslotte geen nut "want na 3 weken zijn de bloedwaarded al gestabiliseerd" dus heeft het geen nut om er meer in te kicken?
Je gaat me zometeen ook nog vertellen dat je spectaculaire gains maakt met 20 mg creatine per dag of niet?
Ik ga zometeen eens uit bed / opstaan en ontbijten omdat ik anders niet aan mijn dagelijkse 5500 Kcal inname kom. Ik begin vandaag maar eens met 150 gram havermout, 50 gram whey, een banaan, een handje rozijnen en wat supplementen in combinatie met 25 miligram dianabol, om daarna m;n tweede inject te gaan zetten, om vervolgens te gaan squatten. Maandag is het weer eens tijd voor een bloedtest. Voor een noob ben ik best goed bezig toch?