MuscleMeat

1000 Mg test -800 MG Tren E / Dianabol

Als je een log opent moet je ook open staan voor kritiek. Kukishu had het misschien iets vriendelijker kunnen verwoorden, maar hij heeft wel een punt. Je had ook op een normale manier kunnen reageren en niet direct op zo'n manier in de aanval gaan.

Ben wel benieuwd wat deze kuur met je doet dus wat al eerder is gezegd post wat foto's.

agree langeman

heb best wel een hoop post van Kukishu gelezen :D en ik snap wel wat je bedoelt....
hij profileert zichzelf als een prick...
maar vind niet dat hij slechte adviesen geeft over het algemeen
over pro's kan ik me niet uitlaten, want ik weet gewoon niet wat ze doen

lijkt me wel best bizar.... 5000mg
2 vile's per week injecteren....

Als "basis",dan tel je de rest nog niet mee:cool:

Ik snap kuki ook wel.
op 750 test & 400 tren ga je ook echt wel als een raket

agree langeman

heb best wel een hoop post van Kukishu gelezen :D en ik snap wel wat je bedoelt....
hij profileert zichzelf als een prick...
maar vind niet dat hij slechte adviesen geeft over het algemeen
over pro's kan ik me niet uitlaten, want ik weet gewoon niet wat ze doen

lijkt me wel best bizar.... 5000mg
2 vile's per week injecteren....

Tja, waarom denk je dat Ronny allemaal pilletjes nodig heeft?

Met 1 gram test + 0,8 gram tren heb je dat allemaal niet nodig, hoewel het wel verstandig is om flink wat visolie erbij te nemen.
Dat houdt je HDL hoog en je LDL laag. Bij tren gaat je cholesterol toch wel het hardste achteruit heb ik gemerkt.

Lieve Kukishu :D

Ik moet je advies nog bespeuren? Kan jij me misschien helpen? Tevens wil ik je graag even vermelden dat ik mij momenteel bevind op een bodybuilding forum in een sectie "KUURLOG" Het spijt me dan ook ten zeerste dat je moet lezen dat ik deze heerlijke kuur ga doen op een daarvoor bestemde plek. Dat jij dit AAS misbruik noemt vind ik overigens wel leuk. Dat is namelijk 250 miligram testo per week al als we de officiele bijsluiter moeten geloven toch?

Jij bent eigenlijk net zon ex-roker. Iemand die zelf ook jaren gerookt heeft, en inmiddels ,met veel pijn en moeite gestopt is) EN gaat verkondigen dat roken slecht vor je is.
En nu zijn onvrede uit over iemand die volwassen genoeg EN ERVARING GENOEG HEEFT om deze cycle in te vliegen. Is jaloezie hier nou het keyword? Jij was toch die jongen met dit onderstaande commentaar? Waarom maak je niet zelf eens een topic aan over "de gevolgen van AAS gebruik" als jij je toch zo druk maakt om de "arme zieltjes" die ook deze cycle in vliegen. Je verschuilen achter arme zieltjes aka "jongetjes" die ook hersens hebben en prima weten dat dit een heftig kuurtje is en niet echt een idee voor een beginner.
Laten we afspreken dat ik je pas weer zie als je zelf een topic aangemaakt hebt waarin je iedereen waarschuwd ok?

KukiShu
Monstrous Giant

Lokatie: In your fridge

mack ik ga niet denk ik niet meer on. Ben zo goed als een jaar clean nu en hou het nog best goed vol. Reden is dat ik door de kuurtjes die ik heb gedraaid echt belachelijk veel lichaamsbeharing heb gekregen terwijl ik daarvoor nog geen eens een fkng snor had man. Ben het echt zat geworden om elke week steeds mijn hele bovenlichaam inclusief rug te moeten scheren en de volgende dag weer met stoppeltjes te zitten. En ik schaam me er echt kapot voor. Ben nu aan het sparen om laser behandeling te gaan doen en als ik daarna weer ga kuren is het allemaal voor niets. Dus ik kap ermee. Denk dat ik van de zomer de laatste ga pakken.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
Vooral die laatste zin vind ik heerlijk tegenstrijdig. Een duidelijk teken van een "innerlijke tweestrijd", die al een poosje gaande is en bijvoorbeeld hier in dit topic weer eens aangeboord kan worden.

Het word zo langzamerhand eens tijd dat iemand op dit forum JOUW eens op je plek zet, Je bent IMO niets meer dan een uigerangeerde bodybuilder die ooit een amateurwedstrijdje gewonnen heeft en vervolgens zijn passie verloren is, en nu "Arme zieltjes" wil behoeden voor dit soort cycles? Hardlopers zijn doodlopers niet waar?
Het moge de oplettende lezertjes inmiddels duidelijk zijn dat zelfs de "MINIdosissen" die jij genomen hebt op lange termijn nog impact hebben op je geestelijke gesteldheid.
Je sig slaat overigens ook kant nog wal. AL die uren dat jij DBB hier volspamt met je onzin zou je misschien weer eens moeten investeren in het terugvinden van je verloren passie. Het is inmiddels 2012 en de wereld om jouw heen word ook steeds groter, net als ik :D

Ik wil jouw mentaliteitsprobleem wel in 1 zin voor je samenvatten?

"UROWNED die zich verliest in zijn passie is nog altijd minder verloren dan KUKISHU die de passie helemaal verloren is"

Wat betreft je input, allemaal erg nobel van je :rolleyes: maar wat mij betreft word het misschien eens tijd dat jij wakker word, en leert leven met het idee dat er mensen als mij zijn die genoeg kennis en bovendien gebruikerservaring hebben om te weten waar ze mee bezig zijn, en inmiddels kunnen concluderen dat ze geen SPECTACULAIRE GAINS meer maken op < 1 gram as. ZO raar is dit project en voorstel dus niet. 2 x per jaar recreatief kuren met een stack van nog geen gram AAS is sociaal aanvaardbaar. En al die jongetjes van 80 kilo zonder eetschema maar huilen dat ze "de gains wat vonden tegenvallen". Vreemd als het al je zoveelste kuur is met 500 mg test of niet? Prima jij wel ooit een hulk was met minder dan een gram en je 200 euro boodschappen, EN nog veel meer prima dat jij er van overtuigd bent dat deze kuur OVERDONE is.
Je lijkt me ook wel zon type die inderdaad geloofd dat de IFBB pro's dit allemaal fixen met een pot tribulus of "af en toe een decaatje" :roflol:
Hoge doseringen hebben tenslotte geen nut "want na 3 weken zijn de bloedwaarded al gestabiliseerd" dus heeft het geen nut om er meer in te kicken?
Je gaat me zometeen ook nog vertellen dat je spectaculaire gains maakt met 20 mg creatine per dag of niet?

Ik ga zometeen eens uit bed / opstaan en ontbijten omdat ik anders niet aan mijn dagelijkse 5500 Kcal inname kom. Ik begin vandaag maar eens met 150 gram havermout, 50 gram whey, een banaan, een handje rozijnen en wat supplementen in combinatie met 25 miligram dianabol, om daarna m;n tweede inject te gaan zetten, om vervolgens te gaan squatten. Maandag is het weer eens tijd voor een bloedtest. Voor een noob ben ik best goed bezig toch? :D

jezus christus wat een load bullshit weer. Moet jij niet een roman gaan schrijven ofzo :roflol: we hebben het hier over aas niet over hoe jij denkt en fantaseerd over mij of wel soms? En ga ook geen pro's vergelijken met ons. Wat zij doen geldt niet voor jouw of enig ander amateur of zelfs pro bb'er. Beetje je 2,5 gram aas goed gaan praten omdat volgens jouw pro's ook geen 500mg test nemen...right.

Doe lekker wat je niet laten kan. Je bent een product reschtstreeks uit jaytjuh. Zoals jaytjuh een product was van de jongens voor hem zoals siesevano etc. Allemaal niets bereikt met hun gekheid en allemaal binnen no time ook weer verdwenen.

en goedzo ga je bloed maar checken

• Like
Waarderingen: Ymir
Hoezo niks bereikt? Ik ben bijna 25 kilo zwaarder geworden deze bulk.
Ik geef toe dat is geen clean bulk, maar ik heb echt extreem veel massa gepakt.
Mijn bloeddruk was 120/80 toen ik het laatst voor de grap eens liet meten en mijn bloedwaarden komen elke maand weer goed uit de bus.

Ik ben geen product van Sissevano.
Ik weet niet of je het een beetje gevolgd hebt maar die ging liegen over zijn stats zodat hij meer kon verkopen.
Zijn doseringen waren 2 a 3 keer hoger, hij deed nooit bloedtesten en als ie off ging had hij ineens geen zin meer in trainen.
Kortom, dus niet te vergelijken met mij.

En verdwenen ben ik ook niet.
Ik denk dat ze eerder jou vergeten aangezien je amper wat constructiefs heb bijgedragen aan DBB.
Je bent alleen maar mensen aan het afzeiken. Fecaal braken is wat je doet.

grtz, Jaytjuh

• Topic Starter Topic Starter
jezus christus wat een load bullshit weer. Moet jij niet een roman gaan schrijven ofzo :roflol: we hebben het hier over aas niet over hoe jij denkt en fantaseerd over mij of wel soms? En ga ook geen pro's vergelijken met ons. Wat zij doen geldt niet voor jouw of enig ander amateur of zelfs pro bb'er. Beetje je 2,5 gram aas goed gaan praten omdat volgens jouw pro's ook geen 500mg test nemen...right.

Doe lekker wat je niet laten kan. Je bent een product reschtstreeks uit jaytjuh. Zoals jaytjuh een product was van de jongens voor hem zoals siesevano etc. Allemaal niets bereikt met hun gekheid en allemaal binnen no time ook weer verdwenen.

en goedzo ga je bloed maar checken

Zoals jouw dus? Thuis zitten met een lichaam dat je elke week moet scheren en waar je ej voor schaamt? Of gewoon ineens stoppen omdat je eens een amateurwedstrijdje gewonnen hebt, en het daarna allemaal wel gezien hebt. Of speelde er soms meer? ;)
En nu wegwezen aub, ben dat gebitch van je onderhand zat

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 13:43 ----------

hoezo niks bereikt? Ik ben bijna 25 kilo zwaarder geworden deze bulk.
Ik geef toe dat is geen clean bulk, maar ik heb echt extreem veel massa gepakt.
Mijn bloeddruk was 120/80 toen ik het laatst voor de grap eens liet meten en mijn bloedwaarden komen elke maand weer goed uit de bus.

Ik ben geen product van sissevano.
Ik weet niet of je het een beetje gevolgd hebt maar die ging liegen over zijn stats zodat hij meer kon verkopen.
Zijn doseringen waren 2 a 3 keer hoger, hij deed nooit bloedtesten en als ie off ging had hij ineens geen zin meer in trainen.
Kortom, dus niet te vergelijken met mij.

En verdwenen ben ik ook niet.
ik denk dat ze eerder jou vergeten aangezien je amper wat constructiefs heb bijgedragen aan dbb.
Je bent alleen maar mensen aan het afzeiken. Fecaal braken is wat je doet.

grtz, jaytjuh

+ 700; jaloezie blijft een "modderfokker" :roflol:

Laatst bewerkt:
Good log :cool:

Zoals jouw dus? Thuis zitten met een lichaam dat je elke week moet scheren en waar je ej voor schaamt? Of gewoon ineens stoppen omdat je eens een amateurwedstrijdje gewonnen hebt, en het daarna allemaal wel gezien hebt. Of speelde er soms meer? ;)
En nu wegwezen aub, ben dat gebitch van je onderhand zat

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 13:43 ----------

+ 700; jaloezie blijft een "modderfokker" :roflol:

haha jaloezo op twee extreme roidheads die samen nog geen eens helft van mij zijn. :rolleyes:

urowed kan je alleen dom lullen over hoe jij denkt over mij en mijn prive omstandigheden waar je over speculeert of wat? Want met mij gaat het allemaal prima hoor. Ik zie er goed uit, mijn lichaam is top, ben bezig met mijn bachelor af te ronden, heb een vriendin en voel me gelukkig etc. Volgens mij zit jij thuis zo zielig te doen ouwe zak. Ik zit hier al jaren op dbb tegen over die 6 maanden wat jij erop zit en heb meer bereikt dan types als jouw ooit gaan bereiken (al is het niet veel nee) dus ga niet stoer lopen doen met je dom gelul dat ik jaloers ben dat jij je kapot spuit of dingen te verzinnen die je uit je duim zuigt over mijn prive leven want je zet alleen jezelf ermee voorschut. En je ontwijkt nog steeds de echte discussie, epic fail. Je weet helemaal niets over aas kerel daarom lul je maar lekker om het verhaal heen met dingen om mij te kleineren. Monkey see monkey do.:D

en jaytje jij bent gebanned dus ik stel voor dat je ook weg blijft. Met je 25kg. Ga maar eens af trainen of sterker nog ga maar 3 maanden een keer in je leven off en kom dan maar weer terug met met je 25kg massa.

• Like
Waarderingen: Cyc
Veel mensen willen teveel & te snel.
Zo was ik ook.
MAAR.
Bodybuilding is een marathon en geen sprint;)

haha jaloezo op twee extreme roidheads die samen nog geen eens helft van mij zijn. :rolleyes:

urowed kan je alleen dom lullen over hoe jij denkt over mij en mijn prive omstandigheden waar je over speculeert of wat? Want met mij gaat het allemaal prima hoor. Ik zie er goed uit, mijn lichaam is top, ben bezig met mijn bachelor af te ronden, heb een vriendin en voel me gelukkig etc. Volgens mij zit jij thuis zo zielig te doen ouwe zak. Ik zit hier al jaren op dbb tegen over die 6 maanden wat jij erop zit en heb meer bereikt dan types als jouw ooit gaan bereiken (al is het niet veel nee) dus ga niet stoer lopen doen met je dom gelul dat ik jaloers ben dat jij je kapot spuit of dingen te verzinnen die je uit je duim zuigt over mijn prive leven want je zet alleen jezelf ermee voorschut. En je ontwijkt nog steeds de echte discussie, epic fail. Je weet helemaal niets over aas kerel daarom lul je maar lekker om het verhaal heen met dingen om mij te kleineren. Monkey see monkey do.:D

en jaytje jij bent gebanned dus ik stel voor dat je ook weg blijft. Met je 25kg. Ga maar eens af trainen of sterker nog ga maar 3 maanden een keer in je leven off en kom dan maar weer terug met met je 25kg massa.

:roflol: Je hebt het nu over lichaamsbeharing toch?

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 16:58 ----------

Veel mensen willen teveel & te snel.
Zo was ik ook.
MAAR.
Bodybuilding is een marathon en geen sprint;)

Toch zien sprinters er vele malen beter uit dan marathonlopers :roflol:

j/k; Mooi gesproken idd!

:roflol: Je hebt het nu over lichaamsbeharing toch?

---------- Post toegevoegd Sun 26 Feb 2012 om 16:58 ----------

Toch zien sprinters er vele malen beter uit dan marathonlopers :roflol:

j/k; Mooi gesproken idd!

Haha is dat echt het enige wat je over mij kan zeggen meneer de 30 jarige lol. Daar ben ik een keer met paar laser behandeling van af. Wat wil je dan nog gaan zeggen. Denk je nou echt dat op andere punten je lichaam mij overtreft? Waarschijnlijk begin je al kaal te worden, je haren beginnen grijs te worden, je begint rimpels te krijgen en ouderdoms verschijnselen te vertonen en dan zit je mij af te zeiken om wat rug haar. en dat krijg je ook zelf met die kuurtjes dus ik snap niet zo goed wat je punt is.

Je zoekt sinds het begin van je fail post over dat wijf waar je mee lag te prutsen en niets van kon een reden te zoeken om mij klein te krijgen. En weetje waarom omdat ik blijkbaar echt een gevoelige snaar bij je had geraakt en gelijk had over wat voor een prutser jij wel niet bent als het aankomt op vrouwen en dan nog op jouw leeftijd.

Kukishu > Urowned

Haha is dat echt het enige wat je over mij kan zeggen meneer de 30 jarige lol. Daar ben ik een keer met paar laser behandeling van af. Wat wil je dan nog gaan zeggen. Denk je nou echt dat op andere punten je lichaam mij overtreft? Waarschijnlijk begin je al kaal te worden, je haren beginnen grijs te worden, je begint rimpels te krijgen en ouderdoms verschijnselen te vertonen en dan zit je mij af te zeiken om wat rug haar. en dat krijg je ook zelf met die kuurtjes dus ik snap niet zo goed wat je punt is.

Je zoekt sinds het begin van je fail post over dat wijf waar je mee lag te prutsen en niets van kon een reden te zoeken om mij klein te krijgen. En weetje waarom omdat ik blijkbaar echt een gevoelige snaar bij je had geraakt en gelijk had over wat voor een prutser jij wel niet bent als het aankomt op vrouwen en dan nog op jouw leeftijd.

Keyboard warrior ben je er weer? :rolleyes:
Iemand nog goeie input over deze kuur? :D

Hcg?

yekkk Kuki heb jij rughaar whahahahaha ....pffffffff het is weer ouderwets hier dusse :coffeepc::popcorn:

Hey bro, no offense maar als je gewoon goede Tren Enan hebt trek je het al bijna niet meer op 400mg hoor, de sides zijn dan al niet meer te doen. Verschilt natuurlijk per persoon maar op 400mg wil je al niet meer uit je nest en ben je chag heel de dag laat staan op 800mg dat is killing bro...just my 2 cents.

@ MACK1O : goude woorden man !!

ken hier niemand zijn kuurverleden dus spreek me er ook niet overuit .iedereen moet doen wat hij zelf wil
ma ik ben eerder ook van het principe niet te overdrijven en meer gaan voor quality muscle.kg's gaine maakt geen **** uit , het is de shape die telt

Terug
Naar boven