Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krachtstats? Wat wil je horen? Weet niet wat jij sterk vind? Ben net een week bezig dus niet meer kracht dan ik al had?
Voedingsschema zit in mn hoofd. Nu echt geen zin om neer te plempen. Kwestie van discipline en een kleine rekensom. om je een idee te geven van elke maaltijd:
100 gram carbs NETTO
50 gram eiwitten NETTO
Groentes, Salades en fruit niet meegerekend.....alhoewel ik me net bedenk dat mijn 2 bananen en 2 appels ook wel 100 gram carbs leveren hahaa
Carbs 100 gram = 80 gram netto carbs
Eiwit= 20 gram netto eiwitper 100 gram vlees, of 500 gram kwark etc etc
Ik vreet supergevarieerd, ken alle kcal van de producten die ik eet of kan eten, en in mijn vorige leven was ik kok
DIt alles x 8 maakt samen 4800 Kcal.......SCHONE voeding. Hiermee kom je AUTOMATISCH aan de juiste hoeveelheden vetten, al implementeer ik natuurlijk wel OMEGA supps en hier en daar een likje pindakaas.
Ik probeer dan ook elke dag zoveel mogelijk te stampen..........hoe meer Kcal , hoe beter.........echter heeft hget me al 1 maand gekost om weg te vreten wat ik nu wegvreet.....
Hier komt overigens BIJNA elke avond nog junkfood bij, zeg een kcal of 1000, Maakt samen grofweg 5800. Op rustdagen is het ook geen junkdag, dus blijven we lekker op 4800, 500 boven onderhoud........naarmate bodyweight zal stijgen gooi ik dr zo weer 500 Kcal bij.
Cardio doe ik niet echt, Zo hier en daar neuk ik eens een meid, maar merk wel dat mn conditie niet beter is geworden.......ik ben te droog om te gaan hardlopen. Moet al keihard knokken voor elke kilo.Meer hardgainer dan mij lopen ze er echt niet rond in Nederland,Maar goed......ben dan ook bodybuilder en geen marathonloper. Overall ben ik kerngezond......
Nu exact een week bezig en begin aardig vol te lopen. Zal wel wat vocht zijn......
?
Moet ik nu antwoord gaan geven op de vraag of jij teveel eet?
Je bent 49 jaar, en wat ik zo zie ben je gewoon een buffe gast, hoe cool? Karma voor jouw
Ik zou misschien richting 7500 Kcal moeten ja......maar je moet dat ook maar vol kunnen houden, en dat is NU niet het geval. Dat is echt een hoop voeding hoor! Ben je gerust een dag mee bezig om dat weg te werken........
volg je log ..Als het eiwitten en complexe kh en goede vetten zijn kan je nooit téveel etenhahaha ben niet zo buff hoor en was maar sarcastisch bedoeld en ik moet ook echt flink m.n best doen om het weg te krijgen gelukkig laat m.n werk het wel toe om genoeg pauzes te nemen
ga jij maar knallen man ... wil wel foto.s zien hevolg je log ..
gr. hardcore opa
hoe meer eten hoe meer massa. Ik zat al op 4500 kcal toen ik 65.Als het eiwitten en complexe kh en goede vetten zijn kan je nooit téveel etenhoe meer eten hoe meer massa. Ik zat al op 4500 kcal toen ik 65.
Ja tuurlijk kalorie overschot kom je vet bij maar ook meer spiermassa. Eet in een bulkkuurtje maar eens 3500 of 7000 kcal je komt meer vet aan maar ook meer massa vet doe je 3 maanden na je kuur terug weg.
++Hoezo zou je vet willen bijkomen? Als je dat nou eens voorkomt hoef je die moeite niet eens te doen om het weer weg te cutten. Is natuurlijk bullshit hoe meer je eet hoe meer spier je bij komt.
Hoezo zou je vet willen bijkomen? Als je dat nou eens voorkomt hoef je die moeite niet eens te doen om het weer weg te cutten. Is natuurlijk bullshit hoe meer je eet hoe meer spier je bij komt.
Hoezo zou je vet willen bijkomen? Als je dat nou eens voorkomt hoef je die moeite niet eens te doen om het weer weg te cutten. Is natuurlijk bullshit hoe meer je eet hoe meer spier je bij komt.
Dit mag jij vinden ik ga liever in een decakuurtje op 7000 kcal zitten ipv 3000 ik zet amper vet aan op 800 gram koolhydraten word ik niet eens vet ecto dus voor mij werkt dit het beste.
Dit mag jij vinden ik ga liever in een decakuurtje op 7000 kcal zitten ipv 3000 ik zet amper vet aan op 800 gram koolhydraten word ik niet eens vet ecto dus voor mij werkt dit het beste.