XXL Nutrition

1000 Mg test -800 MG Tren E / Dianabol

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind mezelf sowieso niet echt sterk als ik zie wat hier allemaal soms voorbij komt .al vraag ik me af of al die verhalen waarheid zijn, sommige gewichten die ik hier zie pakken de grootste jongens in onze gym nog niet eens, maar goed....hier op dbb is iedereen de sterkste man van Nederland :roflol:....Net getrained en het ging aardig lekker. Schouders en nek gedaan vandaag. Als basis Neckpress ging goed. Na wat warming up uiteindelijk 3 setjes 10 x 75 kilo op het losse apparaat. Daarna Dumbbells 32 kilo stuk, zelfde verhaal; 3 setjes van 10. Vervolgens wat FLys en Shrugs, om te eindigen met kabeloefeningen. Rest is niet zo spannend toch? Maar ik zal er aan denken! ( Of help me onthouden!) Kracht heeft me NOOIT echt geboeid........ik train voor een goed lichaam, als ik wat sterker word is dat leuk maar geen doel op zich. Ik snap wel dat je wat extra kracht kunt opvatten als massa die gaat komen, echter heb ik in elke kuur "piekmomenten" gehad.......dagen (weken) dat je piekt qua kracht. Echter val je als je OFF gaat toch altijd wel wat terug is mijn ervaring.
:)

Laatst bewerkt:
Wat een gejammer over te hoog doseren. Laat ze maar praten, ik zet tegenwoordig ook minimaal 750mg Test als basis.

750 mg test is wat anders als 800 tren bro dat is sick :p

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 12:23 ----------

Ik vind mezelf sowieso niet echt sterk als ik zie wat hier allemaal soms voorbij komt .al vraag ik me af of al die verhalen waarheid zijn, sommige gewichten die ik hier zie pakken de grootste jongens in onze gym nog niet eens, maar goed....hier op dbb is iedereen de sterkste man van Nederland :roflol:....Net getrained en het ging aardig lekker. Schouders en nek gedaan vandaag. Als basis Neckpress ging goed. Na wat warming up uiteindelijk 3 setjes 10 x 75 kilo op het losse apparaat. Daarna Dumbbells 32 kilo stuk, zelfde verhaal; 3 setjes van 10. Vervolgens wat FLys en Shrugs, om te eindigen met kabeloefeningen. Rest is niet zo spannend toch? Maar ik zal er aan denken! ( Of help me onthouden!) Kracht heeft me NOOIT echt geboeid........ik train voor een goed lichaam, als ik wat sterker word is dat leuk maar geen doel op zich. Ik snap wel dat je wat extra kracht kunt opvatten als massa die gaat komen, echter heb ik in elke kuur "piekmomenten" gehad.......dagen (weken) dat je piekt qua kracht. Echter val je als je OFF gaat toch altijd wel wat terug is mijn ervaring.
:)

Neckpress, dumbbell press, flyes, shrugs en kabeloefeningen? en kracht boeid je niet je train voor een goed lichaam :eek: kracht is massa bro en wat heb je nou eigelijk getraind? Eerst 2 schouder oefeningen, een borst oefening, trapezius en wat kabel oefeningen? heb je wel een trainingschema of doe je maar wat oefeningen door elkaar ofzo:o

Ik vind je trainingschema ook vreemd, schouders ik begin met bovenkant dan zijkant, voorkant achterkant en traps.
Ik vind kracht toch ook lekker, meer kracht = meer massa. Meer kracht = meer motivatie.

@ colossalx:
er bestaat toch geen volgorde over hoe je moet traine ??
ik zou zegge train eerst de delen die achterliggen en als laatste doe je de delen die voorlopen ..
dat is voor iedereen verschillend !zo lang je alle delen maar aanspreekt in een training ;)

meer kracht = meer massa vind ik ook niet altijd waar

Ik volg!

Ik vind je trainingschema ook vreemd, schouders ik begin met bovenkant dan zijkant, voorkant achterkant en traps.
Ik vind kracht toch ook lekker, meer kracht = meer massa. Meer kracht = meer motivatie.
en wat mag dan wel het verschil zijn tussen de "bovenkant" en de voorkant van de schouder? :rolleyes:

en wat mag dan wel het verschil zijn tussen de "bovenkant" en de voorkant van de schouder? :rolleyes:
Je kan echt wel de nadruk leggen met bv arnold press en lateral front raise.
Ik zeg toch niet dat het in die volgorde moet ?
Ik vind gewoon dat urowned weinig doet kwa oefeningen op deze doseringen aas.

ieder zijn manier van trainen.. werkt voor iedereen anders.
en als we ts zn stats mogen geloven werkt het voor hem ook zoals ie t doet. dus who cares..
ben wel benieuwd hoe je sides gaan worden op 800mg tren :D damn

Ja hij groeit toch wel :p

en ja ik vind wel dat je een punt hebt.

je hebt voorkant (front raises, presses..), achterkant en de zijkant. Bovenkant bestaat niet

Pff 800 mg tren :P zit nu op 150 mg tren a eod dat vind ik al heel erg zwaar icm clen,t3.
Ben erg benieuwd hoe jeje voelt na een aantal weken :? wordt flink knallen in ieder geval :P

Update;

Vandaag benen en buikdag........wat ik er aan gedaan heb om ze af te beulen zal ik jullie besparen, dat is namelijk voor heel DBB "te p*ssy" ;) hahaha voor mij werkt het in ieder geval. Kan wel mededelen dat er al sprake is van een siginificante krachttoename.

Daarnaast loop ik enorm vol en ben ik 2.5 kilo aangekomen in dus 9 dagen. ( naar mijn idee vocht). Ik ben me er van bewust dat vanaf de 4e/5e week het feestje kan gaan beginnen :D . Verder blijf ik hard na de trainingen, zeg maar een soort van aanhoudende pomp. Echte sides heb ik nog niet, behalve dat ik sinds enige dagen nu elke dag wel opvliegers krijg. Het ene moment voel ik me alsof ik ziek ben en 40 graden koorts heb, 2 minuten later heb ik het gevoel alsof ik in mn blote pik op de noordpool sta, en trek ik het liefs mn winterjas aan. Die opvliegers duren overigens maar enkele minuten.
Mijn libido rijst overigens de pan uit!!!!!!!!!!!!

ZOals ik al vermeld had heb ik ook HCG geimplementeerd in deze kuur, en gebruik ik dit middel dus nu voor het eerst ( 500 IU 1 x per week). AFgelopen woensdag eerste shot gezet, en DIRECT een dag later al het gevoel dat mn ballen groter zijn! ("oude formaat")
Meer mensen die dit gehad hebben? Ik heb namelijk ook verhalen gehoord van gasten die HCG gebruikten en 0.0 verschil merkte?
Anyway.........ik ben happy en bulk van de energie, en sta dan morgen ochtend ook weer om 10:00 in de gym :D

ma t/m woensdag kan ik niet trainen omdat ik op een beurs sta voor mijn werk, donderdag volgt er een update :)

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 00:31 ----------

Heb jij nooit een dag dat je wat relaxter aandoet? :rolleyes: Vergeet niet dat ik het type lichaam heb waarmee je niet te lang in de gym moet staan! Ik krimp in de gym, moet zsm naar huis om te gaan eten. Voor mij werkt dit. 100 oefeningen voor schouders doen in 2 uur training is voor mij gewoon bullsjit, maar ik kan me voorstellen dat dit voor de gemiddelde vette vochtpop zonder kwaliteit of definitie wel werkt. Mijn trainingsschema pas ik elk kwartaal aan trouwens :)
Overigens is Urowned is net een ruime week bezig "op deze doseringen AAS" die nog lang niet zijn ingekickt ? ;)

Ik spreek je over 2-3 maanden wel weer kerel, al ga jij dan vast zeggen als ik ruim 10 kilo gegained heb dat er meer ingezeten heeft? :roflol:

Laatst bewerkt:
ieder zijn manier van trainen.. werkt voor iedereen anders.
en als we ts zn stats mogen geloven werkt het voor hem ook zoals ie t doet. dus who cares..
ben wel benieuwd hoe je sides gaan worden op 800mg tren :D damn

Wat is er nu weer mis met mijn stats? Ik kan me echt zo irriteren aan mensen die hier alleen kijken naar het getal "106" of "8" he, ongelooflijk? Ik heb vrienden van 1.70 die er bij 75 kilo geweldig uitzien, en ken ook mensen met MONSTERSTATS, maar een look waarmee ik niet zou willen ruilen?

Het lijkt wel alsof bij sommigen hier hun IQ evenhoog is als hun vetpercentage :D

Jullie zijn qua kuurlogjes overigens gewoon nix gewend hier op DBB.
Er staan hier namelijk al ruim 400 logjes "test 500- deca/tren 400", gedaan door "standaard" man van 1.80 bij 85 kilo. Zodra er ook maar iemand is die wat hoger doseert krijgt diegene ook altijd commentaar "dat het ook wel met minder kan". Hier kan dat namelijk niet, en dus verhoog ik de dosis naar 800 MG, PUNT. Ik weet echt wel wat voor mij werkt, daar train ik nu al lang genoeg voor. ;) Jullie gedragen je alsof ik over 8 weken dood neerval op 800 mg tren? Bijna niemand schijnt dat hier te handelen?

Neem overigens maar van me aan dat ik meerdere "reuzen" ken die over de 125 kilo vliegen en 1.80-1.90 zijn en kuren pakken met als basis 2.5 gram test. Dan heb ik het nog niet over de deca, tren of dianabol, en STH, insuline en al die handel die er dan nog bijkomt. Het grappige is dat je zulke kuurtjes hier bijna niet voorbij ziet komen, dat kan namelijk 2 redenen hebben:

1. Er zijn zat mensen die liegen over hun gebruik en doseringen.
2. Die jongens kennen DBB gewoon niet, en doen echt nix anders dan slapen, eten, kuren, ademhalen, en nken :D

ZOdra ik sides krijg horen jullie het, daar is dit kuurlog ook voor geopend, om mijn ervaringen te delen. Daar kunnen sommigen ook eens proberen de meerwaarde van in te zien en leren van mijn ervaringen,ipv te gaan b**chen :)

Laatst bewerkt:
het zit je allemaal wel diep he....

suc6 met je kuur verder ik volg.
denk niet dat IK deze doseringen zou overleven

Wat is er nu weer mis met mijn stats? Ik kan me echt zo irriteren aan mensen die hier alleen kijken naar het getal "106" of "8" he, ongelooflijk? Ik heb vrienden van 1.70 die er bij 75 kilo geweldig uitzien, en ken ook mensen met MONSTERSTATS, maar een look waarmee ik niet zou willen ruilen?

Het lijkt wel alsof bij sommigen hier hun IQ evenhoog is als hun vetpercentage :D

Jullie zijn gewoon nix gewend hier op DBB.
Er staan hier namelijk al ruim 400 logjes "test 500- deca/tren 400", gedaan door "standaard" man van 1.80 bij 85 kilo. Zodra er ook maar iemand is die wat hoger doseert krijgt diegene ook altijd commentaar "dat het ook wel met minder kan". Hier kan dat namelijk niet, en dus verhoog ik de dosis naar 800 MG, PUNT. Ik weet echt wel wat voor mij werkt, daar train ik nu al lang genoeg voor. ;) Jullie gedragen je alsof ik over 8 weken dood neerval op 800 mg tren? Bijna niemand schijnt dat hier te handelen?

Neem overigens maar van me aan dat ik meerdere "reuzen" ken die over de 125 kilo vliegen en 1.80-1.90 zijn en kuren pakken met als basis 2.5 gram test. Dan heb ik het nog niet over de deca, tren of dianabol, en STH, insuline en al die handel die er dan nog bijkomt. Het grappige is dat je zulke kuurtjes hier bijna niet voorbij ziet komen, dat kan namelijk 2 redenen hebben:

1. Er zijn zat mensen die liegen over hun gebruik en doseringen.
2. Die jongens kennen DBB gewoon niet, en doen echt nix anders dan slapen, eten, kuren, ademhalen, en nken :D

ZOdra ik sides krijg horen jullie het, daar is dit kuurlog ook voor geopend, om mijn ervaringen te delen. Daar kunnen sommigen ook eens proberen de meerwaarde van in te zien en leren van mijn ervaringen,ipv te gaan b**chen :)

als je me post leest dan zie je dat ik zeg dat je het goed doet toch?
snap effe niet waarom je zo op je teentjes getrapt bent :)
chillout dude ;)

EN owjah..........ik heb een "wat korter lontje". Sides?? hahahah :D

Blame it on the tren haha.

heb je trouwens ook op dagen dat je coïtus hbt je nog meer kcal naa binnn moet werken?

In theorie wel :) Meer verbranding is dus hogere noodzaak extra kcal's.

Krijg wel gruwelijke "full body pomp" van coïtus by the way :D

Ben je altijd zo onuitstaanbaar,of is dat doordat je die achterlijk hoge dosis ineemt?

Gatver gewoon griezelig om te lezen,die reacties en dat kinderachtige verwijzen....zeker geen abbo,...getver.

Terug
Naar boven