Regelmatig kuurt?
Ik ben inmiddels na 2 jaar nix gedaan te hebben WEER 106 kilo en kom na 2 jaar pauze van 96 met een paar % meer bodyfat. Heb dus zon 12 kilo VVM massa gewonnen in 6 maanden ja

. 6500-7000 CLEANE voedig krijg ik gewoon niet weg. PUNT. Of je moet inderdaad ook junkfood nuttigen ( Broodjes hamburger etc), iets wat ik deze kuur overigens wel van plan ben! Goed van je maat! Jammer van die 7 kilo vocht inderdaad! Maar even afgezien van zijn genetische aanleg, zijn beginpunt, en aantal jaren dat hij traint ( EN BODYFAT!!) EN over hoeveel test en deca praten we dan?
---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 01:19 ----------
En dat is dus waar dit topic ook voor is bedoeld.

Er staat met koeienletters iets over test en tren 1000 & 800? Wat dacht je hier anders te vinden? Revieuw van Noxipro door Ronnie Coleman?
Ik deel hier slechts mijn gebruikerservaringen met een aardig kuurtje in plaats van de 376e kuurlog "test 500 en winnie".
Logisch dat er zat geinteresseerde mensen zijn die dit volgen? Het is niet een standaard kuurtje? Daar ben ik me echt wel van bewust? Maar ik vind dat ik hier aan toe ben, en dat ik het kan hebben. Uiteraard ben ik 100 % gezond en in goeie conditie aan deze kuur begonnen. Statistisch gezien is dit overigens mijn 7e kuur in 8 jaar. Hoeveel verhalen lees je niet van jongens die binnen een jaar fulltime kuren en al aan deze doseringen zitten? Appels en peren alarm hier!!!!
EN mij gaan vergelijken met een Sisevano slaat kant nog wal. Die jongen drukte er 5-6 gram per week in, EX STH, SLIN, en IGF, en het woord OFF kende hij sowieso niet?
Als je dit topic goed leest kan je mijn kuurhistorie gewoon vinden?
En als het je allemaal niet bevalt kom je hier toch lekker niet meer?

Ze zouden jouw permanent moeten bannen uit de gehele AAS sectie.....puur door JE EIGEN ADDITUDE
En als klap op de vuurpijl heb ik ook ff Sherlock Holmes uitgehangen.
Zie hieronder dan overduidelijk meneer CPT WAP AKA "HOE HET WEL ZOU MOETEN"

Krijgt even een bloedtest terug met overduidelijk verhoogde leverwaarden

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Thu 1 Dec 2011, 14:42 #
5 ,
Cool Novice
Stats: M 1m80 116kg 13%
Thanks for the input. Op een incidenteel biertje na drink ik in principe niet; echter heb ik tijdens mijn cycle (de 3 weken 250mg test only) wel flink gedronken toen ik op vakantie was. Ik had wel de gewoonte eens in de paar weken wat GHB te nemen tijdens feestjes, maar hier was ik al mee gestopt. Zou het hiervan moeten komen icm. de var en PCT orals?
:

Gast echt he, wegwezen hier aub!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]