Fitness Seller

1000 Mg test -800 MG Tren E / Dianabol

Het is schandalig dat de meesten hier meer geïnteresseerd lijken in het effect van een overdreven lading test en tren dan dat ze het goede voorbeeld willen geven aan de rest van het forum. Als ik urowned zijn posts zo lees is dit wat mij betreft het klassieke voorbeeld van hoe het niet moet. Te vroeg kuren, 2 jaar op zijn gat gezeten en zijn kennis komt niet verder dan wat uit de lucht gegrepen opmerkingen betreffende 'gebruikservaring'. En dan nog zo'n attitude ook. Wat doe je uberhaupt met AAS als je zonder reden gerust 2 jaar niet trainde vraag ik mij dan af? Een beetje jammer dat je alles verdoet, want dat is de reden dat je nu twee gram AAS moet zetten om de 20kg dumbbells nog uit het rack te kunnen tillen. Wat Curtis eigenlijk wilde vragen is hoe je na al die monsterstacks er nog steeds als een liniaal uit kunt zien, en wat mij betreft is dat de enige juiste vraag.

Kreeg jij ook Sistevano flashbacks :P

7000 haalde ik vroeger elke zaterdag.

Klote cut:(

• Topic Starter Topic Starter
Maar urowned je weegd nogsteeds 106 kilo toch? Voor onze lengte is dat echt weinig! helemaal als je regelmatig kuurd.... waarom ga je niet eens echt goed eten en bulken op 6500-7500 kcals?

Me trainingsmaat is ook rond de 1.90 en is op 7000 kcals op een test-deca van 105 naar 120.7 gedaan.. natuurlijk ook veel vocht maar hij is niet gestegen in bf%

Regelmatig kuurt?
Ik ben inmiddels na 2 jaar nix gedaan te hebben WEER 106 kilo en kom na 2 jaar pauze van 96 met een paar % meer bodyfat. Heb dus zon 12 kilo VVM massa gewonnen in 6 maanden ja :). 6500-7000 CLEANE voedig krijg ik gewoon niet weg. PUNT. Of je moet inderdaad ook junkfood nuttigen ( Broodjes hamburger etc), iets wat ik deze kuur overigens wel van plan ben! Goed van je maat! Jammer van die 7 kilo vocht inderdaad! Maar even afgezien van zijn genetische aanleg, zijn beginpunt, en aantal jaren dat hij traint ( EN BODYFAT!!) EN over hoeveel test en deca praten we dan?

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 01:19 ----------

Het is schandalig dat de meesten hier meer geïnteresseerd lijken in het effect van een overdreven lading test en tren dan dat ze het goede voorbeeld willen geven aan de rest van het forum. Als ik urowned zijn posts zo lees is dit wat mij betreft het klassieke voorbeeld van hoe het niet moet. Te vroeg kuren, 2 jaar op zijn gat gezeten en zijn kennis komt niet verder dan wat uit de lucht gegrepen opmerkingen betreffende 'gebruikservaring'. En dan nog zo'n attitude ook. Wat doe je uberhaupt met AAS als je zonder reden gerust 2 jaar niet trainde vraag ik mij dan af? Een beetje jammer dat je alles verdoet, want dat is de reden dat je nu twee gram AAS moet zetten om de 20kg dumbbells nog uit het rack te kunnen tillen. Wat Curtis eigenlijk wilde vragen is hoe je na al die monsterstacks er nog steeds als een liniaal uit kunt zien, en wat mij betreft is dat de enige juiste vraag.

En dat is dus waar dit topic ook voor is bedoeld.:rolleyes: Er staat met koeienletters iets over test en tren 1000 & 800? Wat dacht je hier anders te vinden? Revieuw van Noxipro door Ronnie Coleman? :roflol:

Ik deel hier slechts mijn gebruikerservaringen met een aardig kuurtje in plaats van de 376e kuurlog "test 500 en winnie".
Logisch dat er zat geinteresseerde mensen zijn die dit volgen? Het is niet een standaard kuurtje? Daar ben ik me echt wel van bewust? Maar ik vind dat ik hier aan toe ben, en dat ik het kan hebben. Uiteraard ben ik 100 % gezond en in goeie conditie aan deze kuur begonnen. Statistisch gezien is dit overigens mijn 7e kuur in 8 jaar. Hoeveel verhalen lees je niet van jongens die binnen een jaar fulltime kuren en al aan deze doseringen zitten? Appels en peren alarm hier!!!! :D

EN mij gaan vergelijken met een Sisevano slaat kant nog wal. Die jongen drukte er 5-6 gram per week in, EX STH, SLIN, en IGF, en het woord OFF kende hij sowieso niet?
Als je dit topic goed leest kan je mijn kuurhistorie gewoon vinden?
En als het je allemaal niet bevalt kom je hier toch lekker niet meer? :rolleyes:
Ze zouden jouw permanent moeten bannen uit de gehele AAS sectie.....puur door JE EIGEN ADDITUDE

En als klap op de vuurpijl heb ik ook ff Sherlock Holmes uitgehangen.
Zie hieronder dan overduidelijk meneer CPT WAP AKA "HOE HET WEL ZOU MOETEN" :roflol:
Krijgt even een bloedtest terug met overduidelijk verhoogde leverwaarden :roflol::roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Thu 1 Dec 2011, 14:42 #5 ,
Cool Novice

Stats: M 1m80 116kg 13%

Thanks for the input. Op een incidenteel biertje na drink ik in principe niet; echter heb ik tijdens mijn cycle (de 3 weken 250mg test only) wel flink gedronken toen ik op vakantie was. Ik had wel de gewoonte eens in de paar weken wat GHB te nemen tijdens feestjes, maar hier was ik al mee gestopt. Zou het hiervan moeten komen icm. de var en PCT orals?

::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Gast echt he, wegwezen hier aub!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]

Thanks for the input. Op een incidenteel biertje na drink ik in principe niet; echter heb ik tijdens mijn cycle (de 3 weken 250mg test only) wel flink gedronken toen ik op vakantie was. Ik had wel de gewoonte eens in de paar weken wat GHB te nemen tijdens feestjes, maar hier was ik al mee gestopt. Zou het hiervan moeten komen icm. de var en PCT orals?

Maak hier anders ook een log over aan, zo te zien valt er van jou veel te leren, 3 weken test e only.:D

Bedankt voor de glimlach op deze mooie ochtend, urowned. Je internetstatus is hersteld en het universum is weer in balans. Ik neem alles terug wat ik in mijn vorige post gezet heb ;)

Regelmatig kuurt?
Ik ben inmiddels na 2 jaar nix gedaan te hebben WEER 106 kilo en kom na 2 jaar pauze van 96 met een paar % meer bodyfat. Heb dus zon 12 kilo VVM massa gewonnen in 6 maanden ja :). 6500-7000 CLEANE voedig krijg ik gewoon niet weg. PUNT. Of je moet inderdaad ook junkfood nuttigen ( Broodjes hamburger etc), iets wat ik deze kuur overigens wel van plan ben! Goed van je maat! Jammer van die 7 kilo vocht inderdaad! Maar even afgezien van zijn genetische aanleg, zijn beginpunt, en aantal jaren dat hij traint ( EN BODYFAT!!) EN over hoeveel test en deca praten we dan?

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 01:19 ----------

En dat is dus waar dit topic ook voor is bedoeld.:rolleyes: Er staat met koeienletters iets over test en tren 1000 & 800? Wat dacht je hier anders te vinden? Revieuw van Noxipro door Ronnie Coleman? :roflol:

Ik deel hier slechts mijn gebruikerservaringen met een aardig kuurtje in plaats van de 376e kuurlog "test 500 en winnie".
Logisch dat er zat geinteresseerde mensen zijn die dit volgen? Het is niet een standaard kuurtje? Daar ben ik me echt wel van bewust? Maar ik vind dat ik hier aan toe ben, en dat ik het kan hebben. Uiteraard ben ik 100 % gezond en in goeie conditie aan deze kuur begonnen. Statistisch gezien is dit overigens mijn 7e kuur in 8 jaar. Hoeveel verhalen lees je niet van jongens die binnen een jaar fulltime kuren en al aan deze doseringen zitten? Appels en peren alarm hier!!!! :D

EN mij gaan vergelijken met een Sisevano slaat kant nog wal. Die jongen drukte er 5-6 gram per week in, EX STH, SLIN, en IGF, en het woord OFF kende hij sowieso niet?
Als je dit topic goed leest kan je mijn kuurhistorie gewoon vinden?
En als het je allemaal niet bevalt kom je hier toch lekker niet meer? :rolleyes:
Ze zouden jouw permanent moeten bannen uit de gehele AAS sectie.....puur door JE EIGEN ADDITUDE

En als klap op de vuurpijl heb ik ook ff Sherlock Holmes uitgehangen.
Zie hieronder dan overduidelijk meneer CPT WAP AKA "HOE HET WEL ZOU MOETEN" :roflol:
Krijgt even een bloedtest terug met overduidelijk verhoogde leverwaarden :roflol::roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Thu 1 Dec 2011, 14:42 #5 ,
Cool Novice

::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Gast echt he, wegwezen hier aub!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar] [Link niet meer beschikbaar]

Oke naja ik ging er van uit dat je regelmatig kuurde ivm je hoge doserigen... Als je 2 jaar niks heb gedaan ga je ook maximaal op 500 test en 400 tren;)
Maar 800mg tren ik zou het niet doen ouwe probeer anders als je het echt wil eerst 600mg want als je goeie tren heb ga je dan al ziek hard:eek: en het psychische gedeelte lijkt me ook echt k*t constant van emotioneel naar agressief ik zou gek worden maja is persoonsgebonden natuurlijk...

Clean is het idd lastig maar gwn een kwestie van langszaam opbouwen maar met havermoutmeel + weight gainer + olijfolie shakes erbij moet kunnen toch?
Hij traind nu 2-3 jaar en het was 750 test en 400 deca maar idd wel veel vocht ook ja maja dat hoort erbij

Succes met je kuur man ben benieuwd :D

Wie weet ooit? Voorlopig niet.

En nu ga je zeker roepen dat het dan allemaal NOG erger is om er "zoveel" in te drukken? Bespaar je de moeite oke?:rolleyes:

was gewoon benieuwd hoor.

110305_39952_novum.03-05-2011.0342.jpg

Oke naja ik ging er van uit dat je regelmatig kuurde ivm je hoge doserigen... Als je 2 jaar niks heb gedaan ga je ook maximaal op 500 test en 400 tren;)
Maar 800mg tren ik zou het niet doen ouwe probeer anders als je het echt wil eerst 600mg want als je goeie tren heb ga je dan al ziek hard:eek: en het psychische gedeelte lijkt me ook echt k*t constant van emotioneel naar agressief ik zou gek worden maja is persoonsgebonden natuurlijk...

Clean is het idd lastig maar gwn een kwestie van langszaam opbouwen maar met havermoutmeel + weight gainer + olijfolie shakes erbij moet kunnen toch?
Hij traind nu 2-3 jaar en het was 750 test en 400 deca maar idd wel veel vocht ook ja maja dat hoort erbij

Succes met je kuur man ben benieuwd :D

Voor alle duidelijkheid, mijn `hoogstgedoseerde kuur` zo´n 2 jaar geleden was dus ooit een test 500/boldenone 500. Afgelopen zomer heb ik een test 750-primo 600 gedaan en die is me zeer goed bevallen. Nu is het dus tijd voor wat extra´s :D

Zometeen inject nummer 3 er in ;)

Wat een gejammer over te hoog doseren. Laat ze maar praten, ik zet tegenwoordig ook minimaal 750mg Test als basis.

Succes met je kuur ben benieuwt zal niet herhalen wat ik vind maar wens je gewoon succes

Precies jongens. Jullie kunnen ook blij voor mij zijn.
UIteraard zal ik mijn ervaringen met jullie gaan delen. Op elk gebied :D

nette doseringen, sowieso grote krachtgains denk ik zo?

Volg je een voedingsschema? Zo ja, kan je die eens posten?

Damn lekkere knal kuur hoor. Hoe zijn de sides van tren, vooral cardiologisch? Succes ermee bro

Krachtstats? Wat wil je horen? Weet niet wat jij sterk vind? Ben net een week bezig dus niet meer kracht dan ik al had?
Voedingsschema zit in mn hoofd. Nu echt geen zin om neer te plempen. Kwestie van discipline en een kleine rekensom. om je een idee te geven van elke maaltijd:

100 gram carbs NETTO
50 gram eiwitten NETTO

Groentes, Salades en fruit niet meegerekend.....alhoewel ik me net bedenk dat mijn 2 bananen en 2 appels ook wel 100 gram carbs leveren hahaa

Carbs 100 gram = 80 gram netto carbs
Eiwit= 20 gram netto eiwitper 100 gram vlees, of 500 gram kwark etc etc

Ik vreet supergevarieerd, ken alle kcal van de producten die ik eet of kan eten, en in mijn vorige leven was ik kok :D:D
DIt alles x 8 maakt samen 4800 Kcal.......SCHONE voeding. Hiermee kom je AUTOMATISCH aan de juiste hoeveelheden vetten, al implementeer ik natuurlijk wel OMEGA supps en hier en daar een likje pindakaas.
Ik probeer dan ook elke dag zoveel mogelijk te stampen..........hoe meer Kcal , hoe beter.........echter heeft hget me al 1 maand gekost om weg te vreten wat ik nu wegvreet.....
Hier komt overigens BIJNA elke avond nog junkfood bij, zeg een kcal of 1000, Maakt samen grofweg 5800. Op rustdagen is het ook geen junkdag :), dus blijven we lekker op 4800, 500 boven onderhoud........naarmate bodyweight zal stijgen gooi ik dr zo weer 500 Kcal bij.

Cardio doe ik niet echt, Zo hier en daar neuk ik eens een meid, maar merk wel dat mn conditie niet beter is geworden.......ik ben te droog om te gaan hardlopen. Moet al keihard knokken voor elke kilo.Meer hardgainer dan mij lopen ze er echt niet rond in Nederland,Maar goed......ben dan ook bodybuilder en geen marathonloper. Overall ben ik kerngezond......

Nu exact een week bezig en begin aardig vol te lopen. Zal wel wat vocht zijn......

Laatst bewerkt:
Nice, ik volg. Succes en ben benieuwd hoe het verder verloopt!

Dump even wat krachtstats! Wel leuk om dat bij te houden..
Ben benieuwd wat er nou aan kracht gewonnen kan worden met een kuur.
Succes!

Terug
Naar boven