Fitness Seller

10kilo, 100keer per dag!

rofl wat een topic :roflol:

i rolled on the floor, laughed out loud, breakdanced on my c**k, shitted my spongebob pants, made a double stretched backflip and a screw in the air, broke my back, spinned on my wheelchair, slaped myself into coma, spitted my lunch all over my screen, farted out loud, burned 2k calories, etc etc.

rofl wat een topic :roflol:

i rolled on the floor, laughed out loud, breakdanced on my c**k, shitted my spongebob pants, made a double stretched backflip and a screw in the air, broke my back, spinned on my wheelchair, slaped myself into coma, spitted my lunch all over my screen, farted out loud, burned 2k calories, etc etc.

:roflol:

kerel ik ben ook ooit 16 geweest! weet je wat voor mij en mijn vrienden super was (mijn armen waren binnen twee weken zo groot dat mijn mouwen zo strak zaten he!!)
ik deed 1400 a 1500 reps op een dag met armen!!! en buik exact hetzefde verhaal alleen minus 200 honderd=> 1200 a 1300 sit-ups! en borst moet je 1500-1136= 364 keer opdrukken dus. als je deze formule toepast heb je zeker weten succes! ik en al mijn vrienden hebben dit gedaan, en we zijn super gespierd ervan geworden, we hebben nooit in een sportschool getraint ofzo! we hebben alleen maar 1 paar dumbbells van 10 kg moeten kopen. oh en als je bodybuilder wilt worden moet je van die ''shakes'' drinken, want daar zitten hormonen in, en word je heel groot, alleen je testikels worden er wel kleiner van, dus dat kan je maar beter laten. succes, voor meer tips moet je me maar mailen

in shakes zitten geen hormonen joh noob... jij hebt het volgens mij over anabolen en dat is weer heeeel iets anders

Mooie vorm in die arm

er gaat er hier eentje HUUUUUGGGEEEE worden, jongens !!!!

hehe deed ik vroeger ook, setjes van 150 curls terwijl ik naar dragonballz zat te kijken.
heb er gewoon last van gekregen in me onderrug :/ niet doen dus

HAHAHAH wat een combo. Jij zag goku en dacht, wow die kerel is gespierd. Laat ik eens 150 curls gaan doen :D

HAHAHAH wat een combo. Jij zag goku en dacht, wow die kerel is gespierd. Laat ik eens 150 curls gaan doen :D

nee, vegeta dat die in zo'n capsulecorp schip met 400x gravity aan het trainen was.....het staat nog goed in me geheugen gegrift :woot:
kreeg daar beetje adhd achtige verschijnselen van

Dat is een smiley steven.

als je het zo goed kan zou ik toch egt wat zwaarder trainen want 5 sets en dan 20 keerper set is best veel. ik doe gewoon 3x15 of 3x12 of 3x10.

XD = [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven